fietsenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef Darklight het volgende:
wat is tanja nou aan het doen? lol
vanavond al, als ze merkt dat ze is genomineerdquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we Tanja weer een beetje opbeuren?![]()
Nahh, verspeelde moeite.... Morgen is ze weer vervelend...![]()
Tanja is zelf ook zeer bepalend en dominant in het spel dat Big Brother heet. Dat zie je hopelijk toch ook wel?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
En dat bewust of onbewust ook dat thema van niet gehoord worden als dominante personen bepalen hoe alles moet, meespeelt
nee, maar ze doet dit voor de geinquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef fantastrick het volgende:
Tanja mag toch niet meehelpen?
Dat snap ik wel maar ik zou graag een iets beter situatie hebben voor mijn kind snap je.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sorry die snap ik even niet
ons kind komt niets te kort heeft elke dag gezond te eten te drinken luiers speelgoed in overvloed kleding en bovenal LIEFDE
dus dan komt het noodrantsoen alsnogquote:Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, maar ze doet dit voor de gein![]()
Laat je niet provoceren . leef je leven zoals jij dat wiltquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sorry die snap ik even niet
ons kind komt niets te kort heeft elke dag gezond te eten te drinken luiers speelgoed in overvloed kleding en bovenal LIEFDE
ik heb ook geloof ik iets gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef fantastrick het volgende:
Tanja mag toch niet meehelpen?
we raken erg off toppicquote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar ik zou graag een iets beter situatie hebben voor mijn kind snap je.
Maar dat je zo rond kan komen ik vind het knap hoor
die kan niets doen, je moet dit met z'n 2en doen... hij is het 3e wiel...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:33 schreef Rianne84 het volgende:
ralph doet niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |