Mooi toch krijg je weer nieuwe bewoners...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.
Stuk of vijf verslaafden ineens cold turkey laten zal zelfs BB niet doen. Krijg je exits.
Nathalie rookt ook tochquote:Op donderdag 22 september 2005 10:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wie zouden er dan overblijven?
Rob
Joost
Lieske
Nathalie
de rest rookt, toch?
Nou, dan wint Joost geheid![]()
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rooktquote:Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..
Rook je knurkie?
we hebben echt 50 euro per week met zn 3en en het is te doen beetje creatief boodschappen doenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rookt
en niet drinken.. en niet blowen...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rookt
sorry die snap ik even nietquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dat je als je irl maar 50 euri te besteden hebt geen 2de kind neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |