Ik weet niet hoe ik het moet doen.. maar ik moet het uitmaken met mijn vriendin maar ik ben daar niet zo goed in en zoquote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Ik mag geen hoi zeggen.
Dus 'geen hoi'.
Hey, waar heb je die nou vandaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Pakje is een beetje misvormd.
Schat, ik moet je iets vertellen...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet doen.. maar ik moet het uitmaken met mijn vriendin maar ik ben daar niet zo goed in en zo
Moet?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet doen.. maar ik moet het uitmaken met mijn vriendin maar ik ben daar niet zo goed in en zo
Het ligt niet aan jou, maar aan mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schat, ik moet je iets vertellen...
nee waarschijnlijk heb je ook weinig aan mij...
Ik heb wat meer ruimte/tijd voor mezelf nodig... enzquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan mij
Hmmz... streep die ook maar door.
FOK! Userfoto's #192quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Hee, ik heb jou hier nog nooit zo vroeg gezien.quote:
Och, ik doe zelf ook nog wel eens watquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, waar heb je die nou vandaan?Ik zie hem niet staan in het avatar-topic.. Bij deze is de tekst het duidelijkst dus dan neem ik deze maar
Ben al na een maand nog steeds niet verliefd...quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:52 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je het trouwens uit??
quote:
Ik heb in een grijs verleden ook ooit aan fitness gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:00 schreef bar_rel het volgende:
fitness!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |