trustequote:Op donderdag 22 september 2005 04:22 schreef Dynabite het volgende:
Ik ga slapen hummie...niet met de cijfers knoeien he!!!!! (bigfokkers are watching you... i hope).![]()
Laterquote:Op donderdag 22 september 2005 04:22 schreef Dynabite het volgende:
Ik ga slapen hummie...niet met de cijfers knoeien he!!!!! (bigfokkers are watching you... i hope).![]()
Maar Rob doet niets en gaat zijn tanden poetsen.....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:22 schreef Nostalgist het volgende:
Alsik Rob was zou ik nu héél hard
Sigaretten !!!!!!! roepen.
Zou je eens zien hoe snel de bewoners eruit zouden komen...![]()
![]()
Helaas.....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:24 schreef FlowKey het volgende:
Goedemorgen streamers!!
Niemand een mooie cap van de middelvinger van Nattelie?!![]()
maar niet hard genoeg...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:34 schreef Bep het volgende:
Het zou best lullig zijn als ze het niet haalden , ze hebben best hard gewerkt
regelnazi zul je bedoelenquote:
Dat moeten ze ook gewoon! Ze hebben er nog maar 16000 te gaan...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef Nostalgist het volgende:
Roel vindt dat ze moeten gaan knallen
ja maar ze gaan sowieso op rantsoen ... nu is alleen de kwestie: meteen op rantsoen of nog een dagje wachten ....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Het is alleen vandaag nog maar toch? Echt slap als ze nu al stoppen. Niks gewend zeker.
Tanja moet nodig wat van Lieske zeggen over egoismequote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zitten nu op de 15000. Tanja : ik wil niet weer een week de lul zijn....
Wake up sweetheart. You will be anayway
![]()
idd... ff een dagje doorpuffen en ze hebben morgen en het hele weekend de tijd om uit te rustenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Het is alleen vandaag nog maar toch? Echt slap als ze nu al stoppen. Niks gewend zeker.
waarschijnlijk is ie nu een pak shag in zn hol aan t stoppenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:48 schreef Darklight het volgende:
ze zijn niet echt gemotiveerd
Ik zou nog maar snel een peukje roken als ik Roel was
Tan zou de groep er wel even doorheen slepen..uhum.quote:
Dat weet je niet. Hummie is best flexibel. Als ze het tenminste maar met wat inzet proberen in plaats van klagen en jeremieren.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:47 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ja maar ze gaan sowieso op rantsoen ... nu is alleen de kwestie: meteen op rantsoen of nog een dagje wachten ....
Ja precies, het valt erg op dat ze zich plots bemoeit.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:52 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja gaat zich er ineens mee bemoeien en dat doen ze alleen maar omdat ze bang is dat er dalijk geen sigaretten meer zijn
op zeker
well duhquote:Op donderdag 22 september 2005 08:52 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja gaat zich er ineens mee bemoeien en dat doen ze alleen maar omdat ze bang is dat er dalijk geen sigaretten meer zijn
op zeker
Je merkt idd wél dat alleen Rob weet wat eigen verantwoordelijkheid is en dat dat afhankelijk is van zelfdiscipline.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef Rica het volgende:
Precies, tijdens het werken beslissingen maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:56 schreef Darklight het volgende:
als ze nou gewoon gaan beginnen, tonen ze tenminste inzet, ze zitten nu alleen maar te zeuren
okee ... maar het spelletje is ook een beetje: kijken hoe ver BB kan gaan voordat ze met zn 12en een dikke middelvinger opstekenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:56 schreef Darklight het volgende:
als ze nou gewoon gaan beginnen, tonen ze tenminste inzet, ze zitten nu alleen maar te zeuren
Tanja krijgt volgens Linda nog gewoon de noodzakelijke levensmiddelenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:57 schreef Darklight het volgende:
tanja ziet de bui al hangen, geen peuken de komende week
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:58 schreef AnTjUh het volgende:
iedereen moet uit de tuin wegblijven???
tja ... dat kan tanje weinig schelen ... de GEZONDE dingen ...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:58 schreef Loedertje het volgende:
wahahahahahahahhahaha
Linda
Tanja, jij krijgt heus wel ALLE GEZONDE dingen die je nodig hebt hoor...
Rob weet ws wel wat bikkelen is. Van Lieske, behoorlijk beschermd opgegroeid en niks gewend kan ik het nog voorstellen, maar de rest vind ik wat zwak. Het is nog maar 1 dag, dat is best te overzien.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je merkt idd wél dat alleen Rob weet wat eigen verantwoordelijkheid is en dat dat afhankelijk is van zelfdiscipline.
De rest is zo afhankelijk van derden IRL dat men geen enkel idee heeft van * je moet op eigen kracht voor jezelf (en in dit geval , de rest) zorgen.
Verwende nesten.
volgesn mij doen ze dat de hele tijd om ons lekker te makenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:01 schreef teun911 het volgende:
wow, de dagboekkamer in een stream.. dat had ik nog nooit gezien... Helaas zapte regie weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |