Ooh is goed hoor Suuz_ , ze doet mensen pijn hou ik niet van.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja dat ken ik maar dat is ook niet áltijd positief. maargoed zoals ik al zei ik vind alle bew. wel iets leuks hebben dus het was meer als geintje bedoeld op jou reactie
ja dat is idd vaag, zou ik als ik haar was wel gedaan hebben maar weet ook niet waarom ze dat niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze wil niet eens praten in de groep, wat BB tegen haar gezegd heeft.
Ja, ik begrijp niks van deze 'test' van Rob.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef Dynabite het volgende:
Rob gaat zijn rug verkloten door op zijn knieen te gaan werken.![]()
Yep, gewoon een onaangepast kreng met overlevingsinstict, dat duidelijk doorheeft dat BB haar nodig heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind alleen het excuse dat ze zwanger is zeer matig van jullie. volgens mij is ze zonder zwangerschap ook gewoon een probleem geval.
spreek voor jezelf, ken je dat?quote:
Ik heb toch dan weer het idee dat Rob zonder camera's erbij al lang had gezegd "fuck off met die kut opdracht".... maar hij weet dat het op tv komt en daarom doet hij heel fanatiek.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik mag bv Rob ook niet. Speeld het baasje in het huis en is erg dominand, maar heb wel respect voor zijn doorzettings vermogen om bv deze week opdracht gewoon proberen te halen. Dat vind ik dan een toegevoegde waarde in het BB huis.
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nja ik wil niet zeggen dat ik fan van dr ben, ik heb alleen beetje met dr te doen. ik bekijk het allemaal al een hele tijd van een afstand en er zijn gewoon echt veel tanja haters en ik denk niet dat iedereen er verder over doordenkt. mensen zien tanja niets doen en hebben meteen een oordeel terwijl ze voor de zwangerschap misschien heel anders was. hormomen doen gekke dingen met je.
en verder vind ik alle bewoners wel tof iedereen heeft wel iets vind ik.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, de Animals hoes, mooi was dat![]()
wie bedoel je nou? Nathalie? hoezo doet die mensen pijn leg eens uit. en ik persoonlijk vind haar de minst leuke uit het huisquote:Op donderdag 22 september 2005 01:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh is goed hoor Suuz_ , ze doet mensen pijn hou ik niet van.
Ondoordachte actie.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef Sealord het volgende:
Rob is nu al een kwartier bezig om z'n nieuwe werkplekje in te richten om er vervolgens na een half uur weer achter te komen dat op je knieen werken niet vol te houden is. En weer een paar honders achter op schema.....
Opblaasvarkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, de Animals hoes, mooi was dat![]()
Je kan het beste op net onder borsthoogte blaadjes pakken, zo laag als Rob doet is te vermoeiend lijkt me.... maak het aanrecht dan vrij!
een paar topics terug was eral iemand die hetzelfde zei en zij was 7 maanden zwanger.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nou ja dat is dus de vraag en daar zullen wij allen geen antw op kunnen geven dus ook geen mening over kunnen vormen.
dat gevoel heb ik bij allemaal wel een beetje om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toch dan weer het idee dat Rob zonder camera's erbij al lang had gezegd "fuck off met die kut opdracht".... maar hij weet dat het op tv komt en daarom doet hij heel fanatiek.
ja maar niet ieder persoon die zwanger is, is hetzelfde en reageert hetzelfde op de hormonen die door je lijf gieren dus alleen mensen die tanja kénnen van voor de zwangerschap kunnen er wat van zeggen denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef b0ng het volgende:
[..]
een paar topics terug was eral iemand die hetzelfde zei en zij was 7 maanden zwanger.
Dat was ik en heb nu een meningquote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef b0ng het volgende:
[..]
een paar topics terug was eral iemand die hetzelfde zei en zij was 7 maanden zwanger.
Ja, maar wat ze erbij vergat te zeggen was dat niet elke zwangerschap hetzelfde is.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:19 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik bij allemaal wel een beetje om eerlijk te zijn
Dit soort werk ligt hem wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is ook nog erg actief bezig, top
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Heb ook geen beeld over wie de snelste is, weet alleen van het fietsen dat Ralph een enorme werklust heeft.
Hem vind ik op basis daarvan wel een logische keus.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is ook nog erg actief bezig, top
Jammer dat je zus er dan niet inzit, lijkt me veel gezelligerquote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar wat ze erbij vergat te zeggen was dat niet elke zwangerschap hetzelfde is.
Mijn zus is 2 keer zwanger geweest. De eerste keer was ze niet te genieten, altijd sjaggo en altijd klagen. Als ze m'n zus niet was geweest, had ik d'r achter het behang geplakt, echt waar!
De 2e keer had ze nergens last van en ging ze fluitend die 9 maanden door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |