abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 02:31:53 #226
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30813031
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

42
Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komt
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_30813037
Hoeveel heeft rob er ingepakt in dat uur, heb het ff niet mee gekregen
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_30813038
nu gaan ze hardcore nummers zingen
pi_30813045
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
Voor de hoeveelste keer is dr hier weer een Tanja discussie aan de gang?
Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...
Nou nog ff een brandweerwagen regelen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30813052
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...
Nou nog ff een brandweer wagen regelen
Wat dacht je van de martinitoren ?
pi_30813054
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor
pi_30813056
12800 hebben ze er nu gedaan.
daar hebben ze anderhalve dag overgedaan, dus ik neem aan dat ze het niet halen?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:35:24 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813058
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef BlaBlub het volgende:

Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komt
Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.

Tanja.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:35:30 #234
58921 Day
You can fly!
pi_30813059
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor
Het zijn allemaal mensen die vragen om aandacht, anders zaten ze niet in het BB-huis.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30813064
quote:
Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk niet
pi_30813065
Ik vind Tanja nog wel meevallen. Ik heb haar 10000x liever dan een ex-collega van mij. Die zeurde de hele afdeling bij elkaar en hield iedereen van het werk met haar gezeur. Daar is Tanje werkelijk niets bij vergeleken.
Tanja heeft verdomd veel haar best gedaan met die inpakkerij. Dat eten is gewoon een communicatiefoutje geweest. En tja, het is een koppige Groningse. Vanavond heeft ze wel degelijk laten zien dat ze kan communiceren. En dan komen de die-hard bashers weer aan met het gezeur dat ze egoïstisch is.
Nou pardon? Denk dat Natte Lie, Dildo en Sjankwal ook alleen maar over hun eigen lopen kletsen. Waarbij Sjankwal loopt te roddelen en te stoken omdat ze strontjaloers is op Tanja.

Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden, maar dan wel op haar manier, die mijns inziens de beste is.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:36:15 #237
29275 BlaBlub
pi_30813067
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:

[..]

Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.

Tanja.
Voor de hoeveel gaan we?

Tanja
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_30813072
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Saai
Matten met de bewaking hoort er natuurlijk ook bij
pi_30813074
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk niet
Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:37:35 #240
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30813076
quote:
We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.

Ik denk dat de meeste users in het begin mensen echt wel aardig proberen te vinden. Kijk maar naar Ralph, die was bij iedereen eerst het buitenbeentje, maar omdat hij gewoon een goede gast is met het hart op de juiste plaats, wordt hij vanzelf populair.

Heb je echter de instelling van een grafzerk en lak aan het spel of de medebewoners, en je rookt ook nog es terwijl je zwanger bent, tja, dan houdt het al gauw op voor je.

Trouwens inderdaad, niet overdreven: ik kijk behoorlijk veel streams maar ik heb Tanja NOOIT, maar dan ook LETTERLIJK, 100% NOOIT aan iemand anders gevraagd hoe het met haar/hem is.
Confidence through competence
  donderdag 22 september 2005 @ 02:37:54 #241
29275 BlaBlub
pi_30813081
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Saai
Matten met de bewaking hoort er natuurlijk ook bij
Doe t tijdens de live uitzending, komt dr nog een beetje sensatie
pi_30813088
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:38:47 #243
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813090
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ze dingen niet wist maar als ik zo de streams van me eigen woonkamer bekijkt denk ik ook piece of cake boek mij maar voor de volgende BB ik denk gewoon dat het vanaf thuis er veel makkelijker uitziet dan dat het in werkelijkheid is en met de stress bedoel ik wat BB allemaal nog met haar van plan is waar ze dus omdat ze zelf een beetje dom is geweest het contract niet te lezen niets vanaf weet ,maar ik vind Tanja positiever dan wat ze in de weken hiervoor is geweest
Ik was ook een beetje aan het bij draaien dat was zaterdagavond bij het feest en de dag erna.
Maar de dagen erna ging ze toch weer de mist in terwijl een aantal bewoners een hand hadden uitgestoken maar ze wil het niet snappen

Uiteraard was het erg dom om niets te lezen van te voren maar ik denk niet dat BB nog veel voor haar in petto hebben, een geheime opdracht zou stress met zich meebrengen dus daar beginnen ze ook niet aan, dit was het eerste in al die weken waar ze aan mee kon en moest werken
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:39:13 #244
58921 Day
You can fly!
pi_30813095
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
En heb je minder last van je rug!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:39:47 #245
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813100
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30813101
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.
Bij jij een Chantal basher dan ?
pi_30813110
Wel sociaal van tanja dat ze hoopte dat zelfs als de opdracht niet gehaald word ze hoopte op een fles champagne voor de getoonde inzet, terwijl ze zelf niet drinkt
  donderdag 22 september 2005 @ 02:42:28 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813123
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Tanja nog wel meevallen.Ik heb haar 10000x liever dan een ex-collega van mij. Die zeurde de hele afdeling bij elkaar en hield iedereen van het werk met haar gezeur. Daar is Tanje werkelijk niets bij vergeleken.
Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden
Ik, ik, ik.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:43:10 #249
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813128
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Wel sociaal van tanja dat ze hoopte dat zelfs als de opdracht niet gehaald word ze hoopte op een fles champagne voor de getoonde inzet, terwijl ze zelf niet drinkt
Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebben
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:44:01 #250
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813138
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik, ik, ik.
Zit tanja stiekem hier op FOK!
Met dank aan Laysa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')