Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komtquote:
Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
Voor de hoeveelste keer is dr hier weer een Tanja discussie aan de gang?
Wat dacht je van de martinitoren ?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...
Nou nog ff een brandweer wagen regelen![]()
Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef BlaBlub het volgende:
Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komt
Het zijn allemaal mensen die vragen om aandacht, anders zaten ze niet in het BB-huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor![]()
Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk nietquote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor![]()
Voor de hoeveel gaan we?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.
Tanja.
Saaiquote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van de martinitoren ?
Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk niet
We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
Doe t tijdens de live uitzending, komt dr nog een beetje sensatiequote:Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Saai
Matten met de bewaking hoort er natuurlijk ook bij
Ik was ook een beetje aan het bij draaien dat was zaterdagavond bij het feest en de dag erna.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze dingen niet wist maar als ik zo de streams van me eigen woonkamer bekijkt denk ik ook piece of cake boek mij maar voor de volgende BB ik denk gewoon dat het vanaf thuis er veel makkelijker uitziet dan dat het in werkelijkheid is en met de stress bedoel ik wat BB allemaal nog met haar van plan is waar ze dus omdat ze zelf een beetje dom is geweest het contract niet te lezen niets vanaf weet ,maar ik vind Tanja positiever dan wat ze in de weken hiervoor is geweest
En heb je minder last van je rug!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van de martinitoren ?
Bij jij een Chantal basher dan ?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.
Ik, ik, ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Tanja nog wel meevallen.Ik heb haar 10000x liever dan een ex-collega van mij. Die zeurde de hele afdeling bij elkaar en hield iedereen van het werk met haar gezeur. Daar is Tanje werkelijk niets bij vergeleken.
Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden
Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Wel sociaal van tanja dat ze hoopte dat zelfs als de opdracht niet gehaald word ze hoopte op een fles champagne voor de getoonde inzet, terwijl ze zelf niet drinkt
Zit tanja stiekem hier op FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |