Mag ik zeggen dat ik ze oerlelijk vindt?quote:
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik ze oerlelijk vindt?
ik niet. d'r staat geen één fok!er in mijn msnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:07 schreef t0n het volgende:
of had je me niet toegevoegd op msn dan?
oke, dan wie is k_blankenstein?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef M5 het volgende:
[..]
ik niet. d'r staat geen één fok!er in mijn msn
gaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef Fugie het volgende:
kom ik er net achter dat ik allebei me midwoofers heb opgeblazen in de auot1/3 van beide conussen zit los aan de rand
Maar gelukkig doet een beetje tape veel
![]()
maj bestwel, en ik had net besloten even geen geld meer uit te geven aan die shitquote:
notes verzalemen man, ille shitquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
beter dat mods mijn post niet hebben gezien
moet je je broederquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef Fugie het volgende:
kom ik er net achter dat ik allebei me midwoofers heb opgeblazen in de auot1/3 van beide conussen zit los aan de rand
Maar gelukkig doet een beetje tape veel
![]()
Handig menneke ben jequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
maj bestwel, en ik had net besloten even geen geld meer uit te geven aan die shit![]()
Maar ik weet gelukkig wel hoe het komt, dus dat is wel weer een voordeel
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
beter dat mods mijn post niet hebben gezien
quote:Op ]vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Nikky het volgende:
Hugster mag de komende 48 uur de policiy gaan lezen.
ik had gewoon mijn filter wat beter moeten instellen, zolang je er niet teveel bass op afspeelt kunnen die dingen snoeihard, maarja dat had ik dus niet gedaan en door de excursie kwam de conus tegen de ring die ervoor zat en toen istie gescheurdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
moet je je broeder [afbeelding] niet zo hard laten boeken door je installatie
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan pak ik het er nog even van zolang het kan
als het stil is weten jullie hoe het komt
quote:Hugo zegt:
gebanned?![]()
Hugo zegt:
eikel
Hugo zegt:
creatief editten eh
prutz0rquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had gewoon mijn filter wat beter moeten instellen, zolang je er niet teveel bass op afspeelt kunnen die dingen snoeihard, maarja dat had ik dus niet gedaan en door de excursie kwam de conus tegen de ring die ervoor zat en toen istie gescheurd
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef Hugster het volgende:
zo wakker worden op de camping![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
moet je je broeder [afbeelding] niet zo hard laten boeken door je installatie
een tent is een tent mênquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
kan je het voor jezelf goed praten ehquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan ik tenminste met een goede reden een nieuwe compo kopen
mjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
kan je het voor jezelf goed praten eh
Hij wil gewoon dat dat meisje er bovenop gaat zittenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |