Dat wilt niet zeggen dat ik alle metal luister ...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En in een ander topic zeg je dat je "metal en zo" luisterd.
highschool rock -> jazekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:50 schreef DaveM het volgende:
Ongelofelijk dat het beste highschool nummer nog niet genoemd is:Nada Surf - Popular
details, detailsquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef CasB het volgende:
[..]
highschool rock -> jazeker
emocore -> zeker niet.
Thanks voor het noemen. Wat een goede muziek zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:30 schreef puNxje het volgende:
[..]
ACCEPTANCE!!! xD helemaal vergeten![]()
Maar niet wat hier wordt bedoeld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:02 schreef MarsX het volgende:
death by stereo is emecore
Watvoor 'Metal' luister je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:38 schreef puNxje het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat ik alle metal luister ...![]()
smaak.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef got.rice het volgende:
Underoath
Atreyu
Saosin
A change of pace
Hidden in plain view
A thorn for every heart
From First to last
Als je van Fashioncore houd.quote:
ik ken de namen niet , ik luister altijd op zo'n online web radioquote:Op maandag 16 januari 2006 00:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Watvoor 'Metal' luister je dan eigenlijk?
Wat een vreselijke vocals, echt bagger dit.quote:
als je atreyu,Hidden in plain view, underoath fashioncore vind snap je volgens mij iets niet.quote:
Heb jij ooit wel eens bandfoto's gezien van Underoath ik vind ze er daar niet echt speciaal uitzien, en tegenwoordig doet zowat iedere band hun haar enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef OMG het volgende:
Bands die meer tijd besteden aan hun kapsel en make-up() dan aan hun muziek zijn fashioncore. De bands die jij dus nu net noemde vallen daar behoorlijk onder.
Ben ik het totaal niet mee eens, ik vind de ouderwetste stijl ook veel cooler maar tegenwoordig is het niet anders en die jongens gaan daar dan in mee haar, make up etc. wat moeten ze anders doen, waarschijnlijk breken ze anders nooit door en dat is wat je wil als band. Dus dat is en beetje een moeilijke keus he. Of door breken (mischien) of totaal floppen bij voorbaat al.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef OMG het volgende:
Ja, ik heb bandfoto's van Underoath gezien. En ja, die kapsels zijn behoorlijk fashioncore. Dat "tegenwoordig iedere band zowat hun haar zo doen" laat maar weer zien hoe populair fashioncore blijkbaar is.
Das dus bullshit, ik heb er zelf ook niets mee hoor, dat make-up gebeuren, maar veel van deze bands zijn echt niet slecht. Of het je smaak is, is een tweede. 't Heeft niets meer te maken met de oude emo, rites of spring e.d. dat klopt. En wat m'n punt eigenlijk is weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:06 schreef OMG het volgende:
Daar heb je precies mijn punt. Tegenwoordig is het noodzakelijk om slechte muziek te spelen, zelf kapper te zijn en je zusje van 3 je make up te laten doen om "door te breken".
Oftewel: fashioncore.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |