Ja, in dit topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:44 schreef PsyCha het volgende:
Had iemand niet in een eerdere topic over emo's een hele leuke filmpje over How to be Emo? Of iets in die richting.
http://uncyclopedia.org/wiki/Emoquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef Mr.Dre het volgende:
Wat is volgens jou de definitie van Emo?
Fuck Emo Girls, I want me some Riot Grrrls!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:26 schreef Chilly_Willy het volgende:
Hier een podcast van Martina: Emo Girl Talk
Dochter van Michael Butler: Rock and Roll Geek Show
Post van de week.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef marruuuk het volgende:
op zich hoeft het niet meer verder te gaan over emo aangezien de topicstarter zich verkeerd uitdrukte en op zoek is naar collegepunk
Dat is mischien wel zo maar Weezer heeft een aantal songs die meer emo zijn dan emo band zou kunnen makenquote:
Goed topic, ik word best happy van dit soort muziek.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef renz0r het volgende:
Hi,
ik vind dat soort muziek dus leuk. Muziek (lees: rock/ punkbands) die je vaak in snowboard games en typische highschool films (bijvoorbeeld american pie) hoord.
Kan iemand mij aan namen helpen?
Het schijnt emocore/ highschool rock ofzo te heten...
BVD
De track Buddy Holly komt wel in de buurt van wat TS zoekt.quote:
Dat klopt als een busquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef marruuuk het volgende:
[..]
je zei dat ze in spelletjes gebruikt worden, in nfsu dus, need for speed underground
Serieus, een eiland van nuchtere logica in een zee van chaos.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:16 schreef marruuuk het volgende:
is dat sarcastisch of worden mijn posts werkelijk gewaardeerd?
ok, op fok weet je het nooitquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef Summoner het volgende:
[..]
Serieus, een eiland van nuchtere logica in een zee van chaos.
Hmm, 36 crazyfists (MetalCore) en Weezer (Alt Rock), maar probeer het nog een keer.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
emo hmm 36 crazyfists , at the drive in, weezer, etc ???
achje allebei schaapjesquote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef Ixnay het volgende:
36 Crazyfists en Weezer in 1 zin noemen.
trouwens metalcore ??? waar slaat dat nou weer op .. neem een heel breed genre en plak er core achter is het ook hiphopcore .. jazzcore ... rocknrollcorequote:Op zondag 25 september 2005 12:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hmm, 36 crazyfists (MetalCore) en Weezer (Alt Rock), maar probeer het nog een keer.
verder heb je in japan dan ook nog andere ska-punk bandsquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Daarnaast heb je ook nog coole orkest Ska uit Japan met oa: Tokyo Ska Paradise Orchestra en Shibusashirazu Orchestra.
*zucht* zoek maar op op wikipedia en probeer het nog een keerquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
trouwens metalcore ??? waar slaat dat nou weer op .. neem een heel breed genre en plak er core achter is het ook hiphopcore .. jazzcore ... rocknrollcore
* Dank *, ik ga op zoek.quote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
verder heb je in japan dan ook nog andere ska-punk bands
Kemuri
Potshot
175R
Gelugugu
Niet echt emocore/highschool rock though.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:18 schreef Boschjesman het volgende:
Bad religion, dead kennedies.
oftewel het motto van onze vrienden van Insult:" let's give emo something to cry about!"quote:Op donderdag 22 september 2005 04:17 schreef marruuuk het volgende:
dat is geen emo in die films, emo zijn irritante mensjes die denken dat ze zielig zijn en dat uitschreeuwen in hun liedjes en hun haar zwart verven en meer van die uiterlijke ongein, bands zoals fall out boy, my chemical romance.
de muziek (emo) klinkt soms wel leuk maar het gebeuren eromheen is vervelend en de teksten zijn vaak te zielig, hele cds vol over hoe miserabel alles in het leven is, in amerika zijn best best wat mensen die helemaal into die zooi zijn
neem liever gewone punk(rock) en die muziek die jij bedoelt in die films is ook best tof.
kijk op imdb.com en dan bij de soundtrack van de betreffende films, want er zijn echt ontelbaar veel bands die die college punk maken.
Laat staan een naam voor een genre die op enige wijze serieus te nemen is.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:20 schreef CasB het volgende:
Ohja....en emo is eigenlijk geen stroming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |