quote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef mighty_myte het volgende:
teenage dirtbag is zo'n nummer waarbij de highschoolmelancholie hoog komt opdraven.
Alleen is de rest van Wheatus maar op 2 manieren te bekijken: of je vindt een nummer van ze koel of het is om te kotsen zo slecht...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef mighty_myte het volgende:
teenage dirtbag is zo'n nummer waarbij de highschoolmelancholie hoog komt opdraven.
de rest is kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Alleen is de rest van Wheatus maar op 2 manieren te bekijken: of je vindt een nummer van ze koel of het is om te kotsen zo slecht...
quote:Op donderdag 22 september 2005 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Screamo schreeuwen ze dr over, emo zingen ze dr zeurderig over, gewoon stelletje PMS-poser-punks.
quote:Op donderdag 22 september 2005 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Screamo schreeuwen ze dr over, emo zingen ze dr zeurderig over, gewoon stelletje PMS-poser-punks.
Wie in FOB heeft zijn haar dan zwart geverft?quote:Op donderdag 22 september 2005 04:17 schreef marruuuk het volgende:
dat is geen emo in die films, emo zijn irritante mensjes die denken dat ze zielig zijn en dat uitschreeuwen in hun liedjes en hun haar zwart verven en meer van die uiterlijke ongein, bands zoals fall out boy, my chemical romance.
de muziek (emo) klinkt soms wel leuk maar het gebeuren eromheen is vervelend en de teksten zijn vaak te zielig, hele cds vol over hoe miserabel alles in het leven is, in amerika zijn best best wat mensen die helemaal into die zooi zijn
neem liever gewone punk(rock) en die muziek die jij bedoelt in die films is ook best tof.
kijk op imdb.com en dan bij de soundtrack van de betreffende films, want er zijn echt ontelbaar veel bands die die college punk maken.
ok niemand in fall out boy, maar het is wel een trend die in alle emobands die ineens overal opduiken in de usa (en dat zijn er veel, te veel) te zien isquote:Op donderdag 22 september 2005 18:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wie in FOB heeft zijn haar dan zwart geverft?
Anyways, Blindside. Leuk bandje en nummers worden ook wel in spelletjes gebruikt
Bij deze omschrijving dacht ik eerst dat je het over "goths" had.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:17 schreef marruuuk het volgende:
emo zijn irritante mensjes die denken dat ze zielig zijn en dat uitschreeuwen in hun liedjes en hun haar zwart verven en meer van die uiterlijke ongein
Oei, the Jealous sound staat me nog vooral bij als een uiterst sympathiek rammelend lo-fi indiebandje dat een fantastische self-titled EP in 2000 of daaromtrent had uitgebracht. Zijn ze veranderd qua sound in de loop der jaren of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ook een aanrader: The Jealous Sound, vooral het nummer Naive.
Weezer is geen Emo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:38 schreef Mr.Dre het volgende:
Hier nog wat namen van emo bands, de onderstaande bands vind ik persoonlijk geweldig.
-Weezer
Ok, dan ben ik het effe niet met je eens. Ik vind de teksten van FOB juist helemaal niet plat. Die van MCR...kan ik je gelijk in geven. En niet denken dat ik een uberteenie FOB- fan ben, want dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:23 schreef marruuuk het volgende:
[..]
ok niemand in fall out boy, maar het is wel een trend die in alle emobands die ineens overal opduiken in de usa (en dat zijn er veel, te veel) te zien is
die 2 bands noemde ik alleen als emobands
en zoals ik zei kan emo best leuk klinken, alleen zijn de teksten wat slap en het gebeuren eromheen is irritant, met allemaal kinderen die nu into punk raken maar alleen emopunk luisteren en zich dan ook zielig gaan gedragen en dezelfde uiterlijke kenmerken aannemen. in nederlands is dat niet zo veel, maar hier in de usa wel
en blindside is wel redelijk leuk, die zitten iig in nfsu![]()
Het is in elk geval niet wat de TS bedoelt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de definitie van Emo?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de definitie van Emo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |