Subs komen idd uiteindelijk wel, maar soms duurt het wel 6 weken na het uitkomen van een aflevering eer er subs verschijnen, en ik kreeg al de subs van 2.13 van savouir. Daar zaten wat taalfouten in die ik heb gecorrigeerd, en ik dacht halverwege het controleren van "pffff hoe ver nog, damned de helft nog..."quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef JK het volgende:
Subs komen vanzelf wel... gewoon regelmatig de sites checken.
Zit best wel heel veel werk in om subs te maken... en liplezen gaat lastig omdat je niet constant iemand in beeld ziet.
Hebben de seizoensboxen eigenlijk wel ondertitels voor doven/slechthorenden? Ik heb hier wel 1-8 liggen, maar heb dat niet gecheckt en eigenlijk de meesten ook niet gekeken, daar ik alle afleveringen al ken, al moet ik nu nog aan 2x12 beginnen van Atlantis... (en 13, 14 en 15 nog zien)
Weir !quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:50 schreef ArK het volgende:
Die dr.Wier heeft een keer een goede beurt nodig.
hahhaa je idd maar ze moeten toch wat hequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef Mattievandezolder het volgende:
zo die aflevering 15 had ook wel een half uur korter kunnen duren wat mij betreft, goed dat ze weer nieuwe drones en jumpers hebben, maar dat gezever eromheen vond ik nou niet zo boeiend...
google eens op ondertitels? en als je eenmaal daar ben aangekomen tik eens in: atlantisquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef Niels.k het volgende:
Ik heb alle afleveringen die er tot nu toe zijn maar kon er nergens ondertiteling voor vinden
Whehehequote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef Ori het volgende:
De beste wensen vanuit Atlantis!
[afbeelding]
Of gewoon op www.nlondertitels.com, daar staan ze allemaal, ben op dit moment bezig met stargate.atlantis.s02e13 te vertalenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
google eens op ondertitels? en als je eenmaal daar ben aangekomen tik eens in: atlantis
euh.... 2.13 (<- saviour heeft deze gedaan zelfs) en 2.14 (ene geoforce?) zijn al subs van verschenen op jouw genoemde url. Dus je doet er goed aan 2.15 te doenquote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef Nachoman het volgende:
Of gewoon op *piep*, daar staan ze allemaal, ben op dit moment bezig met stargate.atlantis.s02e13 te vertalen
2x14 duurt ook niet lang meer![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 17:25 schreef Nachoman het volgende:
zal ik met 2x15 beginnen!
http://www.imdb.com/title/tt0374455/quotesquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
McKay is inderdaad fantastisch, die botte en weinig tactvolle opmerkingen altijd![]()
Jaaa... die vond ik ook erg grappigquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:56 schreef omegaproject het volgende:
"... i had to explane it to Conan and Xena..."
Die McKay is echt gaaf![]()
Ik vroeg me af wie dat is op je avatar? leuk ding hoor...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Nachoman is ermee bezig als het goed is
Aha ok, leuke smiley btwquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's K3 [afbeelding]
De middelste is Kristel, en die 2 die haar heel lief een kusje geven, zijn Karen (links) en Kathleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die airdates zijn van SciFi. Die lopen voor Atlantis achter op Canada, waar de afleveringen nu uitgezonden worden.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef JK het volgende:
2 januari komt 2x16? Kan nie wachten. Wel vreemd dat de air date verder ligt ? Hoe weten jullie dan dat ie 2 januari komt ?
Ik denk al.. want dat ze 1 aflevering kunnen 'lenen' kan ik nog wel begrijpen, maar aangezien er nu alweer 5 zijn geweest, waarvan de eerste 2 echt van perfecte kwaliteit.. beter kan niet...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Die airdates zijn van SciFi. Die lopen voor Atlantis achter op Canada, waar de afleveringen nu uitgezonden worden.
Nope, vorige jaren draaide het nog eerder op Channel Four in Engeland, maar die zenden het ook niet eerder meer uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef JK het volgende:
[..]
SG-1 draait zeker niet eerder in Canada? Ik wil verder met de Ori...heb al te lang moeten wachten.
Dat komt inderdaad en is uitgesteld om precies de reden die jij noemt.quote:ff wat anders, zou Veronica niet Stargate Atlantis seizoen 1 uit gaan zenden dit najaar ?
Waarschijnlijk hebben ze er van af gezien? Leek me sowieso geen goeie zet, aangezien ze dan eerst eens fatsoenlijk de serie tot seizoen 7 moeten laten lopen voor ze bij Atlantis uit komen...
Ok rustig afwachten dus op SG1... ach, Atlantis vult het gat mooi op.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Nope, vorige jaren draaide het nog eerder op Channel Four in Engeland, maar die zenden het ook niet eerder meer uit.
[..]
Dat komt inderdaad en is uitgesteld om precies de reden die jij noemt.
Ze wachten met uitzenden tot ze klaar zijn met siezoen 7 van SG1 zodat de series dan synchroon lopen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef JK het volgende:
2 januari komt 2x16? Kan nie wachten. Wel vreemd dat de air date verder ligt ? Hoe weten jullie dan dat ie 2 januari komt ?Ik denk niet dat de Ancients de Goa'uld kenden. Anders zouden ze wel met hen afgerekend hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Atlantis heeft inderdaad geavanceerde sensoren, die de vreemde levensvorm hadden moeten detecteren. Wellicht stonden die sensoren niet aan, om energie te besparen.Doordeweeks van ma t/m do om 19:00 een oude aflevering van seizoen 2.quote:Wat betreft veronica ; dan moeten ze eerst echt eens fatsoenlijk blijven doorgaan en niet alles door elkaar heen gooien. Nu zag ik laatst weer de Tok'Ra aflevering.. dat is seizoen 2...
Zaterdag een nieuwe van 5.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef Nachoman het volgende:
Ik hoop dat ze ooit nog eens aan Ancient vinden (of meerdere) om daar eens lekker over hun coole technoloie te kletsen
PS, subs voor Atlantis 2x15 heb ik nu 30% klaar.
Drones ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef Mad-Matt het volgende:
ep 15 was leuk, hebben ze weer nieuwe glimmende kanonskogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |