Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja, interessante gedachte van RealZeus (neem me niet kwalijk), maar.. een meisje
zonder eigenwaarde is (zoveel weet ik nog wel) 1 grote grote koppijn + ellende.
Ik bedoel eenmeisje dat constant onzeker is is ook niks. De onzekerheid is niet zo erg.
Het is hoe een meisje zich gedraagt (uit ellende) wat alles een nachtmerrie
maakt (?)![]()
(dus no i'll pass thank u..)
dat is dan niet echt tof tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zeg ik nu eigenlijk gewoon dat minder knappe mensen gewoon pech hebben.
Wellicht zit er een kern van waarheid in, alleen het pech hebben, zo zou ik het niet formulerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij zeg ik nu eigenlijk gewoon dat minder knappe mensen gewoon pech hebben.
Een grote neus maakt niet per definitie lelijk....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:06 schreef appelbanaan het volgende:
Ik heb een neus waar pinokkio U tegen zegt.
Toch heb ik met mijn ampere 18 jaar genoeg vriendinnetjes gehad. En allemaal kregen ze van mij, en van de mensen om mij heen, het predikaat 'fotomodel'.
Hoe? Met humor en originaliteit. Kijk, als je saai niks doet, niet durft te praten en gaat muurbloemen dan gebeurt er niks.
Maar als je je open opstelt, en vrolijk EN grappig door het leven gaat, lukt het wel.
Je hoort ze toch ook vaak zeggen> Ik wil een mooie man, maar hij moet wel humor hebben. Het is voor vrouwen het op 1 na belangrijkste, en je komt er ver mee!
bingoquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laat ik ook maar eens serieus reageren in dit topic.
ik heb vroeger zelf erg last gehad van acne (van me 12de tot me 19de) + dat ik er altijd erg jong uit zie voor mijn leeftijd (dat heb ik nu dus nog steeds) en ik had een vriend (echt me beste makker waar ik altijd mee ging stappen en op vakantie ging) die er ongeveer uitziet als brat pitt. dus ik weet hoe het is om je gewoon eenzaam en alleen te voelen. dat is gewoon ronduit klote. ik ben toen naar de dokter gegaan en heb een kuur gekregen (roaccutane) erg sterk goedje, heb er een half jaar bijgelopen als een zombie (veeg je een keertje met je hand langs je gezicht en *poof* je zit in een wolk van huidschilvers+ het feit dat je fotofobisch word en je om de 10 met je labello je lippen aan het bevochtigen bent omdat ze uitgedroogt zijn). maar na dat halve jaar had ik nergens last van. ben tijdens mijn medicatie ook begonnen met fitnessen en toen ik klaar was met me medicatie af en toe een zonnebankje genomen. ik ben daar fysiek en mentaal gruwelijk van opgeknapt. is de beste keuze uit mijn leven geweest.
Niet per definitie maar dit is wel zo als het meestal gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:28 schreef 2dope het volgende:
Dus een (mooi) meisje met eigenwaarde wil per definitie geen minder knappe, lees lelijke jongen ongeacht hoe zijn karakter/persoonlijkheid is? Beetje narrow-minded..
Ik ging alleen maar mee in de kronkel van RealZeusquote:Xennia jij zegt een meisje met eigenwaarde probeert ook een zo leuk mogelijk iemand te zoeken, maar hoe definieer je "leuk" dan? Het gaat hier in de eerst plaats om uiterlijk hè.
Wat mij opviel is dat wat jij hierboven zegt, overeenkomt met je eigen gedrag. Je kijkt misschien hetzelfde tegen zulke meisjes aan als hoe meisjes tegen jou aan kijken. Wat je zegt is daarom ook iets waar je zelf misschien aan kunt werken, je gedrag, sluit jezelf niet te veel af en denk niet zo vreselijk negatief over jezelf. Natuurlijk zijn de negatieve kanten er, maar het maakt jou toch niet wie je bent? En trouwens, liefde betekent accepteren, en als iemand je niet kan accepteren dan is diegene je liefde niet waard (das mijn mening hoor).quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja, interessante gedachte van RealZeus (neem me niet kwalijk), maar.. een meisje
zonder eigenwaarde is (zoveel weet ik nog wel) 1 grote grote koppijn + ellende.
Ik bedoel eenmeisje dat constant onzeker is is ook niks. De onzekerheid is niet zo erg.
Het is hoe een meisje zich gedraagt (uit ellende) wat alles een nachtmerrie
maakt (?)![]()
(dus no i'll pass thank u..)
Het was mijn kronkel toch? Ik wil wel de credits waar ik recht op heb!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet per definitie maar dit is wel zo als het meestal gaat.
[..]
Ik ging alleen maar mee in de kronkel van RealZeus
Ik bedoelde niet dat zo'n meisje niks zou zeggen en dan maar saai en oninteressant wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Zo'n meisje is saai omdat ze het altijd met je eens zou zijn.
tja, ergens is dat gewoon ook wel zo.quote:Maar vrouwen zullen dezelfde gevoelens hebben,een minder mooie vrouw wil ook een man die ze mooi vindt en ze zal dus ook geen genoegen nemen met minder.
ik ben mischien ietjes verkeerd begrepen. mijn post kwam een beetje bot over, was zekerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat wat jij hierboven zegt, overeenkomt met je eigen gedrag. Je kijkt misschien hetzelfde tegen zulke meisjes aan als hoe meisjes tegen jou aan kijken. Wat je zegt is daarom ook iets waar je zelf misschien aan kunt werken, je gedrag, sluit jezelf niet te veel af en denk niet zo vreselijk negatief over jezelf. Natuurlijk zijn de negatieve kanten er, maar het maakt jou toch niet wie je bent? En trouwens, liefde betekent accepteren, en als iemand je niet kan accepteren dan is diegene je liefde niet waard (das mijn mening hoor).
Nee hij kwam hier uit voortquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Het was mijn kronkel toch? Ik wil wel de credits waar ik recht op heb!!!
En toen stelde ik dat een meisje met een beetje eigenwaarde ook een zo leuk mogelijk iemand wilquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is bullshit.
Als je eigenwaarde hebt probeer je toch een zo leuk mogelijk iemand te krijgen.
Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk. Streven naar beter, dat doet toch bijna iedereen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee hij kwam hier uit voort
[..]
En toen stelde ik dat een meisje met een beetje eigenwaarde ook een zo leuk mogelijk iemand wil
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die op innerlijk vallen. Maar ik geloof ze nietquote:Op zondag 25 september 2005 03:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk. Streven naar beter, dat doet toch bijna iedereen?
Waarom zou je genoegen nemen met minder?
Ik ook niet. Ik zeg ook wel eens dat ik op innerlijk val, en dat is natuurlijk ook wel een beetje zo... Uiterlijk is voor mij ook wel een belangrijk iets, en als het innerlijke ook goed is dan heb je de perfecte combinatiequote:Op zondag 25 september 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die op innerlijk vallen. Maar ik geloof ze niet
tja, blijkbaar leren ze iedereen via internet kennen OF ze kunnen direct int innerlijk kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die op innerlijk vallen. Maar ik geloof ze niet
Ik denk niet eens zo zeer dat het om de looks gaat,maar meer om de uitstraling.quote:Op zondag 25 september 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja, blijkbaar leren ze iedereen via internet kennen OF ze kunnen direct int innerlijk kijken
Kom op zeg, je gaat eerst voor het uiterlijk, zelfs al heb je die persoon per internet leren kennen. Als je de looks niet bevallen, dan krijg je toch even een knauw.
klopt maar uitstraling staat niet gelijk aan uiterlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 18:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk niet eens zo zeer dat het om de looks gaat,maar meer om de uitstraling.
Om maar eens een voorbeeld te noemen:op de foto's zie jij er leuk uit,Mukie.
Maar misschien heb jij IRL wel een vreselijk suffe uitstraling.
En dan gebeurt er alsnog niks.
Kijk,in ons dorp lopen een paar meiden rond die er,als je puur op de uiterlijke kenmerken af gaat best leuk uitzien,maar helaas weten ze dat van zichzelf en dat maakt ze hardstikke lelijk. (naast arrogantie dan)
Dus uitstraling is datgene wat mensen aantrekt.
Dat was toch hetzelfde als wat ik beweerde???quote:Op zondag 25 september 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt maar uitstraling staat niet gelijk aan uiterlijk.
Dus als iemand beweert dat hij niet valt op uiterlijk en alleen maar op innerlijk, lult diegene dus uit zn nek, of vriend(in)lief zit ernaast.
Je kunt ook minder knap zijn en een pracht van een uitstraling hebben, wat die persoon dan weer juist mooi maakt. En natuurlijk andersom net zo goed, je hebt van die bloedmooie vrouwen, die gewoonweg niets uitstralen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
bingo
acne is iets waar je weinig aan kunt doen, behalve met paardemiddelen...then again, je doet IETS...je gaat ook sporten, zorgt voor jezelf ...et voila
dat wilde ik TS meegeven..schoonheid komt van hen die lief voor zichzelf zijn...want ben je heel lief voor jezelf, dan zul je dat ook voor een ander zijn
Tja, ik wil je graag geloven. Alles wat je zegt klinkt zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
bingo
acne is iets waar je weinig aan kunt doen, behalve met paardemiddelen...then again, je doet IETS...je gaat ook sporten, zorgt voor jezelf ...et voila
dat wilde ik TS meegeven..schoonheid komt van hen die lief voor zichzelf zijn...want ben je heel lief voor jezelf, dan zul je dat ook voor een ander zijn
Dan ben je eerst vrienden met iemand en wordt die vriendschappelijke relatie achteraf een romantische. Wat is daar nu ongeloofwaardig aan?quote:Op zondag 25 september 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |