Oh ja verrek... was het dan met de proefnominatie?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorige keer ook niet hoor. Toen nomineerde ze Rikkert.
Jammer dat we haar achternaam niet weten, even googlen en we weten iets meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft topless in de aktueel gestaan, maar dat was het dan ook volgens mij. Meer niet.
ja en over mn buik geaaid ook nogquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je wel gepuft, gekreund en gesteund??
Wat jammer nouquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Knurkie het volgende:
ok koninginnen gedrag werkt niet heb lief gekeken gesmeekt om een stukje appeltaart van de Mac maar ik kreeg een![]()
en iets zachter er achter aan Bak er morgen zelf maar een
Die achternaam is gewoon bekend hoor....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jammer dat we haar achternaam niet weten, even googlen en we weten iets meer.
Ingrid Hoflandquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jouw 'vader-van-het-kindje' is ook nie liev...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja en over mn buik geaaid ook nog
Ik zie haar toch alleen maar als een warme baal vlees op 37 graden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Kimske het volgende:
tanja veel mannen gehad? dat heb ik ff gemist, maar ik geloof t meteen..
Volgens mij denken ze dat áls ze zingen dat ze dan weer muziek van BB krijgen, net zoals vanochtend.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef yogidrink het volgende:
wat zijn ze nu aan het proberen, kijken wie de meeste tekst kent van een liedje?!?
Ingrid Hoflandquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
hij lacht me nu ook nog uit...of jou dat kan ookquote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jouw 'vader-van-het-kindje' is ook nie liev...![]()
Nee, ik hoop dat 'ie bij de laatste 3 zit!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nathalie heeft het erg makkelijk met nomineren![]()
Alleen voor het thuisfront al zal ze Ralph moeten noemen en dat kan je haar niet kwalijk nemen![]()
Ik hoop wel dat Ralph veel minder stemmen krijgt dan de vorige keer, hij is absoluut niet een jongen die er als eerste uit moet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |