Jij hebt liever dat mensen achter je rug om lullen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Tabja zegt dat ze het van Ingrid en Lieske wel kan hebben ,maar niet van de anderen die altijd achter de rug om over haar kletsen.
nee van Ingrid en Lieskequote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen van Ingrid.
Wil je met me trouwen schat, ga ik je elke dag pesten met Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
Maar goed, we gaan persoonlijk worden? oke dan!
avond? ze moeten doorwerken tot morgenavondquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
belachelijk plan om er 8 tot zo laat in de avondte laten werken.
wie zegt dat ze haar genomineerd heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja neemt het opnieuw op voor Lieske. Maar waarom nomineer je haar dan trut???
laat ze lekker lullen joh.....de meeste hier zijn toch kuddedieren....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
Maar goed, we gaan persoonlijk worden? oke dan!
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen schat, ga ik je elke dag pesten met Tanja![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef srblackbird het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen ?
Ingrid bood haar excuses aan voor het roddelen, omdat ze volgens mij ook niet zo is..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat nu haar excuses zitten aanbieden..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |