quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
Ik bedoel, ik heb óók gewoon een mening, snap je?"
Vergeet vooral niet hier het resultaat te postenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ga morgen een poging doen tot koninginnen gedrag kijken of het werkt![]()
Rustig maar, Scan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Het komische is nu dat Lieske met drie zeer begrijpende mensen aan de klets is, dan we bijna vergeten dat die drie personen allemaal al hebben gezegd dat ze weer op Lieske gaan stemmen.
Zijn ze nu bezig hun nominatie goed te praten ofzo
Gadverdamme
Begin dan maar vast te eten, want ze zei het echt heel stellig.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo niet dan eet ik m'n beha op.
hahah denk dat ik keihard uitgelachen wordt en hij zal vragen of ik in het gips zitquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet hier het resultaat te posten
En mijn beeld krijgt steeds meer vormquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Catty het volgende:
Jawel hoor! Ik ben nu 7 maanden zwanger en als ik mij zo op zou stellen als Tanja, weet ik zeker dat ik thuis en zeker op mijn werk geen leven meer zou hebben. Je kan best gewoon vrolijk zijn. En ja, je bent wat eerder moe, je buik zit in de weg en je krijgt van lang in 1 houding zitten last van je rug, maar dat hoort er nou eenmaal bij en daar kan je je dus best een beetje overheen zetten.
vraag me af veel mensen naar tanja willen kijken ze is zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef yogidrink het volgende:
hahaha tuurlijk Tanja exit. Lijkt me niet. Gelijk de kijkcijfers minder.
Als Lieske naast Tanja op de bank komt, dan ga ik iig 1 keer voor Lieske sms'enquote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Het komische is nu dat Lieske met drie zeer begrijpende mensen aan de klets is, dan we bijna vergeten dat die drie personen allemaal al hebben gezegd dat ze weer op Lieske gaan stemmen.
Zijn ze nu bezig hun nominatie goed te praten ofzo
Gadverdamme
Zo is het... en het lijkt dat de rest weinig zin heeft om die mening aan te horen. Ik bedoel "iemand van 19 kan toch niet al echt een eigen mening ergens over hebben".quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
"Maar ik ben dan weliswaar nog maar 19 maar ik ben echt niet imbeciel of zo hoor!
Ik bedoel, ik heb óók gewoon een mening, snap je?"
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah denk dat ik keihard uitgelachen wordt en hij zal vragen of ik in het gips zit![]()
Tja dat is wel raar, dan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begin dan maar vast te eten, want ze zei het echt heel stellig.
Hmm, dan heb ik toch al veel uit mijn nek gekletst wat achteraf dan geen mening blijkt te zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het... en het lijkt dat de rest weinig zin heeft om die mening aan te horen. Ik bedoel "iemand van 19 kan toch niet al echt een eigen mening ergens over hebben".
Ja, ik kan echt niet tegen dat geslijm, juist tegen de persoon die ze waarschijnlijk genomineerd hebben. Dat heeft niets met Lieske te maken, maar had ik ook gehad als het iemand anders was geweest. Het komt zo enorm huichelachtig overquote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rustig maar, Scan.
Ik geloof er niks van namelijk. Nog een dagje geduld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |