Ook goed, maar dan levert hij nog minder opquote:
Rosales in deze vorm opstellen is kapitaalvernietigingquote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan levert hij nog minder op.
Ja idd.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales in deze vorm opstellen is kapitaalvernietiging.
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde met Rosenberg, speelde die zo fantastisch voorheen of heeft ie dat eigenlijk nooit gedaan...?
Ik ben benieuwd of ie zich kan aanpassen,quote:Markus Rosenberg heeft tegenover het Algemeen Dagblad verklaard rustig te blijven ondanks de hevige kritiek die media op hem leveren. Afgelopen zomer kwam hij over van Malmö FF om het spitsprobleem bij de Amsterdammers op te lossen. Ondanks dat de international nog weinig scoorde, heeft trainer Danny Blind vertrouwen in de Zweed.
“Bij Malmö was ik gewend aan een 4-4-2 systeem waarbij je in feite kon doen wat in je opkwam. Je had de vrijheid om de ruimtes in te duiken en er was vaak een tweede aanvaller in de buurt. Bij Ajax moet je ruimte maken voor de vleugelspitsen, de bal vasthouden en vanuit het centrum je acties maken. Dat vraagt een andere manier van spelen."
"Volgens mij is het juist goed zoveel mogelijk wedstrijden te spelen, daar word je als nieuwe spits alleen maar beter van. De trainer vindt dat ook, want ik heb tot nu toe alles gespeeld. Hij heeft vertrouwen in me, dat voel en merk ik aan alles. Dat is belangrijker dan de mening van de pers of buitenstanders. En daar verandert niets aan als ik straks een keer niet speel,” aldus Rosenberg.
ik geef hem nog even de tijd. wedstrijdje of driequote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ie zich kan aanpassen,.
Ja, ik ook vooralsnog iig niet. En hij begint van die Sonck trekjes te vertonen, vloeken, tieren en in het algemeen gefrustreerd reageren...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ie zich kan aanpassen,.
Volgens mij kijk jij andere wedstrijden dan ik hoor, want alles wat ik je zie zeggen zie ik compleet anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook vooralsnog iig niet. En hij begint van die Sonck trekjes te vertonen, vloeken, tieren en in het algemeen gefrustreerd reageren...
Vervelend voor jequote:Op donderdag 22 september 2005 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij andere wedstrijden dan ik hoor, want alles wat ik je zie zeggen zie ik compleet anders.
Idd, vind dit ook wel eens leuk. Al is het niet eens zo lang geleden dat ajax in zo een zelfde schuitje zat als nu...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou weet je ook eens hoe wij vorige jaar genoten van die rotzooi in ROTterdam..
Alleen vorig jaar ?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou weet je ook eens hoe wij vorige jaar genoten van die rotzooi in ROTterdam..
Ik help het je hopen...Maar Ajax speelt (nu) nog CL en zal dus ook punten laten liggen tegen kleintjes, hell dat deden ze gisteren al.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb de hele ADO-aanhang 90 minuten lang niet gehoord, maar daarna begon voor hen pas de wedstrijd en werd er een punt uit Amsterdam gestolen. Ryan Babel was mega-slecht, wie kan er fuckin' nog meer linksbuiten spelen? Aan de andere kant moeten we het wel een beetje positief inzien: Feyenoord, AZ en PSV moeten nog tweemaal tegen elkaar en éénmaal tegen Ajax, de laatste zelfs nog tweemaal. Daarnaast laten ze écht nog wel punten liggen tegen de kleinere clubs. Aan het eind van het seizoen hebben we gewoon de dubbel en winnen we de CL.
Uit respect voor Cristian Chvu wellicht? Zonde dat hij juist na déze wedstrijd gehuldigd moest worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef twi het volgende:
Kan iemand me eigenlijk vertellen waarom de selectie zo'n lange tijd op 't veld bleef zitten? Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat dat niet alleen kwam door de teleurstelling, namelijk, maar meer als een soort van straf. Normaal gesproken bij dit soort wanprestaties gaan de spelers namelijk het liefste zo snel mogelijk van 't veld, lijkt me.
Na welke dan wel dit seizoen?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit respect voor Cristian Chvu wellicht? Zonde dat hij juist na déze wedstrijd gehuldigd moest worden.
quote:
Ah inderdaad, kan je nagaan hoe fantastisch dat afscheid was geregeld. Ik hoorde 't pas na afloop. Vond het tijdens de wedstrijd al zo vreemd dat er de hele tijd Chivu, Chivu werd geroepenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Uit respect voor Cristian Chvu wellicht? Zonde dat hij juist na déze wedstrijd gehuldigd moest worden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef Doc het volgende:
Voor de rest: gisteravond kreeg ik een plotselinge aanval van voetbal-Gilles-Delatourette die ik nu pas langzamerhand weer onder controle heb...
Dat zijn de enige wedstrijden waar deze teams misschien wat punten laten liggen vanwege gelijkspel etc.quote:Aan de andere kant moeten we het wel een beetje positief inzien: Feyenoord, AZ en PSV moeten nog tweemaal tegen elkaar en éénmaal tegen Ajax
Stel er eens eentje voor, zou ik zeggen? Die voor minder dan 10 miljoen te halen is...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef TeazNutz het volgende:
Punt is dat Ajax een GOEDE =Lees ervaren spits had moeten kopen.
Niet denken dat ze voor een dubbeltje op de 1e rang kunnen zitten. Helaas kunnen ze niets kopen tot aan Januari 2006. Dus zullen ze nog wel verder zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |