Uiteraard geen wens. Elk jaar dat PSV of Ajax kampioen wordt is een weggegooid jaar voor mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Is dat een wens? Twee keer op 2-0 'voor' komen in de eerste helft is al vrij uniek thuis. Don't push the luck.
Zou wel eens een waardevol jaar kunnen worden danquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Uiteraard geen wens. Elk jaar dat PSV of Ajax kampioen wordt is een weggegooid jaar voor mij.
Liever hun dan dat omhooggevallen az!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Uiteraard geen wens. Elk jaar dat PSV of Ajax kampioen wordt is een weggegooid jaar voor mij.
eindelijk iemand die zich daar ook aan irriteertquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Liever hun dan dat omhooggevallen az!
Na, ze spelen gewoon goed. Het is geen geluk en ik gun het ze wel. Maar ja, je ziet wel dat het alles met geld te maken heeft dus hoeveel is het eigenlijk waard?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Liever hun dan dat omhooggevallen az!
Dus (goede) organisatie is geen tweede element dat essentieel is voor goed voetbal? Ik noem een Van Eijdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Na, ze spelen gewoon goed. Het is geen geluk en ik gun het ze wel. Maar ja, je ziet wel dat het alles met geld te maken heeft dus hoeveel is het eigenlijk waard?
Heb dat altijd al een schijtclub gevonden. En dan dat arrogante schijtpubliek daar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:27 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
eindelijk iemand die zich daar ook aan irriteert
Co was ook echt de enige die daar zo over dacht. Die man leeft gewoon in een ander universumquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb dat altijd al een schijtclub gevonden. En dan dat arrogante schijtpubliek daar...
Zal nooit vergeten dat wij met 1-5 daar wonnen en Co doodleuk zei dat AZ toch echt stukken beter was 'scorebordjournalistiek'...
Ik kan/kon daar op zijn manier wel begrip voor opbrengen. Roda scoorde tegen alle wetten in vijfmaal, dan is het ook een beetje maf om te zeggen dat jouw ploeg -Roda- voetballend beter was. Alles wat in de buurt van het doel van AZ kwam, verdween in het doel. Zelfde gebeurde nu weer in Samara, zoveel slechter was AZ daar niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Co was ook echt de enige die daar zo over dacht. Die man leeft gewoon in een ander universum
Dat schijtpubliek wat niet snapte wat wij in Keulen deden bij Alemannia Aachen - AZ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:40 schreef Tvduijn het volgende:
vooral dat trieste publiek dat zich nu helemaal de man voelt en lindenberg een verrader noemt terwijl die toch echt eerst van ajax kwam (zoals ongeveer de halve selectie?) en echt alleen maar trieste liedjes zingt
Maar AZ was niet stukken beter zoals Co beweerde. En AZ heeft die match ook niet echt kansen gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik kan/kon daar op zijn manier wel begrip voor opbrengen. Roda scoorde tegen alle wetten in vijfmaal, dan is het ook een beetje maf om te zeggen dat jouw ploeg -Roda- voetballend beter was. Alles wat in de buurt van het doel van AZ kwam, verdween in het doel. Zelfde gebeurde nu weer in Samara, zoveel slechter was AZ daar niet.
Hij mag ze niet meer nemen schijnbaar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:45 schreef Tvduijn het volgende:
waar blijven de vrije trappen van 30 meter van bodnar eigenlijk dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |