Racistisch, hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Correctie: een racistische anarchist in een stropdas.![]()
Ik zou de programma's van de SP en de PvdA nog maar eens goed doorlezen. De PvdA ligt namelijk dichterbij het verfoeide CDA en de VVD dan de SP.quote:Op zondag 25 september 2005 22:19 schreef Bosnimf het volgende:
[..]
SP wil wel met PvdA, maar de PvdA wil de deur naar het CDA openhouden. De SP zou dan groter moeten worden dan het CDA. Het programma van de PvdA komt met 80% overeen met dat van de SP. Ik weet niet in welke mate het overeen komt met het CDA, maar in ieder geval veel minder. Ik begrijp het lonken naar het CDA van de PvdA dus niet zo goed. Iemand een theorie?
Paars 3 (al dan niet met D66) zie ik als een logischer keuze dan Pvda/CDA. Paarse kabinetten waren redelijk succesvol en tussen het CDA en de PvdA botert het niet zo. Zie ook de coalitie-onderhandelingen voor de huidige regeringsperiode. De kiezer sprak CDA (44) en PvdA (42), maar die kwamen er samen niet uit. Of beter gezegd: het CDA wilde niet. PvdA neemt daar bij de volgende verkiezingen vast revanche op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:08 schreef MrBadGuy het volgende:
PvdA/CDA is niet mogelijk, omdat? Paars 3 zie ik niet als meest logische keus hoor.
PvdA en CDA wordt moeilijk. Bos +van Hulten? vs Balkenende +Verhagen lijkt me niet een lekkere combinatie. Nou zou ik ook niet willen regeren met een Verhagen, maar goed ik zit er ook niet. Die man doet me denken aan de VS en de regering op het moment, waar zoveel zaken zijn waarbij het stinkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:29 schreef dVTB het volgende:
[..]
Paars 3 (al dan niet met D66) zie ik als een logischer keuze dan Pvda/CDA. Paarse kabinetten waren redelijk succesvol en tussen het CDA en de PvdA botert het niet zo. Zie ook de coalitie-onderhandelingen voor de huidige regeringsperiode. De kiezer sprak CDA (44) en PvdA (42), maar die kwamen er samen niet uit. Of beter gezegd: het CDA wilde niet. PvdA neemt daar bij de volgende verkiezingen vast revanche op.
Paars rendeerde is een periode dat economisch alles geweldig ging. Maar wanneer ze nu aan de macht zouden komen ontkomen ze ook niet aan bezuinigingen. De werkende middenklasse zal zoals gebruikelijk weer het hardste bloeden voor de lamzakken in onze samenleving.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:29 schreef dVTB het volgende:
[..]
Paars 3 (al dan niet met D66) zie ik als een logischer keuze dan Pvda/CDA. Paarse kabinetten waren redelijk succesvol en tussen het CDA en de PvdA botert het niet zo. Zie ook de coalitie-onderhandelingen voor de huidige regeringsperiode. De kiezer sprak CDA (44) en PvdA (42), maar die kwamen er samen niet uit. Of beter gezegd: het CDA wilde niet. PvdA neemt daar bij de volgende verkiezingen vast revanche op.
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Tup het volgende:
Jé wat heb ik een hekel aan de PvdA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |