Hij heeft zo'n instelling van "alles komt goed" maakt zich niet druk om examens ook, en weet je...hij heeft nog gelijk ookquote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Auticia het volgende:
Ik kan er ook om lachen, pea!
Verplicht of vrijwillig?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Vliegvrager het volgende:
ik ga weer eens met mijngrote liefde
op de bank zitten. 'avond dames.
en Xil
Klinkt goed, ik moet die instelling ook eens ergens kopenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n instelling van "alles komt goed" maakt zich niet druk om examens ook, en weet je...hij heeft nog gelijk ook
Marktplaats? misschien een tweedehandsje om te beginnenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik moet die instelling ook eens ergens kopen.
Jij moet gewoon een goeroe ofzo hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Xilantof het volgende:
En Ties, als je die winkel hebt gevonden... mail me het adres even
Klote-buiquote:
Die instelling heb ik doorgaans ook, maar ik loop tgenwoordig toch wel tegen momenten aan dat ik ernstige twijfels krijg. Dat "verstand komt met de jaren" blijkt meer een last dan een gemak als je denkt zoals je zoon en ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n instelling van "alles komt goed" maakt zich niet druk om examens ook, en weet je...hij heeft nog gelijk ook
Dusquote:
Hoi allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |