Ja, dat wist ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een dwergstaat...
Oh shit die is zo goed maakt met 50 foto's een gave compositie. Kom niet op de naam damn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook
Van wie?
[afbeelding]
Bedoel je eigenlijk die van mij of Tong?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hopper?
Die van jou...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je eigenlijk die van mij of Tong?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hockney bedoel ik... Die haal ik altijd door elkaar...
Dit is de domste post die ik ooit van je gezien heb Do2...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hopper?
Dan heb je behoorlijk wat posts van mij gemist, AR...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit is de domste post die ik ooit van je gezien heb Do2...
Ik denk dat ik zo'n 75% toch wel lees..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk wat posts van mij gemist, AR...
Hint: de tekstschrijver schreef onder andere liedjes voor de cabaretgroep Purperquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef dartfanaat het volgende:
Ook maar een keer een vraag van mij.
De vader van deze beroemde nederlandse tekstschrijver was naast schilder ook huisarts.
Deze huisarts werd beschreven in Kortooms' boek: "Help, de dokter verzuipt".
Over welke tekstschrijver heb ik het?
En nog een hint: Voor Willeke Alberti schreef hij ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hint: de tekstschrijver schreef onder andere liedjes voor de cabaretgroep Purper
Eli Asser ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En nog een hint: Voor Willeke Alberti schreef hij ook
* zegt iedereen welterusten en tot morgen
Nee, helaas...quote:
Zijn initialen zijn: F. W.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:06 schreef dartfanaat het volgende:
Nee, ook niet. Megahint: Ook het lied "Het Dorp" is van zijn hand............
Zei ik toch......ik wist zeker dat je in elk geval z'n naam kende.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, nu herinner ik me de naam.Kwam er maar niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |