Vet hequote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef jalla het volgende:
joost heeft een geheime stash met knotsen
Of Lieske wel of niet op de bank zal zitten, kan heel goed van de stem van Tanja afhangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik HOOP zo van niet, Scan. Die 2 kunnen nog wat aan elkaar hebben later. Want Lieske ligt ook niet goed bij de meiden.
* zend nu vibes naar Tanja: niet op op Lieske stemmen, niet doen!!!!
Voor een thuisbioscoop zou ik de gene dat mijn naam op TV komt toch wel weer over hebben. Je kan zo'n ding ook verkopen trouwensquote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook maar stemmen op roel...stem anders nooit ivm het risico dat ik ooit iets win en dus met mn naam op de buis kom waroor iedereen dan weet dat ik bb kijk en zo verslaafd en dat ik stem...ik ben een closeted fan...een soort joost...
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
das waarquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Voor een thuisbioscoop zou ik de gene dat mijn naam op TV komt toch wel weer over hebben. Je kan zo'n ding ook verkopen trouwens.
Nou kan je vertellen dat op een 107 cm plasma met versatel leuk kijken is maar je ziet ze af en toe wel afschuwelijk groot in beeld...en in sommige gevallen is dat niet echt bevordelijk voor de eetlust!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou gewoon voor iedereen het beste zijn als die heks het huis uit gaat. Voor Tanja zou het beter zijn want het kan nooit goed zijn om met geestelijke druk ( ze ligt niet lekker in de groep) een kind te verwachten ....
Voor de groep zou het beter zijn omdat ze dan niet met zijn allen tegen 1 gaan maar dat er versplintering zal volgen....
en irritatie ind e groep = goed voor ons...
dat hebben we gezien jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef TRiXeS het volgende:
Linda: "Ik functioneer altijd MET alcohol."
Tanja roept nu joost naar de DBKquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?
Ooh dat mag hij best hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?
Lieske zit plompverloren op een stoel aan joost zijn knots te zuigenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
Dat klinkt idd heel ranzig ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Zit Rob weer zo asociaal te smakken
Kijk, dat is een beginquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zit plompverloren op een stoel aan joost zijn knots te zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |