Ja ik zat even verkeerd bij die postquote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze zei het wel goed,ze is begonnen met een meisje en blijft op die stemmen tot die er uit is,dan wordt het een jongen
als je het al weet, waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Of Liekse of Tanja zal het zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef Day het volgende:
Menno en Ingrid weten dus duidelijk van elkaar wie ze gaan nomineren.
Vraag me af of dat mag?
Ik denk juist dat ze Lieske niet gaan nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze blijft op haar eerste keuze stemmen net zo lang tot die persoon eruit is. Dat zei ze dus ook. Dus die blijft voorlopig op Lieske stemmen, ondanks hun redelijke band de laatste tijd. Tanja heeft een betere band met Lieske dan met veel van de andere bewoners.
zal wel meevallen, denk dat er toch veel tanja zullen nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef mijn23 het volgende:
lieske en ralph zijn de sjaak vanavond bij nomineren,KLOTE!
Ja ik denk (hoop) het ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:48 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
zal wel meevallen, denk dat er toch veel tanja zullen nomineren![]()
menno probeert haar juist een beetje te betrekken, harstikke goed van hem!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
elke keer als Tanja de groep de rug heeft toegekeerd gaat menno liggen slijmen bij d'r...
beetje vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |