Bah hoe kun je iemand zijn plezier vergallenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.![]()
Tanja wil als enige naar huis... Nog steeds.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'inpulsief') 10.000 euro premie --> exit.
Deze is de snelste en beste:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga echt ff een andere stream proberen, ben iedere keer als laatste met een nieuwtje![]()
Hoop eigenlijk wel dat de opdracht mislukt, en dan ook echt het hele weekend geen drank, sigaretten etc. Weer eens wat anders![]()
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'impulsief') 10.000 euro premie --> exit.
En dan vrijdag een nieuwe bewoners
***fantaseert verder***
Ralph moet blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nee hoor... Hij heeft er een hele tijd met Menno over gesproken dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nu zou ik wat lelijke dingen over Chantal kunnen neerpleuren, maar ik hou het hier bij:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef Kimske het volgende:
ik wil toch wel even hier op reageren:
[..]
Dit was chantal die dat zei...
Je moet al die posts vergeten. Natuurlijk mag ze wel genomineerd worden. Joost heeft het toch ook al gezegd dat hij Tanja gaat nomineren. Dat doe je niet als het niet magquote:Op woensdag 21 september 2005 21:37 schreef Day het volgende:
Weet je wat ik wel opvallend vind) (als reactie op de diverse "Tanja mag toch niet genomineerd worden"-posts?
Zou ze dat zelf wel weten? Want ik heb haar al diverse malen horen zeggen: als ik volgende weg moet, dan.....
Yupz.. tijdens de live-uitzending @ 20.30quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Als ze een week op rantsoen zijn dan sigaretten in laten pakken, dan kan je lachenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Zw0rld het volgende:
Geen slecht idee zo'n fabriekshal.
Alleen sigaretten inpakken is een minder goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |