Ik geloof er geen reet van dat ze die 31.000 pakjes gaan controleren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het moet ook foutloos... en 31000 pakjes foutloos inpakken is onmogelijk. Je pakt altijd wel een keer perongeluk een dubbel velletje of juist een te weinig. Als BB wil kunnen ze de opdracht altijd afkeuren.
AAAH! MIjn oren!!quote:
zieltjes winnen zo vlak voor de nominaties, maar daar trappen ze natuurlijk niet inquote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker hier zowat van mijn stoel.... Mijn Tanjaske vroeg maar zo iets aan de rest![]()
Kans is vrij grootquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
De regie leest trouwens echt mee heb ik het idee!
Kan over een minuut de camera van stream 1 even ja knikken?
Ze werd niet goed van zichzelfquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
Waarom was Tanja nou weg?
Misschien hebben ze precies genoeg papier voor 31.000 pakjes gegeven.. zijn te vroeg op..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat ze die 31.000 pakjes gaan controleren.
Maar hey, zou best kunnen, houdt mensen van de straat![]()
Geluid is weer terug![]()
zo te zien hebben ze een taakverdeling per koppel.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Is dat misschien de taakverdeling
Ja ik zei net van huh ik zie er maar drie aan het werk, maar toen liet een camera even een ander shot zien met wat extra bewoners aan de noeste arbeid ;')!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef bemeall het volgende:
[..]
Kans is vrij grootDie mensen moeten daar ondertussen ook wat te doen hebben
Verklaard trouwens wel waarom ze af en toe traag regiseren, dan hebben ze het druk met bijlezen hier!
Volgens mij ook.Heb het een keer om 3uur in de nacht geprobeerd.Of de regie even wilde inzoomen en zowaar.......het gebeurde.Kan toeval zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
De regie leest trouwens echt mee heb ik het idee!
Peuken regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Falco het volgende:
Hallo Talpa
Dan weten wij of jullie meelezen!
Didoquote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Zo! Wie drinkt er zoveel suiker in z'n koffie? Zag Tanja net zeker 5 schepjes in een beker doen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef jalla het volgende:
ja 2 weken zijn om, maar kijk nog af en toe, vooral in begin vd week als ik wat tijd heb
![]()
misschien leest alleen de man van stream 3 meequote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Falco het volgende:
Hallo Talpa
Dan weten wij of jullie meelezen!
Die gaat in de BB kantine ook nog even de asbakken afquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is een Snoep/Rook/Eet doos
Verloskundige!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |