Het zou kunnen, als lieske naar huis moet dan is het jammer.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft wel meer voordelen dan alleen haar lichaam. Het probleem is dat de kans vrij groot is dat ze tegen Ralph en Roel komt. Laat dat nou net de drie populairsten zijn op veel polls. Als niemand Tanja durft te nomineren is het bijna zeker Ralph en Lieske die de klos zijn.
Met je eens. Als ik in dat huis zou zitten, zou ik wel met Ralph en Roel over willen blijven.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er veel mensen ws op Ralph zullen stemmen.![]()
Ik had ook m'n oordeel klaar toen ie kwam "eikel, komt om z'n ex dwars te liggen", maar hij is zo relaxt, ook tegen Naat, plus nog 10 andere pluspunten.
ff totaal offtopic: zag net blind live schuimbekkend de catacomben inlopen....ik hou van john de mol en versatel, ze hebben me zoveel geluk geschonken!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
ajax - ado 2-2
Vitesse - AGOVV 3-3 (verlenging bezig)
zo ff kijkuh........op Talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
ajax - ado 2-2
Hij verdient de prijs voor beste BB-avatarquote:
Ik als Ajax fan heb dit jaar ook al opgegevenquote:
ik als hagenees ADO niet hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als Ajax fan heb dit jaar ook al opgegeven
Ik zet de Talpa-livestream ook maar weer eens opquote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff totaal offtopic: zag net blind live schuimbekkend de catacomben inlopen....ik hou van john de mol en versatel, ze hebben me zoveel geluk geschonken!
Ergens kan ik het me wel voorstellen, als je alleen(!) naar het feit kijkt dat hij BB als ex van Naat is in gekomen, misschien blijven ze het een rot actie vinden en daar kan ik me dan wel in vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Day het volgende:
[..]
Met je eens. Als ik in dat huis zou zitten, zou ik wel met Ralph en Roel over willen blijven.![]()
De droogkloot en de malloot en beide niet bang om ook serieuze gesprekken te voeren, my kind of men.![]()
toppertjuhs!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dus ADO scoorde 2 keer in blessuretijd
Allemachtig
Sjééss, wat een kutleven heb jij nu ze ook al Lieske hebben afgeschreven bij Talpa.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nóu weet ik waarom wij altijd zoveel discussies hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het morgen zien, zelf heb ik erg weinig vertrouwen in Talpa.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat stemverbod er niet. Zodra iemand uit huis is, wordt dat nieuws dan toch meteen bekend gemaakt. Het zou ook wel heel erg in de gaten lopen als Tanja echt nooit genomineerd wordt. Nee, die kans is echt 0 volgens mij.
Als er morgen echt niemand op Tanja heeft gestemd, ga ik wel twijfelen trouwens, maar zelfs dan geloof ik nog dat de bewoners zelf gewoon te schijterig zijn.
Prima, met welk BB onderwerp wil je beginnen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
kan het weer over BB gaan en niet dat k*tvoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |