Deze is een beetje springerig .. Ik denk dat het leuker zou zijn als de plaatjes in elkaar over zouden faden, zodat je een rustiger geheel krijgtquote:

Ze kan ook gewoon haar oude ava houden.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Deze is een beetje springerig .. Ik denk dat het leuker zou zijn als de plaatjes in elkaar over zouden faden, zodat je een rustiger geheel krijgt

Subtitles, anyonequote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef Tranceptor het volgende:
Blind melon is de bomb.
Soul One

je gaat me niet vertellen dat je nog nooit van blind melon hebt gehoordquote:

Ik zal het je niet vertellenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je nog nooit van blind melon hebt gehoord![]()

Waar wel van dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal het je niet vertellen
Inmiddels gezocht en het blijkt te gaan om een rockband .. Daar heb ik niet veel verstand van![]()

neequote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon haar oude ava houden.![]()

Dit heb ik tot nu toe:quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet doen natuurlijk.![]()

1. Eerste overgang lekker rustig, daarna te abrubt.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dit heb ik tot nu toe:
1.2.
3.4.
5.6.

quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef z80 het volgende:
Is er nog iemand die deze alleenstaande een nachtkusje komt geven?

zal die eerste eens morgen aanpassen ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
1. Eerste overgang lekker rustig, daarna te abrubt.
2. ADHD - te druk![]()
3. Beetje druk, maar niet vervelend.
4. Oude bekende, dus automatich een fijn aangezicht
5. OVer het algemeen leuk, maar de letters vallen niet helemaal lekker...
6. Mooi, maar enige zonder eigen foto...

no thank youquote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef z80 het volgende:
Is er nog iemand die deze alleenstaande een nachtkusje komt geven?

Je weet toch dat het vervolg op jouw ava dit is he:quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Tranceptor het volgende:
Je kunt ook gewoon geen ava nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |