dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:37 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet
zo laat Donner zien hoe hyprociet hij is wel een Anti-joodse film verbieden en Anti-islam film lekker niet verbieden
Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods? Wat een drogredenatie. En waaruit blijkt dat de denkbeelden van Meki overeenkomen met die van een Nazist?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgen
dan mag je gelijk ook alle anit-neger anti-chineese anti-mexicaanse anti-duitse en weet ik wat voor films gaan verbieden, en dat kan nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgen![]()
![]()
ziek mannetje...
de vergelijking met submission gaat niet op aangezien die film gewoon info geeft over de islam, ik vond het interesant om te zien. wel triest voor de moslima`s dat die dergelijke zaken in de 21e eeuw nog moeten ondergaan![]()
Ik ben vaak cynisch. Te cynisch vinden sommige. Maar niet altijd, hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 06:13 schreef Doderok het volgende:
En cynical heeft de verkeerde usernaam gekozen. Of hij doet echt geen moeite.
Nee Yildiz...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens exáct diezelfde redenering kan je Romper Stomper (met o.a. Russel Crow ofzo) ook verboden maken. Want het is ook redelijk waarheidsgetrouw, mensen kunnen geloven dat die kale gasten helden zijn, dat het waar is nogmaals, en dat die bad guys in de film in het echt ook de bad guys zijn.
Maargoed, blijf voorawl deurgaahn.
Ik moet eerlijk zeggen dat moslims ook wel erg lange tenen hebben ten aanzien van hun geloof. Christenen worden zo vaak belachelijk gemaakt en zelfs de bijbel is al zo vaak het middelpunt van spot geweest. Toch reageren die daar veel gelatener op. Hoe zou dat nou kunnen? Misschien toch een teken dat moslims een kort lontje hebben?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ze de Koran niet had gebruikt als speelgoed dan was er niks aan de hand
eerwraak komt uit elke hoek laast heeft een jood dat gedaan
vorige keer was een joegeslaaf - het ligt niet alleen bij Moslims maar overal
Bullshit. Vanwege de huidige situatie in het Midden-Oosten en de daarbij behorende spanning tussen joden en moslims, is de film in deze context echt walgelijk. Zie je dat niet, dan ben je echt een struisvogel!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Yildiz het volgende:
Punt is nog steeds, on topic, dat de film niet zo erg is, in vergelijking met andere flims.
Ja snuff-films misschienquote:Op zichzelf staand is het geen vrolijke film, maar er zijn wel ergere te bedenken dan deze.
De film vertelt de waarheid niet, want oogtransplantie is nog steeds niet mogelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods?
Maar Meki kan nog enigszins zinnige reacties posten. BansheeBoy duidelijk niet. Jammer.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef natte-flamoes het volgende:
meki en bansheeboy zijn karikaturen van zichzelf geworden.
BansheeBoy, jongen, WAT IS DIE WAARHEID DAN???quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods? Wat een drogredenatie. En waaruit blijkt dat de denkbeelden van Meki overeenkomen met die van een Nazist?²
Nou, ok. Dus volgens jouw redenering is American History X een anti-neger film. Ik heb ook die film gezien, en het begin daarvan geeft je inderdaad die indruk. Maar... als je de hele film gezien heb, dan zie je dat de boodschap van die film is dat racisme walgelijk is, en dat beseft de hoofdpersoon aan het einde ook (gespeeld door Edward Norton). Als de rest van de film hetzelfde als het begin was geweest, dan was ie waarschijnlijk als discriminerend bestempeld, en was ie bij de WET verboden! Waarom? Omdat de film dan de indruk zou geven dat daarin het vermoorden van zwarten verheerlijkt wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dan mag je gelijk ook alle anit-neger anti-chineese anti-mexicaanse anti-duitse en weet ik wat voor films gaan verbieden, en dat kan niet
helaas
Als ie het bij mijn moeder deed dan zouden er in de maanden erna nieuwe 'vermist' posters in de stations verschijnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als je mijn moeder in haar gezicht spuugt (vrij typische reactie trouwens) begin jij met fysiek geweld, dat gaat namelijk verder dan woorden.
En dan nog zal ik jou niet slaan, ik zal melding doen bij de politie die er vervolgens niks mee doet, en ik zal jou voortaan vermijden.
Maar mensen halen uit filmen wat ze er goed aan vinden. American History X en Romper Stomper (laatste heb ik nog niet gezien) zijn heel populair bij skins. Once were warriors is nog zo'n geliefde film bij veel van mijn kennissen, vooral om het geweld.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Cynical het volgende:
[..]
Nou, ok. Dus volgens jouw redenering is American History X een anti-neger film. Ik heb ook die film gezien, en het begin daarvan geeft je inderdaad die indruk. Maar... als je de hele film gezien heb, dan zie je dat de boodschap van die film is dat racisme walgelijk is, en dat beseft de hoofdpersoon aan het einde ook (gespeeld door Edward Norton). Als de rest van de film hetzelfde als het begin was geweest, dan was ie waarschijnlijk als discriminerend bestempeld, en was ie bij de WET verboden! Waarom? Omdat de film dan de indruk zou geven dat daarin het vermoorden van zwarten verheerlijkt wordt.
![]()
Dat skins (de sukkelsquote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef Doderok het volgende:
[..]
Maar mensen halen uit filmen wat ze er goed aan vinden. American History X en Romper Stomper (laatste heb ik nog niet gezien) zijn heel populair bij skins. Once were warriors is nog zo'n geliefde film bij veel van mijn kennissen, vooral om het geweld.
Zelf ben ik eerder liefhebber van "Scum" en "Titicut Follies"
je hebt mein kampf tevaak gelezen samen met mekiquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods? Wat een drogredenatie. En waaruit blijkt dat de denkbeelden van Meki overeenkomen met die van een Nazist?²
Het zou dan ook eigenlijk algemene opvoeding moeten zijn, of heb jij hem wel gelezen, en geef jij er een oordeel over?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hebt mein kampf tevaak gelezen samen met meki![]()
Hitler was een genie, dat ontken ik ook niet, iedereen weet dat, maar zijn boek heb ik nooit gelezen, ik ben er wel nieuwsgierig naar, ik neem aan dat je zelf al een recensie hebt geschreven?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hebt mein kampf tevaak gelezen samen met meki![]()
Hij was inderdaad een genie m.b.t. het bespelen van slecht-geïnformeerde massa's, maar zo'n opmerking in de context van dit topic is nogal bedenkelijk, vind je ook niet?quote:
Nu blijkt wel van wat voor bedenkelijk allooi je bent.quote:
nee ik lees geen boeken van racisten/nazi`s, maar iedereen weet wat er ongeveer in staat toch.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het zou dan ook eigenlijk algemene opvoeding moeten zijn, of heb jij hem wel gelezen, en geef jij er een oordeel over?
yep, extremismequote:Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik begin 't topic nog gewoon serieus te lezen ook, en kom er pas bij reactie drie achter wie de TS is. Verklaart een hoop.
zoals ik altijd al heb geroepen ben jij gewoon een enge extremistische moslim. en nee ik heb geen recensie geschreven.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hitler was een genie, dat ontken ik ook niet, iedereen weet dat, maar zijn boek heb ik nooit gelezen, ik ben er wel nieuwsgierig naar, ik neem aan dat je zelf al een recensie hebt geschreven?²
GewoneMan zei dat en ik kon het niet ontkennen, staat toch duidelijk in de post. Hij was echt een genie, geen genie met etische verantwoordelijkheid helaas, maar wel ééntje met sterke organisatiekunde.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een genie m.b.t. het bespelen van slecht-geïnformeerde massa's, maar zo'n opmerking in de context van dit topic is nogal bedenkelijk, vind je ook niet?
Nee, niet echt. Als je dat boek leest lees je pas hoe gek deze persoon was, hoe deze persoon dacht, en vooral, en echt dat vooral, wat voor omgeving er nodig is om deze gek op te laten staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee ik lees geen boeken van racisten/nazi`s, maar iedereen weet wat er ongeveer in staat toch.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, die Universiteit, het was volgens mij, maar pin me er niet op vast, University of Auckland, en dan een hele economische studie.
En dan tóch dat boek gebruiken!?![]()
Ja, dat kan heel goed, heb jij em al gelezen?
[ Bericht 16% gewijzigd door Yildiz op 22-09-2005 21:48:19 ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
dus als ik " anti-joodse film " goed vind dan ben ik gelijk een Naziquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgen![]()
![]()
ziek mannetje...
de vergelijking met submission gaat niet op aangezien die film gewoon info geeft over de islam, ik vond het interesant om te zien. wel triest voor de moslima`s dat die dergelijke zaken in de 21e eeuw nog moeten ondergaan![]()
Die Iraniers die deze film gemaakt hebben, proberen die omgeving te creeeren.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Als je dat boek leest lees je pas hoe gek deze persoon was, hoe deze persoon dacht, en vooral, en echt dat vooral, wat voor omgeving er nodig is om deze gek op te laten staan.
Maar natuuuuuurlijk. Blijf vooral in je eigen kleine, duidelijk afgegrenzde wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |