abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30825625
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:37 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zei ik ook niet
zo laat Donner zien hoe hyprociet hij is wel een Anti-joodse film verbieden en Anti-islam film lekker niet verbieden
dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgen ziek mannetje...

de vergelijking met submission gaat niet op aangezien die film gewoon info geeft over de islam, ik vond het interesant om te zien. wel triest voor de moslima`s dat die dergelijke zaken in de 21e eeuw nog moeten ondergaan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 22 september 2005 @ 15:19:37 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30825804
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgen
Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods? Wat een drogredenatie. En waaruit blijkt dat de denkbeelden van Meki overeenkomen met die van een Nazist?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 september 2005 @ 15:29:09 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30826085
quote:

[..]

dus je geeft toe dat je nazi ideeen hebt? je vind immers dat een anti joodse film oscars moet krijgen ziek mannetje...

de vergelijking met submission gaat niet op aangezien die film gewoon info geeft over de islam, ik vond het interesant om te zien. wel triest voor de moslima`s dat die dergelijke zaken in de 21e eeuw nog moeten ondergaan
dan mag je gelijk ook alle anit-neger anti-chineese anti-mexicaanse anti-duitse en weet ik wat voor films gaan verbieden, en dat kan niet

helaas

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30826191
quote:
Op donderdag 22 september 2005 06:13 schreef Doderok het volgende:

En cynical heeft de verkeerde usernaam gekozen. Of hij doet echt geen moeite.
Ik ben vaak cynisch. Te cynisch vinden sommige. Maar niet altijd, hoor.
'The cynics are right nine times out of ten.' -- HL Mencken.
pi_30826543
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Volgens exáct diezelfde redenering kan je Romper Stomper (met o.a. Russel Crow ofzo) ook verboden maken. Want het is ook redelijk waarheidsgetrouw, mensen kunnen geloven dat die kale gasten helden zijn, dat het waar is nogmaals, en dat die bad guys in de film in het echt ook de bad guys zijn.

Maargoed, blijf voorawl deurgaahn.
Nee Yildiz...

Die film hoeft van mij ook niet verboden te worden, dat staat ook in mn post! Maar vind jij het slim dat deze film in moskees wordt vertoond? Moslims en Joden zijn al bepaald geen vriendjes (om voor mij onzinnige redenen trouwens, maar dat terzijde). Vind je niet dat die relaties moeten verbeteren? Denk je dat deze film dat doet?
Ik zou precies hetzelfde zeggen als orthodoxe joden een haatdragende film over moslims zouden maken. Want dat zou ook niet goed zijn, of wel?
  donderdag 22 september 2005 @ 15:48:45 #106
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30826628
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Als ze de Koran niet had gebruikt als speelgoed dan was er niks aan de hand
eerwraak komt uit elke hoek laast heeft een jood dat gedaan
vorige keer was een joegeslaaf - het ligt niet alleen bij Moslims maar overal
Ik moet eerlijk zeggen dat moslims ook wel erg lange tenen hebben ten aanzien van hun geloof. Christenen worden zo vaak belachelijk gemaakt en zelfs de bijbel is al zo vaak het middelpunt van spot geweest. Toch reageren die daar veel gelatener op. Hoe zou dat nou kunnen? Misschien toch een teken dat moslims een kort lontje hebben?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_30826811
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Yildiz het volgende:
Punt is nog steeds, on topic, dat de film niet zo erg is, in vergelijking met andere flims.
Bullshit. Vanwege de huidige situatie in het Midden-Oosten en de daarbij behorende spanning tussen joden en moslims, is de film in deze context echt walgelijk. Zie je dat niet, dan ben je echt een struisvogel!
quote:
Op zichzelf staand is het geen vrolijke film, maar er zijn wel ergere te bedenken dan deze.
Ja snuff-films misschien
  donderdag 22 september 2005 @ 15:55:20 #108
3542 Gia
User under construction
pi_30826841
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods?
De film vertelt de waarheid niet, want oogtransplantie is nog steeds niet mogelijk.

Daarbij staat in het artikel al dat het een fictieve (betekent 'verzonnen') film is.
pi_30826927
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef natte-flamoes het volgende:
meki en bansheeboy zijn karikaturen van zichzelf geworden.
Maar Meki kan nog enigszins zinnige reacties posten. BansheeBoy duidelijk niet. Jammer.
pi_30827061
quote:

[..]

Dus omdat een film de waarheid verteld is de film gelijk anti-Joods? Wat een drogredenatie. En waaruit blijkt dat de denkbeelden van Meki overeenkomen met die van een Nazist?

²
BansheeBoy, jongen, WAT IS DIE WAARHEID DAN???
pi_30827318
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef Yildiz het volgende:

[..]

dan mag je gelijk ook alle anit-neger anti-chineese anti-mexicaanse anti-duitse en weet ik wat voor films gaan verbieden, en dat kan niet

helaas

Nou, ok. Dus volgens jouw redenering is American History X een anti-neger film. Ik heb ook die film gezien, en het begin daarvan geeft je inderdaad die indruk. Maar... als je de hele film gezien heb, dan zie je dat de boodschap van die film is dat racisme walgelijk is, en dat beseft de hoofdpersoon aan het einde ook (gespeeld door Edward Norton). Als de rest van de film hetzelfde als het begin was geweest, dan was ie waarschijnlijk als discriminerend bestempeld, en was ie bij de WET verboden! Waarom? Omdat de film dan de indruk zou geven dat daarin het vermoorden van zwarten verheerlijkt wordt.

pi_30828334
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als je mijn moeder in haar gezicht spuugt (vrij typische reactie trouwens) begin jij met fysiek geweld, dat gaat namelijk verder dan woorden.
En dan nog zal ik jou niet slaan, ik zal melding doen bij de politie die er vervolgens niks mee doet, en ik zal jou voortaan vermijden.
Als ie het bij mijn moeder deed dan zouden er in de maanden erna nieuwe 'vermist' posters in de stations verschijnen.
pi_30828728
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Cynical het volgende:

[..]

Nou, ok. Dus volgens jouw redenering is American History X een anti-neger film. Ik heb ook die film gezien, en het begin daarvan geeft je inderdaad die indruk. Maar... als je de hele film gezien heb, dan zie je dat de boodschap van die film is dat racisme walgelijk is, en dat beseft de hoofdpersoon aan het einde ook (gespeeld door Edward Norton). Als de rest van de film hetzelfde als het begin was geweest, dan was ie waarschijnlijk als discriminerend bestempeld, en was ie bij de WET verboden! Waarom? Omdat de film dan de indruk zou geven dat daarin het vermoorden van zwarten verheerlijkt wordt.

Maar mensen halen uit filmen wat ze er goed aan vinden. American History X en Romper Stomper (laatste heb ik nog niet gezien) zijn heel populair bij skins. Once were warriors is nog zo'n geliefde film bij veel van mijn kennissen, vooral om het geweld.
Zelf ben ik eerder liefhebber van "Scum" en "Titicut Follies"
pi_30829357
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef Doderok het volgende:

[..]

Maar mensen halen uit filmen wat ze er goed aan vinden. American History X en Romper Stomper (laatste heb ik nog niet gezien) zijn heel populair bij skins. Once were warriors is nog zo'n geliefde film bij veel van mijn kennissen, vooral om het geweld.
Zelf ben ik eerder liefhebber van "Scum" en "Titicut Follies"
Dat skins (de sukkels ) die film goed vinden, maakt die film nog niet anti-neger. Zij geilen gewoon op dat neger-kapotstampen-op-stoeprand stukje. Dat is gewoon play... rewind... play... rewind enz.
Voor de rest ben ik het wel zo'n beetje met je eens . 'Scum' is inderdaad goed ja!
pi_30831181
quote:

[..]

²
je hebt mein kampf tevaak gelezen samen met meki
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 22 september 2005 @ 19:34:17 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30833620
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Het zou dan ook eigenlijk algemene opvoeding moeten zijn, of heb jij hem wel gelezen, en geef jij er een oordeel over?
  donderdag 22 september 2005 @ 19:38:54 #117
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_30833775
Kut, ik begin 't topic nog gewoon serieus te lezen ook, en kom er pas bij reactie drie achter wie de TS is. Verklaart een hoop.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 september 2005 @ 20:35:33 #118
13462 BansheeBoy
pi_30835744
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Hitler was een genie, dat ontken ik ook niet, iedereen weet dat, maar zijn boek heb ik nooit gelezen, ik ben er wel nieuwsgierig naar, ik neem aan dat je zelf al een recensie hebt geschreven?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 22 september 2005 @ 20:41:08 #119
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30835985
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hitler was een genie,
Hij was inderdaad een genie m.b.t. het bespelen van slecht-geïnformeerde massa's, maar zo'n opmerking in de context van dit topic is nogal bedenkelijk, vind je ook niet?
pi_30836051
quote:

[..]

Hitler was een genie
Nu blijkt wel van wat voor bedenkelijk allooi je bent.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30836250
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het zou dan ook eigenlijk algemene opvoeding moeten zijn, of heb jij hem wel gelezen, en geef jij er een oordeel over?
nee ik lees geen boeken van racisten/nazi`s, maar iedereen weet wat er ongeveer in staat toch.
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik begin 't topic nog gewoon serieus te lezen ook, en kom er pas bij reactie drie achter wie de TS is. Verklaart een hoop.
yep, extremisme
quote:

[..]

Hitler was een genie, dat ontken ik ook niet, iedereen weet dat, maar zijn boek heb ik nooit gelezen, ik ben er wel nieuwsgierig naar, ik neem aan dat je zelf al een recensie hebt geschreven?

²
zoals ik altijd al heb geroepen ben jij gewoon een enge extremistische moslim. en nee ik heb geen recensie geschreven.

maar ja als je dan nagaat dat mein kampf in de arabische wereld een bestseller is verklaart dat al een hoop natuurlijk.

klik
klik
klik
  donderdag 22 september 2005 @ 21:02:30 #122
13462 BansheeBoy
pi_30836931
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hij was inderdaad een genie m.b.t. het bespelen van slecht-geïnformeerde massa's, maar zo'n opmerking in de context van dit topic is nogal bedenkelijk, vind je ook niet?
GewoneMan zei dat en ik kon het niet ontkennen, staat toch duidelijk in de post. Hij was echt een genie, geen genie met etische verantwoordelijkheid helaas, maar wel ééntje met sterke organisatiekunde.

²
  donderdag 22 september 2005 @ 21:41:35 #123
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30838701
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee ik lees geen boeken van racisten/nazi`s, maar iedereen weet wat er ongeveer in staat toch.
[..]
Nee, niet echt. Als je dat boek leest lees je pas hoe gek deze persoon was, hoe deze persoon dacht, en vooral, en echt dat vooral, wat voor omgeving er nodig is om deze gek op te laten staan.

Helaas denkt men daaroverheen.

Maargoed, kom maar weer met klikjes dat het populair is in ariabische landen, dat het in een vrij land als Nieuw Zeeland ook gelezen wordt, en mijn oud-huisgenoot het zelfs gebruikt en gequoted had in zijn afstudeerscriptie / etc. zal je waarschijnlijk niet boeien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, die Universiteit, het was volgens mij, maar pin me er niet op vast, University of Auckland, en dan een hele economische studie.
En dan tóch dat boek gebruiken!?
Ja, dat kan heel goed, heb jij em al gelezen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Yildiz op 22-09-2005 21:48:19 ]
pi_30840281
quote:

[..]

dus als ik " anti-joodse film " goed vind dan ben ik gelijk een Nazi
jij ziet Submission anders dan mij jij vond dat een beste film en je wilt oscars daarvoor hebben
ben jij dan een Nazi ? en weet je wel wat Nazi is ?
ik heb niks tegen Joden in Nederland zelf vind ik Job Cohen een goede vriend en heb hem ontmoet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30840332
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Als je dat boek leest lees je pas hoe gek deze persoon was, hoe deze persoon dacht, en vooral, en echt dat vooral, wat voor omgeving er nodig is om deze gek op te laten staan.

Maar natuuuuuurlijk. Blijf vooral in je eigen kleine, duidelijk afgegrenzde wereld.
Die Iraniers die deze film gemaakt hebben, proberen die omgeving te creeeren.
Iran heeft een bekrompen wereldbeeld. En juist ZIJ leven in een duidelijk afgegrenste wereld. En het word er niet beter op voor ze.
Maar jij schijnt daar wel van te houden.
Ik zou als ik jou was even gaan informeren hoe het met de huisvesting in Teheran gesteld is. Misschien vind je daar wel je stekkie, wie weet!
pi_30840559
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Als jij deze film goed vind, dat ben je niet een Nazi; dan ben je NIET GOED BEZIG. Zeker als moslim zijnde niet. Maar waarom vind je m dan goed? Dat heb je nog steeds niet verteld. Vertel dat nu eens.
quote:
jij ziet Submission anders dan mij jij vond dat een beste film en je wilt oscars daarvoor hebben
Volgens mij is in dit topic niet beweerd dat Submission de beste film is en dat ie Oscars moet krijgen. Nazi's, dat zijn die oorlogsmisdadigers uit de Tweede Wereldoorlog, die aan de kant van Hitler stonden.
pi_30840599
omdat dat op de waarheid berust wat er in Israel gebeurt daarom vind ik hem goed
  donderdag 22 september 2005 @ 22:38:02 #128
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30840713
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef Cynical het volgende:

[..]

Die Iraniers die deze film gemaakt hebben, proberen die omgeving te creeeren.
Iran heeft een bekrompen wereldbeeld. En juist ZIJ leven in een duidelijk afgegrenste wereld. En het word er niet beter op voor ze.
Maar jij schijnt daar wel van te houden.
Ik zou als ik jou was even gaan informeren hoe het met de huisvesting in Teheran gesteld is. Misschien vind je daar wel je stekkie, wie weet!
Ik snap ook wel dat die Iraniers precies dat pad volgen. Maar de connectie naar Mein Kampf snapte ik even niet. Verder is het natuurlijk wel ernstig hoe de situatie daar is, maargoed.
Daar kan ik verder weinig aan doen, misschien dat de UN daar een handje kan helpen, in plaats van de schuldige aan proberen te wijzen.
pi_30840769
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Meki het volgende:

[..]

als ik jouw post gedrag zie... ja
quote:
waar zeg ik dat ??????????
quote:
nee ik niet, jij wel. en ja ik weet wat een nazi is. jij ook?
quote:
ik heb niks tegen Joden in Nederland zelf vind ik Job Cohen een goede vriend en heb hem ontmoet
sure
pi_30840840
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Meki het volgende:
omdat dat op de waarheid berust wat er in Israel gebeurt daarom vind ik hem goed
correctie jij DENKT dat...
pi_30840883
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Jij bent blijkbaar niet helemaal goed op de hoogte.
pi_30841030
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Jij bent blijkbaar niet helemaal goed op de hoogte.
update please
pi_30841074
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat die Iraniers precies dat pad volgen. Maar de connectie naar Mein Kampf snapte ik even niet. Verder is het natuurlijk wel ernstig hoe de situatie daar is, maargoed.
Daar kan ik verder weinig aan doen, misschien dat de UN daar een handje kan helpen, in plaats van de schuldige aan proberen te wijzen.
Kijk aan zo'n reactie heb ik tenminste iets. Dankje.
pi_30841253
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Meki het volgende:
Ik weet ook wel dat Israel niet altijd even koosjer gedrag vertoont.
Maar het verhaal wat deze film probeert te schetsen, is totale onzin.
Geloof me nou, er zijn echt wel goede Joden, hoor. Ook Israelis. De meeste Israelis zijn seculier en zijn niet van die religieuze fanaten. Die zouden zoiets als de misdaad dat de Israelische commandant in deze film begaat ECHT NIET pikken. En de VS ook niet. Ja zelfs de VS niet.
  donderdag 22 september 2005 @ 22:54:20 #135
93744 Finder_elf_towns
pi_30841340
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

De organenhandel-maffia is wel degelijk een probleem. Alleen een oogtransplantatie is natuurlijk totale onzin.
pi_30841634
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

De organenhandel-maffia is wel degelijk een probleem. Alleen een oogtransplantatie is natuurlijk totale onzin.
Inderdaad, de organenhandel-maffia is inderdaad een angstaanjagend probleem.
Maar daar ging deze film niet over. Deze film is heel anders getint, dat is duidelijk.
pi_30841742
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als ik jouw post gedrag zie... ja
[..]

waar zeg ik dat ??????????
[..]

nee ik niet, jij wel. en ja ik weet wat een nazi is. jij ook?
[..]

sure
jij mag denken maar dan beschuldig jij mee met samenwerken met Hitler en dat ik Joden dood heb gemaakt

2. jij vindt Submission goed dan ben jij Anti-moslim
pi_30841816
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]
Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.
Daar ging die film over.
  donderdag 22 september 2005 @ 23:08:13 #139
93744 Finder_elf_towns
pi_30841918
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Cynical het volgende:

[..]

Deze film is heel anders getint, dat is duidelijk.
Understatement van het jaar.
pi_30842041
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Understatement van het jaar.
Whehe.
pi_30842387
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

jij mag denken maar dan beschuldig jij mee met samenwerken met Hitler en dat ik Joden dood heb gemaakt
onzin. of heeft elke nazi skinheas een of meerdere joden vermoord?
quote:
klopt ik ben tegen elke vorm van fascisme dus ook de islam
pi_30842403
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef Cynical het volgende:

[..]

Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.
Daar ging die film over.
touche
  donderdag 22 september 2005 @ 23:32:48 #143
13462 BansheeBoy
pi_30842864
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

onzin. of heeft elke nazi skinheas een of meerdere joden vermoord?
[..]

klopt ik ben tegen elke vorm van fascisme dus ook de islam
Wat is er toch met jou? Meki en ik pediken duidelijk vrede, en jij betaalt ons terug met 100 % pure rauwe haat. Je bereikt daar echt niks mee.

²
pi_30843931
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is er toch met jou? Meki en ik pediken duidelijk vrede, en jij betaalt ons terug met 100 % pure rauwe haat. Je bereikt daar echt niks mee.

²
Jullie zijn geen nazi's. Die 'eer' ligt bij de oorlogsmisdadigers en hun symphatisanten uit WOII, die aan de kant van Hitler stonden.
Maar het straalt er wel vanaf dat jullie stiekem toch een wrok koesteren tegen joden.
Als dat niet zo is, dan vind je deze film ook belachelijk, net zoals ieder normaal-denkend mens.
pi_30844159
Ow en nog iets:

Jullie vinden dat Theo van Gogh en Hirsi Ali aan het provoceren waren.
Even voor de duidelijkheid, een provocatie is pas een provocatie als er op ingegaan word.
En dat is wat die dombo Mohammed B. gedaan heeft.
Hoe dom dat was, daar heeft ie nu de rest van zn leven de tijd voor om dat uit te zoeken > .
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:26:37 #146
13462 BansheeBoy
pi_30844746
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Cynical het volgende:

Als dat niet zo is, dan vind je deze film ook belachelijk, net zoals ieder normaal-denkend mens.
Alleen als je Submission belachelijk vind, net zoals ieder normaal-denkend mens.

²
pi_30844858
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alleen als je Submission belachelijk vind, net zoals ieder normaal-denkend mens.

²
NOGMAALS BANSHEEBOY!!!! >>>>>>> WAT IS ER DAN ZO BELACHELIJK AAN SUBMISSION????

En neem nou eens de tijd om een post op te stellen. Aan deze korte reacties hebben we helemaal niks!
pi_30844926
Waarom neem je nog de moeite voor dit crap, om nog meer 'poep' op de stapel te gooien??
Before all else, be armed.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:34:04 #149
13462 BansheeBoy
pi_30845033
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Cynical het volgende:

[..]

NOGMAALS BANSHEEBOY!!!! >>>>>>> WAT IS ER DAN ZO BELACHELIJK AAN SUBMISSION????
De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:

1. De Moslims een probleem wordt aangepraat en
2. omdat wijlen Theo van G. en vooral Ayaantje hun best hebben gedaan om de Moslims te kwetsen.

Mohammed B. vond dat niet fijn en Theo kon dit later merken.

²
pi_30845099
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waarom neem je nog de moeite voor dit crap, om nog meer 'poep' op de stapel te gooien??
Weer zo'n waardeloze post. Wie gooit er nog meer 'poep' op de stapel, en nog belangrijker, waarom is dat 'poep'!
Als je dat niet goed kan uitleggen, tief dan op aub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')