Hoi JAG.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
He Bupatih!
Zo vet.quote:
Snel gedaan, niks erbij gelezen?quote:
Neuj, schijten = schijten en daarna klaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo vet.![]()
![]()
Een serieuze reactie van een ONZ modje.
![]()
[..]
Snel gedaan, niks erbij gelezen?
Wahahaahhaah, het was maar een grapjequote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo vet.![]()
![]()
Een serieuze reactie van een ONZ modje.
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wahahaahhaah, het was maar een grapje![]()
![]()
![]()
![]()
"!!"@!O#!!111
![]()
![]()
Zo beter?
Mijn alter-ego wel ja.quote:
Met slim ^^^^^^^quote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef B_BOY het volgende:
eys ik verveel me :S
Zoekt zelf maar uit.quote:
Je moet je muil houwe.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ga mijn slip topic kijken dan ! snel !!!
Ik ga er niet verder naar op zoek, ofzo hoor.quote:
Ja?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Bupatih?
ja hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
Mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
Hebben jullie me vestaan ?quote:
Ligt eraan.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
Mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
Sjiek gek, en voel je je nu een beetje stoerder ?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
joh, ik heb nog helemaal niet op deze pagina gepost!!
kijk, nu wel![]()
![]()
Oh maar het is niet zo'n ingewikkelde.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt eraan.
En anders moet je het maar proberen via de mail.
Niet echtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben jullie me vestaan ?
Hardcore lollerluisteraar
Jaja, hoe wist je die zin dan ? he jong, zeg op !quote:
Probeer het eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh maar het is niet zo'n ingewikkelde.
Omdat het gewoon lekker klinktquote:Op woensdag 21 september 2005 20:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja, hoe wist je die zin dan ? he jong, zeg op !
FLIKKAH OP MAN KOANKAH LEIJAH!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef Fwnk het volgende:
Zo heb ik het altijd geleerd, probeer altijd over iemand heen te gaan:
- hou je bek man!
- JE MOET JE MUIL HOUWE!
zoiets dus
Mag je niet zeggen :quote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat het gewoon lekker klinkt
Staat iemand je niet aan?
dan schreeuw je gewoon:
JE MOET JE MUIL HOUWE, KLOOTZAK
ofzo....
Ok komt ie:quote:Op woensdag 21 september 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Probeer het eens.
Misschien geef ik wel antwoord..
Dat duurt zo lang....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen :
Excuseert u mij maar zult u alstublieft uw tong willen stilzetten en lippen op elkaar houden voordat er dalijk een piele in gestopt word ( niet die van mij overigens )
Of mag dat niet ?
Sorry, hoor...maar dit vind ik een beetje té persoonlijk worden.quote:
Bupa heb je msn?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, hoor...maar dit vind ik een beetje té persoonlijk worden.
Kijk, een leuke vraag over mijn gemoedstoestand op dit moment, oké, zie ik door de vingers...moet kunnen.
Maar dít...Vergeet niet dat we hier op een forum zitten. Iedereen kan zo lezen hoe het mij gaat op dit moment en dat beangstigt mij. Ik ga hier dus geen antwoord op geven.
Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
ja Bupie, geef je msn esquote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Bupa heb je msn?
Je lijkt me een puike jongeman om mijn msn-lijst aan te vullen
Tsja, Fwnk, zo dachten meer jongens en meisjes over mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Bupa heb je msn?
Je lijkt me een puike jongeman om mijn msn-lijst aan te vullen
Ik ben geen baggeraar, en neequote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, Fwnk, zo dachten meer jongens en meisjes over mij.
En ze hebben ook wel gelijk hoor, daar niet van.
Maar ik heb al veel baggeraars en kutusers in mijn lijst die precies zo dachten. Naïef en lief als ik was accepteerde ik de uitnodigingen meteen.
Maar nu is mijn lijst verbaggerd met users die één keer wat tegen mij durven te zeggen, lachen om mijn grapjes en daarna nooit meer terug komen.
En dát wil ik voorkomen.
En had ik jou al niet in mijn lijst?![]()
Oh ja..je bent geen meisje.Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |