Alle bananendozen hebben gaten onderin, voor de ventilatie, alleen ligt er wel een stevig stuk kartonvelletje overheenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand Luuc
graag dozen zonder gaten onderin![]()
De AH max havelaar bio bananen dozen hebben volgens mij alleen een paar kleine gaten onderin en niet zo'n groot gatquote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Alle bananendozen hebben gaten onderin, voor de ventilatie, alleen ligt er wel een stevig stuk kartonvelletje overheen![]()
Mijn baas wilt ze bewaren, de hele zolder boven onze winkel ligt vol met bananendozen op het momentquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Wij gooien ze altijd gelijk of in het dozenhok, of geven ze weg aan klanten die er om vragen, dus zijn nu al lang weg![]()
TIP:quote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en ik zoek bananendozen![]()
Wie?![]()
![]()
lastige keus...hm...doe dan toch maar 50 bananen, da's meer dan een kiloquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:02 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb wel nog een kilo of 50 bananen? kun je daar niks mee?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
lastige keus...hm...doe dan toch maar 50 bananen, da's meer dan een kilo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |