Mot je een ban?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef patty het volgende:
Welk moddert vind jij het meest overschat van allemaal? [afbeelding]
Ik denk toch echt wel Brechtje, want dat is natuurlijk een uitvloeisel van een en al corruptie en samenzwering. Wat denken jullie?
En bedankt.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef patty het volgende:
Welk moddert vind jij het meest overschat van allemaal? [afbeelding]
Ik denk toch echt wel Brechtje, want dat is natuurlijk een uitvloeisel van een en al corruptie en samenzwering. Wat denken jullie?
Och guttiesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En bedankt.Maar je hebt het wel helemaal mis.
Ohja, jij ook kakkerlakquote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:
BIj meest overschat is natuurlijk de vraag wie overschatten, en of dat van belang is.
Maar ik heb wel gelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En bedankt.Maar je hebt het wel helemaal mis.
neequote:Op woensdag 21 september 2005 17:55 schreef Conflict het volgende:
ik
Ik ben een cavia!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, jij ook kakkerlak.
Neongirlquote:
Moeilijk he, dat lezen ?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neongirlvriendin van junkiesietze ?
Grapje uiteraard je hoeft me niet te bannen
quote:
Ja he ?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snakey.
Ging het je daar in de eerste instantie niet om dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef patty het volgende:
Je opent een topic over modjes en alle modjes vliegen er als vuurvliegjes op af
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef patty het volgende:
Je opent een topic over modjes en alle modjes vliegen er als vuurvliegjes STRONTVLIEGEN op af
Dat was je bedoeling toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef patty het volgende:
Je opent een topic over modjes en alle modjes vliegen er als vuurvliegjes op af
Ken jij ook maar één Brechtje?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef mic_forever het volgende:
brechtje is geil
alle brechtjes die ik ken zijn lekker
moet ik e naam zitten
:D:D:D:D
ik zal er niet minder om slapenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
Buzzer.
Oh, ik verwachte eigenlijk dat je de eer aan jezelf zou laten en zou opstappen als mod.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zal er niet minder om slapen
en stilletjes hoop ik dat je daar wakker van ligt
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, ik verwachte eigenlijk dat je de eer aan jezelf zou laten en zou opstappen als mod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |