aaah!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:47 schreef erik-de-perik het volgende:
volgende week zijn ze weer in de aanbieding bij de Karwei, een lime groene met hippe bloemen erop (in orange rose en blauw). een kaki kleurige en een oranje heb ik ook gezien
ohhh ik wil!!! Wat is in de aanbieding??quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:47 schreef erik-de-perik het volgende:
volgende week zijn ze weer in de aanbieding bij de Karwei, een lime groene met hippe bloemen erop (in orange rose en blauw). een kaki kleurige en een oranje heb ik ook gezien
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:47 schreef erik-de-perik het volgende:
Ik zou 'm wel in de schuur kunnen proppen maar dan wordt 'ie ongetwijfeld vochtig en ranzig enzo... misschien in de kelder of op de overloop... hmmm...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb vorige zomer lekker op mijn fatboy in de tuin gelegen, was echt heerlijk! Maar goed, voor de meeste woonkamers zijn die dingen echt te groot hoor. Ik zit er wel over te denken om er toch een voor mijn balkon aan te schaffen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
de cappucino en de oranje 59, de groene 69.. en ze zijn erg groot
toch maar ffkiekn. die voor 59euro zijn de kleuren die ik wel tof vindquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
de cappucino en de oranje 59, de groene 69.. en ze zijn erg groot
ze zijn best groot, maar wel iets kleiner dan de echte FBquote:Op zondag 26 maart 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
Wat een mini-ding of lijkt dat maar zo? Die met bloemetjes vind ik ook niet echt mooi....
Daar heb ik dan weer geen moeite meequote:Op zondag 26 maart 2006 11:32 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
ze zijn best groot, maar wel iets kleiner dan de echte FB
nee, maar wat wil je weten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef Renesite het volgende:
Iemand die van de karwei al?
de fb glimt ook, dat ligt aan het kunststofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:25 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik ben vandaag naar de karwei geweest en ik wist echt zeker dat ik een cappuccino kleurige ging halen maar toen ik ze zag had ik echt het geld er niet voor over, ze zijn van glimmende stof waardoor ik ze eerder goudkleurig zou noemen, vond het echt niet mooi! JammerOranje zag er wel goed uit maar past niet in het interieur
![]()
Ik ben 2 meter en die dingen zijn een hel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je zeggen wat je vindt, net als ikEn ik ben 1.80
Als je heel lang bent kan ik me voorstellen dat het misschien iets minder comfortabel is ja.
Iets wat mij ook had kunnen overkomen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 1m70 en ik heb maandag ook midden in de winkel op de vloer gelegen omdat ik er niet uit kwam
Die legerkleurige móet ik hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef schatje het volgende:
Op Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
[afbeelding]
Hallo mensen,quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Borg_Queen het volgende:
Wegens omstandigheden hebben wij enkele orginele FatBoys liggen.
Deze zijn eenmalig gebruikt voor opflueren van een evenement.
Deze zijn te koop (beige, wit, antraciet, fel oranje en fel groen)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:20 schreef bartos het volgende:
Vandaag me een nieuwe fatboy gekocht bij de lokale meubel boer voor 100 eurie en hij zit echt veel te lekker.
(geen imitatie nauurlijk)
Hoe lokaal is deze meubelboer?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:20 schreef bartos het volgende:
Vandaag me een nieuwe fatboy gekocht bij de lokale meubel boer voor 100 eurie en hij zit echt veel te lekker.
(geen imitatie nauurlijk)
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:03 schreef bartos het volgende:
hij zit in dronten naast de big bos(is een meubelzaak voor veel teduure tuinmeubelen)
deze lag nog in de winkel dus denk daar om denk als ze nieuwe besteld hadden dat hij wle wat duurder was.
Tsja, maar wat moet ik met een abbon van de Vivia...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef Sprookjesbos het volgende:
Je weet maar nooit wie er wat aan heeft;
Over een week of twee een fatboy gratis bij een abbo van de Viva
Is goedkoper dan een fatboy kopen, en je hebt lectuur voor in de WCquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, maar wat moet ik met een abbon van de Vivia...![]()
Da's waar... maar wij gebruiken pleepapier!quote:
Joh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's waar... maar wij gebruiken pleepapier!![]()
oeh tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef Sprookjesbos het volgende:
Je weet maar nooit wie er wat aan heeft;
Over een week of twee een fatboy gratis bij een abbo van de Viva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |