naah, dat was eigenlijk al duidelijk toen zo'n beetje de gehele crew aan het vechten was om op een van de paar fatboys te mogen zitten in het strandpaviljoen te Zandvoort, tijdens de crewmeeting in septemberquote:Op maandag 12 december 2005 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Dat kerstpakket was redelijk te verwachten, ik krijg het gevoel dat ze op het idee zijn gekomen na het opbouwen van de TweakDSL stand (wink wink)
Define duur? Voor een heerliijk zitten meubel is 114 euro toch niet duur? Of ben je geen student?quote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef devv05 het volgende:
Damn, ik wil ook zo'n ding maar vind ze gewoon te duur
Mja tis eigenlijk raar, want dat dacht ik van tevoren. Maar als je hem eenmaal hebt...quote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef devv05 het volgende:
Damn, ik wil ook zo'n ding maar vind ze gewoon te duur
Ben wel student, daarom is 114 euro zo 'even' duurquote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Define duur? Voor een heerliijk zitten meubel is 114 euro toch niet duur? Of ben je geen student?
Dan koop je de Jetix versie: Die is 99 euro...quote:Op maandag 12 december 2005 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben wel student, daarom is 114 euro zo 'even' duur
Voor < 100 had ik 'm denk wel een keer gehaald.. Ik vind 114 euro voor zo'n zak toch wel prijzig.
< 100 staat niet gelijk aan 100quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
die 14 euro extra zou je dan eigenlijk niet moeten laten. Eigenlijk moet je er gewoon een keertje een middagje op zitten... Gewoon relaxed ff naar een filmpje kijken onderuit gezakt.
Ik moet toegeven, voor ik er ooit op had gezeten was ik een beetje verafschuwd over de hype die het met zich meebracht. ' het zal toch wel meevallen'. Gek genoeg doe ik er nu zelf net zo hard aan mee
dat is interessant, er staat alleen niet bij waar je ze kunt kopen en....net zo belangrijk: hoe duur ze zijn..quote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
mja, je hebt ook nog de poef. zelfde soort als de fatboy, maar dan 'rechter'.
waar ik werk, hebben we die sinds kort ook binnen.
zitten geloof ik zo rond de 40 euro, maar zeker weten doe ik het niet.
info kan je vinden op http://www.poefpoef.nl/poef_poef_binnen.html
dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef Avani het volgende:
Een oranje fatboy zou eigenlijk wel tof zijn in m'n kamer. Hij is alleen wel mega groot, dus dat houdt me nog een beetje tegen.![]()
ik werk bij van Cranenbroek. Daar hebben we ze sinds kort binnen gekregen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:33 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
dat is interessant, er staat alleen niet bij waar je ze kunt kopen en....net zo belangrijk: hoe duur ze zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |