Staat ook bij de tweakers reactiesquote:Op woensdag 21 september 2005 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
Tijdje terug gebruikt.
Maar toen werkte het ineens niet meer.
Noors denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 14:52 schreef Yildiz het volgende:
Denne computer? Duitsland?
Waarom
En, werkt het nu nog?
Ik post het netquote:Op woensdag 21 september 2005 14:52 schreef Yildiz het volgende:
Denne computer? Duitsland?
Waarom
En, werkt het nu nog?
Zou het ooit weg gaan dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef kut_klo0n het volgende:
Blijft gmail nou bestaan ofnie?
ik zou iedergeval niet meer zonder
kunnen.
Die vragen worden al beantwoord op tweakersquote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef 2Drix het volgende:
Je kan dan meer dan 10mb tegelijk uploaden?
En hoe lang is de bestandsnaam?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:24 schreef erik-de-perik het volgende:
hmmm krijg iedere keer de melding "bestandsnaam of -extensie te lang"
niet groter dan 40....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hoe lang is de bestandsnaam?
Ik riep, ik post, ik dacht, allemaal binnen een minuutquote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Nee joh eerst roepen dan denken![]()
En staan er dan 1 of twee mailtjes?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik riep, ik post, ik dacht, allemaal binnen een minuut![]()
Maar het werkt dusLaatste mapje was trouwens ietsje groter dan 10 MB (10.3) maar hij gaf geen foutmelding en zette 'm er keurig op.
Oja, DAT ging ik nakijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En staan er dan 1 of twee mailtjes?
Kloptquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, DAT ging ik nakijken(ja ik ben snel afgeleid)
EDIT: ik heb nu 60 nieuwe mailtjesJe krijgt dus gewoon per dingetje dat je upload, of dat nou in een map zit of niet, gewoon een mail met attachment.
Zou kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:19 schreef devzero het volgende:
Kan dit niet in het algemene gmail topic?
Ja, verzin dan een creativere tvp voor mijquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
Dan past het dus weer niet in Gmail Centraal topic
Waarschijnlijk heeft iedereen nu zijn overtollige gestuurd incl 1 tje van mijquote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef lesley het volgende:
iemand een invite voor me?
lesleylemmens apenstaartjeheh home puntje nl
thnx boy :-)quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, verzin dan een creativere tvp voor mij
[..]
Waarschijnlijk heeft iedereen nu zijn overtollige gestuurd incl 1 tje van mij
done!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef lesley het volgende:
iemand een invite voor me?
lesleylemmens apenstaartjeheh home puntje nl
das wel euhh, shit zeg maarquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, DAT ging ik nakijken(ja ik ben snel afgeleid)
EDIT: ik heb nu 60 nieuwe mailtjesJe krijgt dus gewoon per dingetje dat je upload, of dat nou in een map zit of niet, gewoon een mail met attachment.
Hoe wil je het er anders afhalen van een andere pcquote:
quote:
Kan toch, met rechtermuisknop de de drive gaan staan en dan Log on as aanklikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:46 schreef fokME2 het volgende:
100 * 2,5 gb![]()
Nu nog een optie om meerdere accounts te gebruiken![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kan toch, met rechtermuisknop de de drive gaan staan en dan Log on as aanklikken.
Of bedoelde je accounts combineren?
Dat zal snel gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef the_jasper het volgende:
als je ze nou allemaal samen kon zetten
als een raid ofzo
en dan windows erop installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |