ja gister zo ongeveer de hele dag in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Doe dat Nixxx, ik kan je hier ruiken mên
Ik had het ook zelf kunnen zijn, gezien ik dat gister ook heb gedaan. Maar ik ben al opgefristquote:Op donderdag 22 september 2005 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja gister zo ongeveer de hele dag in mijn bed gelegendaar word je niet frisser van
* Ynske geeft nixxx een knuf en een tube Zoviraxquote:
Weer een griepje uitgespaard,quote:
Dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske geeft nixxx een knuf en een tube Zovirax
quote:
Moet lukken toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef Pheno het volgende:
2 dagen daarvoor, ik ga mijn best doen
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
Ja, ben nu met MS Word wat aan het kloten om alles netje ser uit te laten zien voor een nieuwe cursus.
Das om het leuk te maken he, anders heb je geen irritatie factoor meerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt Microschrot is zo
zelf denkende programma's
en die denken dan net wat ze neit moeten denken
Darom heb ik mezelf ook 2 dagen gegevenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt Microschrot is zo
die heb ik niet nodig,quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das om het leuk te maken he, anders heb je geen irritatie factor meer
Die software neemt gewoon steeds meer taken over waar de gemiddelde gebruiker niet toe in staat isquote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt Microschrot is zo
Oeh, elastiekjes schietenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig,
daar deel ik mijn kantoor al mee...
* Ynske schiet postelastieken naar collega,
*raak
*kophouden nu
is goequote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, elastiekjes schieten![]()
Mik je ook even op mijn collega's![]()
Misbruik van elastiekjes!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is goe
word er behendig in...
kan m zelfs raken wanneer ie op straat loopt en ik vanuit t kantoorraam schiet
* nixxx geeft twist een knuffel en geenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb echt zelfmedelijden nu. Ademen gaat nu ook al minder goed dan gisteren. Het was de bedoeling dat ik vandaag weer beter zou zijn.
ik moet de bloedbank nog even bellen
Lief dat je me een koortslip iig nog wilt besparen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx geeft twist een knuffel en geen
[afbeelding] ik moet de bloedbank nog even bellen
Ik ga wat dingen doorlezen... maar eerst nog een normaal paracetamolletje...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lief dat je me een koortslip iig nog wilt besparen.![]()
Ik ga weer in bed liggen en me vervelen ofzo
Das pas echte oefening en goed gebruik van elastiekjesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is goe
word er behendig in...
kan m zelfs raken wanneer ie op straat loopt en ik vanuit t kantoorraam schiet
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske schiet postelastieken naar collega,
*raak
*kophouden nu
Hier, heb je wat tegen de verveling *dootje geeft*quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga weer in bed liggen en me vervelen ofzo
Wacht ff, ik ren met je meequote:
Eetse... hehehe dan kan ik lekker koffie in het topic zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |