Soms, heel soms, werk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Pheno...gelukkig jij bent er ook nog..![]()
Ik vind de Latijnse naam mooier staan bij CCquote:Op woensdag 21 september 2005 15:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon "memmen" oid?![]()
Ik kijk wel uit, straks dan gaat ze meppen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef Pheno het volgende:
Snel, ze is weer weg, verander maar terug![]()
Hoe platter de verwoording, hoe meer volk erop afkomt.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik vind de Latijnse naam mooier staan bij CC
Mja, maar dat mag blijkbaar nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe platter de verwoording, hoe meer volk erop afkomt.
-> Keldertje.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, straks dan gaat ze meppen.
Inspiratie voor de volgende TTquote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom op Joey ff uitloggen met dat kutkonijn en gewoon weer onder je eigen naam![]()
Kut was idd een goed alternatief geweest.quote:
Duo topic TTquote:
Geweest? Ik mag hopen dat er nog een volgend topic komtquote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kut was idd een goed alternatief geweest.![]()
Hetzelfde hier. Maar de TT is al aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel veranderen, mits je een foto stuurt van jezelf
Dit is een soort van belofte he?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geweest? Ik mag hopen dat er nog een volgend topic komt
Al open ik ze niet altijd, natuurlijk![]()
1 WFL slowchat is genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik je er eentje sturen uit de autoserie... niet uit de happy-uit-het-dak-spring serie, maar de naakt-op-de-motorkap sessie...
Oh, ophouden nu, want anders gebruik ik dit topic ook al om mijn vrijgevochten seksualteit tentoon te spreiden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is een soort van belofte he?![]()
Hee, ik ben er wel vaker.. Maar de TT trok me er wel in eerste instantie naar toe deze keer inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Pheno het volgende:
Opeens zijn hier allemaal modjes die je normaal niet ziet
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hee, ik ben er wel vaker.. Maar de TT trok me er wel in eerste instantie naar toe deze keer inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |