10 eurocent nog wel!.. damn wat een gok!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef LarZje het volgende:
Wedden voor 10 eurocent dat ik aan je tieten kan zitten zonder ze aan te raken?
Ik wil hem ook wel veranderen, mits je een foto stuurt van jezelfquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan beschuldigd worden van dictatoriaal gedrag.
Dan liever een soort nepotist:
Alicey: verander de TT ff.
Zal ik je er eentje sturen uit de autoserie... niet uit de happy-uit-het-dak-spring serie, maar de naakt-op-de-motorkap sessie...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Lucille het volgende:
Ik wil hem ook wel veranderen, mits je een foto stuurt van jezelf
gespuis!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef _Cara_ het volgende:
DE TT trekt ineens een hoop andere mensen aan...![]()
Stuur maar gewoon de foto waar je zelf het meest trots op bent.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik je er eentje sturen uit de autoserie... niet uit de happy-uit-het-dak-spring serie, maar de naakt-op-de-motorkap sessie...
Oh, ophouden nu, want anders gebruik ik dit topic ook al om mijn vrijgevochten seksualteit tentoon te spreiden.
ik denk dat daar de meesten geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ophouden nu, want anders gebruik ik dit topic ook al om mijn vrijgevochten seksualteit tentoon te spreiden.
De "goederen" moeten natuurlijk wel onbedekt en volledig in beeld zijn om een gedegen oordeel te vellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon de foto waar je zelf het meest trots op bent.
En nu de tegenprestatie...quote:
Kont mag wel?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu de tegenprestatie...
En oh wee als je er 'De kut van Cc' van maakt!![]()
CC, wat een taalgebruikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu de tegenprestatie...
En oh wee als je er 'De kut van Cc' van maakt!![]()
Achteraan aansluiten: [Feedback] Welkom bij de klachtencommissiequote:
Alles voor Henkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef Tafkahs het volgende:
waar blijft de beloning? Vivi zou allang gereageerd hebben.
Hoi Pheno...gelukkig jij bent er ook nog..quote:
Ik vond de mijne subtielerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |