Wat hebben punten 1 en 3 met de tieten van Copycat te maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:32 schreef Pheno het volgende:
Welkom bij R&P slowchat.
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
- Verveel je je op je werk of school?
- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Ja, ik wil de tieten van Copycat zien!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:32 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Punt 3 kun je oefenen door pics te vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat hebben punten 1 en 3 met de tieten van Copycat te maken?
Punt 2 ga je tegen door naar dr tieten te kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt 3 kun je oefenen door pics te vragen
picsquote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt 3 kun je oefenen door pics te vragen
ach je bent nu wereldberoemd op Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik die TT zo bijster leuk vind...
Zonder pics is 'ie weinig waard inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Heb je geen tieten dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
En óf ik borsten heb.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef wonko het volgende:
Hoezo? Heb je geen tieten dan?
Foto's!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En óf ik borsten heb.
Ik loop er op FOK! alleen niet zo mee te koop.
Hence de afwezigheid van een fotoboek.
als je haar nu eens probeert te versieren mag je er misschien nog aan zitten ookquote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef wonko het volgende:
[..]
Foto's!!!
Of een aquarel is ook goed.
Alles over hebben voor je lieve usertjes!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Dan verander je hem toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Hoezo mogen? Zoiets doe je gewoonquote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je haar nu eens probeert te versieren mag je er misschien nog aan zitten ook
En dan beschuldigd worden van dictatoriaal gedragquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag!!
Iedereen druk aan het werk?
10 eurocent nog wel!.. damn wat een gok!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef LarZje het volgende:
Wedden voor 10 eurocent dat ik aan je tieten kan zitten zonder ze aan te raken?
Ik wil hem ook wel veranderen, mits je een foto stuurt van jezelfquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan beschuldigd worden van dictatoriaal gedrag.
Dan liever een soort nepotist:
Alicey: verander de TT ff.
Zal ik je er eentje sturen uit de autoserie... niet uit de happy-uit-het-dak-spring serie, maar de naakt-op-de-motorkap sessie...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Lucille het volgende:
Ik wil hem ook wel veranderen, mits je een foto stuurt van jezelf
gespuis!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef _Cara_ het volgende:
DE TT trekt ineens een hoop andere mensen aan...![]()
Stuur maar gewoon de foto waar je zelf het meest trots op bent.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik je er eentje sturen uit de autoserie... niet uit de happy-uit-het-dak-spring serie, maar de naakt-op-de-motorkap sessie...
Oh, ophouden nu, want anders gebruik ik dit topic ook al om mijn vrijgevochten seksualteit tentoon te spreiden.
ik denk dat daar de meesten geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ophouden nu, want anders gebruik ik dit topic ook al om mijn vrijgevochten seksualteit tentoon te spreiden.
De "goederen" moeten natuurlijk wel onbedekt en volledig in beeld zijn om een gedegen oordeel te vellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon de foto waar je zelf het meest trots op bent.
En nu de tegenprestatie...quote:
Kont mag wel?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu de tegenprestatie...
En oh wee als je er 'De kut van Cc' van maakt!![]()
CC, wat een taalgebruikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu de tegenprestatie...
En oh wee als je er 'De kut van Cc' van maakt!![]()
Achteraan aansluiten: [Feedback] Welkom bij de klachtencommissiequote:
Alles voor Henkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef Tafkahs het volgende:
waar blijft de beloning? Vivi zou allang gereageerd hebben.
Hoi Pheno...gelukkig jij bent er ook nog..quote:
Ik vond de mijne subtielerquote:
Soms, heel soms, werk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Pheno...gelukkig jij bent er ook nog..![]()
Ik vind de Latijnse naam mooier staan bij CCquote:Op woensdag 21 september 2005 15:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon "memmen" oid?![]()
Ik kijk wel uit, straks dan gaat ze meppen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef Pheno het volgende:
Snel, ze is weer weg, verander maar terug![]()
Hoe platter de verwoording, hoe meer volk erop afkomt.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik vind de Latijnse naam mooier staan bij CC
Mja, maar dat mag blijkbaar nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe platter de verwoording, hoe meer volk erop afkomt.
-> Keldertje.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, straks dan gaat ze meppen.
Inspiratie voor de volgende TTquote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom op Joey ff uitloggen met dat kutkonijn en gewoon weer onder je eigen naam![]()
Kut was idd een goed alternatief geweest.quote:
Duo topic TTquote:
Geweest? Ik mag hopen dat er nog een volgend topic komtquote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kut was idd een goed alternatief geweest.![]()
Hetzelfde hier. Maar de TT is al aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel veranderen, mits je een foto stuurt van jezelf
Dit is een soort van belofte he?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geweest? Ik mag hopen dat er nog een volgend topic komt
Al open ik ze niet altijd, natuurlijk![]()
1 WFL slowchat is genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik je er eentje sturen uit de autoserie... niet uit de happy-uit-het-dak-spring serie, maar de naakt-op-de-motorkap sessie...
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is een soort van belofte he?![]()
Hee, ik ben er wel vaker.. Maar de TT trok me er wel in eerste instantie naar toe deze keer inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Pheno het volgende:
Opeens zijn hier allemaal modjes die je normaal niet ziet
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hee, ik ben er wel vaker.. Maar de TT trok me er wel in eerste instantie naar toe deze keer inderdaad.
Je weet wat een mammografie is?quote:
Dat zou je willen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Godshand het volgende:
goed dat tiettopic is wel uitgeknepen onderwerp vind ik...
mijn spons..quote:Op woensdag 21 september 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
Wat wil je nu gaan uitknijpen dan?
Uitgemolken dan toch!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Godshand het volgende:
goed dat tiettopic is wel uitgeknepen onderwerp vind ik...
dit topic volspammen noem je "werk" ?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uitgemolken dan toch!
* Weer verder werken gaat...
Stiekum toch lurken en je niet kunnen bedwingen om te reageren.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uitgemolken dan toch!
* Weer verder werken gaat...
daar gaat haar werk...wordt overwerkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Stiekum toch lurken en je niet kunnen bedwingen om te reageren.
vast geen toeval...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian ook aan't werk is
Hmmm, die zeldzame keer dat ik nu even tijdens het werk kan fokken loop ik meteen tegen (een topic over) CC's voorgevel op...
Nee, Cc komt niet over de brug.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geloof niet dat ik wat gemist heb, of wel?
Gelukkig maar, dan kan cHELLo er zo wel weer uitknallenquote:
Maar ze lurkt wel de gehele tijd.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geloof niet dat ik wat gemist heb, of wel?
Misschien is ze een beetje verlegen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar ze lurkt wel de gehele tijd.
Ja, ze lijkt me nogal een verlegen typje.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is ze een beetje verlegen.
Dat scheelt weer dan hequote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
nix gemist! alleen flauwekul en tieten..![]()
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, ze lijkt me nogal een verlegen typje.
Nietes...quote:
Nou ik kan nog wat leuks vertellen....quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat scheelt weer dan he
hoef ik me daar alvast geen zorgen meer over te maken
En volledig geconcentreerd op je werk ookquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes....
Ik ben aan het werk!
![]()
vertel...............quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ik kan nog wat leuks vertellen....![]()
Zie je wel, ik post dat je aan het lurken bent en voila je post gelijk. Jij lurker.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes....
Ik ben aan het werk!
![]()
Leuk dat je over tieten begintquote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
nix gemist! alleen flauwekul en tieten..![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is weer mobiel!!!!!! hij staat voor de deur!!!!![]()
Alles doet het..en hij is van binnen en buiten helemaal schoongemaakt!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
![]()
![]()
![]()
En doet alles het, is het helemaal schoon ?
Het komt in de buurtquote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet toch een goed gevoel geven
Ik zie helemaal geen tietuh,quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alles doet het..en hij is van binnen en buiten helemaal schoongemaakt!![]()
Kan ik weer gaan en staan waar ik wil...![]()
En dat is dus nu naar mn ouders.. want die zijn terug van vakantie![]()
Dan zie ik iets anders...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
ik wel als ik een beetje naar beneden kijk.
Ja. Maar veel beter gaat het nog niet. Even wat eten en dan weer verder slapen denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 17:18 schreef nixxx het volgende:
hey twist, lekker geslapen ook?
wie wat en waar nieuwe?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef nixxx het volgende:
de snikkel van Cc? ieuw
Neequote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
arme nixxx.. nog steeds niet fit..
Waar kwam de oorspronkelijke tt eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:02 schreef Pheno het volgende:
nogal, na TT wijziging is het volledig ingekakt
Moonahquote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar kwam de oorspronkelijke tt eigenlijk vandaan?![]()
Ik geloof dat ik het nog steeds niet snap.quote:
Je zou verwachten dat er nu hoogopgeleiden met kennis van latijn hierheen gelokt worden... maar die zijn hiet niet op fok blijkbaarquote:Op woensdag 21 september 2005 20:02 schreef Pheno het volgende:
nogal, na TT wijziging is het volledig ingekakt
Moonah heeft ze gezien, kon je lezen in een verkapt adoreer-hier-vivi-topicquote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het nog steeds niet snap.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat op de bank zitten met een boek en dan op tijd naar bed
Trusten alvast.. (en morgen zijn we hopenlijk allemaal iets opgeknapt..)
![]()
Meldtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat er nu hoogopgeleiden met kennis van latijn hierheen gelokt worden... maar die zijn hiet niet op fok blijkbaar
Hé er is een Latinist in de zaal!quote:
Je zou het niet zeggen, maar ik spreek geen Latijn. Eigenlijk ook wel logisch, want ik ben een Griekquote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé er is een Latinist in de zaal!
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik spreek geen Latijn. Eigenlijk ook wel logisch, want ik ben een Griek![]()
Meldtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef Pheno het volgende:
Eeuwig maagdij
Dezelfde opleiding als Plato? Wat toevallig!quote:
Bijna.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef Pheno het volgende:
Eeuwig maagdij
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef Pheno het volgende:
Eeuwig maagdij
Daar ga ik hier niet op in.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:53 schreef Frezer het volgende:
[..]!
Wat voor opleiding doe jij eigelijk, als ik vragen mag?
Is dat een film? Ik ken alleen het liedje.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef melismay het volgende:
Ik kijk sweet home Alabama
Kutdag. I win!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Kutavond. Slapen.
Aan zulke mensen valt winst te behalenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn geweldige huisgenoot heeft zich weer buitengesloten.
Gratis Festini perenijsjesquote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Aan zulke mensen valt winst te behalen
Je kreeg er nog 1 van mijquote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dattie die aan iemand anders geeft
Ik kan een massage anders erg goed gebruiken nuquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Viper_74 het volgende:
Yup Melis wou uhm niet
waar woon je kom ik even langs
Slaap lekker meisje!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Trusten VipeRrr
Ik ga zo ook een poging wagen denk ik. Ik ben helemaal niet echt moe nu. Daar baal ik een beetje van
Jaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje!Groene ballonnen enzo he?!
Truste! Je bent de beste!!quote:
Ik zeg altijd zoiets als iemand zegt ik sla je ofzo, zijn ze meteen klaarquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef melismay het volgende:
Pijn is niet fijn hoor, of ben jij daar wel van?! Want dan helpt t natuurlijk niet
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef Tafkahs het volgende:
waar blijft de beloning? Vivi zou allang gereageerd hebben.
Je zit vrolijk te zijn in het donker, marc heeft het licht al uit gedaanquote:Op donderdag 22 september 2005 01:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk, dus deze post raakt me niet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je zit vrolijk te zijn in het donker, marc heeft het licht al uit gedaan![]()
*zwaait naar Vivi............hier ben ik........joehoe![]()
hmmm verstand...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:34 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Nee Ynske geen stem gevonden hélaas.. maar heb jij misschien mijn verstand gezien.. ik geloof dat ik het aan het verliezen ben....
Het gaat dus duidelijk nog niet goed met je..arme..
Mooi.. ik kan wel een portie gezond verstand gebruiken nu...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm verstand...
je mag dat van mij wel lenen
ach niet goed, t was mijn eigen schuld. als je nog niet 100% bent een nacht doorgaan, buiten hangen en dan gaan werken, en t weer laat maken, is niet al te verstandig
maar na vandaag is t weekend voor mij
spastisch is fantastisch.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
en oh
pijn is fijn,
bloed is goed,
pus is knus
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen snotteraartjes,.
Iedereeen nog weer ziekjes?.
Pssst, een normaal patroon van nachtrust zou wel eens kunnen helpen,quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pssst, een normaal patroon van nachtrust zou wel eens kunnen helpen,.
Ja klopt, moet nog even de post bellen of het gelukt is om vrij te krijgen...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
Dat is dan mooi want jij moet zaterdag toch opgeknapt zijn..toch.. schietdag?
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
No worries..ben je wel voorzichtig met dat schieten!!
ik ben weg nu, ben al laat.
ja gister zo ongeveer de hele dag in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Doe dat Nixxx, ik kan je hier ruiken mên
Ik had het ook zelf kunnen zijn, gezien ik dat gister ook heb gedaan. Maar ik ben al opgefristquote:Op donderdag 22 september 2005 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja gister zo ongeveer de hele dag in mijn bed gelegendaar word je niet frisser van
* Ynske geeft nixxx een knuf en een tube Zoviraxquote:
Weer een griepje uitgespaard,quote:
Dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske geeft nixxx een knuf en een tube Zovirax
quote:
Moet lukken toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef Pheno het volgende:
2 dagen daarvoor, ik ga mijn best doen
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
Ja, ben nu met MS Word wat aan het kloten om alles netje ser uit te laten zien voor een nieuwe cursus.
Das om het leuk te maken he, anders heb je geen irritatie factoor meerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt Microschrot is zo
zelf denkende programma's
en die denken dan net wat ze neit moeten denken
Darom heb ik mezelf ook 2 dagen gegevenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt Microschrot is zo
die heb ik niet nodig,quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das om het leuk te maken he, anders heb je geen irritatie factor meer
Die software neemt gewoon steeds meer taken over waar de gemiddelde gebruiker niet toe in staat isquote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt Microschrot is zo
Oeh, elastiekjes schietenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig,
daar deel ik mijn kantoor al mee...
* Ynske schiet postelastieken naar collega,
*raak
*kophouden nu
is goequote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, elastiekjes schieten![]()
Mik je ook even op mijn collega's![]()
Misbruik van elastiekjes!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is goe
word er behendig in...
kan m zelfs raken wanneer ie op straat loopt en ik vanuit t kantoorraam schiet
* nixxx geeft twist een knuffel en geenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb echt zelfmedelijden nu. Ademen gaat nu ook al minder goed dan gisteren. Het was de bedoeling dat ik vandaag weer beter zou zijn.
Lief dat je me een koortslip iig nog wilt besparen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx geeft twist een knuffel en geen
[afbeelding] ik moet de bloedbank nog even bellen
Ik ga wat dingen doorlezen... maar eerst nog een normaal paracetamolletje...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lief dat je me een koortslip iig nog wilt besparen.![]()
Ik ga weer in bed liggen en me vervelen ofzo
Das pas echte oefening en goed gebruik van elastiekjesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is goe
word er behendig in...
kan m zelfs raken wanneer ie op straat loopt en ik vanuit t kantoorraam schiet
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske schiet postelastieken naar collega,
*raak
*kophouden nu
Hier, heb je wat tegen de verveling *dootje geeft*quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga weer in bed liggen en me vervelen ofzo
Wacht ff, ik ren met je meequote:
Eetse... hehehe dan kan ik lekker koffie in het topic zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |