Wat hebben punten 1 en 3 met de tieten van Copycat te maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:32 schreef Pheno het volgende:
Welkom bij R&P slowchat.
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
- Verveel je je op je werk of school?
- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Ja, ik wil de tieten van Copycat zien!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:32 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Punt 3 kun je oefenen door pics te vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat hebben punten 1 en 3 met de tieten van Copycat te maken?
Punt 2 ga je tegen door naar dr tieten te kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt 3 kun je oefenen door pics te vragen
picsquote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt 3 kun je oefenen door pics te vragen
ach je bent nu wereldberoemd op Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik die TT zo bijster leuk vind...
Zonder pics is 'ie weinig waard inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Heb je geen tieten dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
En óf ik borsten heb.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef wonko het volgende:
Hoezo? Heb je geen tieten dan?
Foto's!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En óf ik borsten heb.
Ik loop er op FOK! alleen niet zo mee te koop.
Hence de afwezigheid van een fotoboek.
als je haar nu eens probeert te versieren mag je er misschien nog aan zitten ookquote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef wonko het volgende:
[..]
Foto's!!!
Of een aquarel is ook goed.
Alles over hebben voor je lieve usertjes!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Dan verander je hem toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Hoezo mogen? Zoiets doe je gewoonquote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je haar nu eens probeert te versieren mag je er misschien nog aan zitten ook
En dan beschuldigd worden van dictatoriaal gedragquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag!!
Iedereen druk aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |