kunnen die apen niet eens opflikkeren!?
ik wil godverdomme gewoon mn boodschappen doen , je loopt door de stad staan daar 5 mannen en een vrouw in nette pakjes en zon rood flapjje en pen , mag ik u iets vragen? mag ik U iets vragen , hallo meneer mag ik u iets vragen
2x doorheen gelopen , 2 x allemaal achterelkaar , MAG IK U IETS VRAGEN
een van hun was nog zo beleefd *prettige dag nog* te zeggen nadat ik nee nee nee nee zei.
nog geen 2 stappen verder zon negervent meneer mag ik u even iets vragen... ZUCHT , ik dus me hand uit steken en zeg NEE NEE NEE , hij zo van ,
*maar meneer , u hoeft NOOIT meer iets te kopen! , wilt u geen gratis breedbeeld tv?*
ik kon mezelf wel gaan slaan , wat zijn dat voor idioten , ik begin soms echt gewoon af te vragen of ik nog wel de stad in moet.gaan met dat soort malloten
was tijdje terug ook iets over op tv , dat je dan het beste niet in de ogen kon kijken en meteen doorlopen maar die apen worden steeds hardnekkiger
ik heb me al voorgenomen volgende keer als iemand me zegt of hij me iets mag vragen te antwoorden :
maar hee , mag ik JOU wat vragen?
*vervolgens een pak papieren uit me jas te trekken en hem iets te proberen te verkopen
zal ze leren die hufters
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.