abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 13:46:45 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30789793
quote:
Vrouwen en zwangerschap

Werkgevers dienen er rekening mee te houden dat werkneemsters zwanger kunnen worden. Een zwangere werkneemster heeft recht op de aanpassing van arbeids- en rusttijden. Om de gezondheid van uw zwangere werkneemster en haar ongeboren kindje te beschermen, kan het nodig zijn om ook haar werkzaamheden aan te passen.

Wat moet?
Uw werkneemster heeft recht op zwangerschaps- en bevallingsverlof. Dat verlof kan 4 tot 6 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum ingaan en duurt tot minimaal 10 weken na de bevalling. Dat is bij elkaar ongeveer 16 weken.

Werkt uw zwangere werkneemster met gevaarlijke stoffen of moet zij veel tillen en dragen? Dan moet u haar werkzaamheden aanpassen. Om risico's voor een zwangere werkneemster en haar ongeboren kindje te beperken, gelden een aantal regels:

Laat haar niet meer dan 5 kilo per keer tillen.
Voorkom blootstelling aan stoffen die de gezondheid van uw zwangere werkneemster en het ongeboren kind in gevaar kunnen brengen. Voorbeelden van zulke stoffen zijn kankerverwekkende stoffen (benzeen of keramische vezels). Ook bepaalde biologische agentia zijn schadelijk. Dit type stoffen is besmettelijk en kan gemakkelijk ontstaan in slachterijen en bij afvalverwerking.
Laat haar niet werken met lood en loodwit: deze stoffen zijn zeer schadelijk.
Laat haar geen werk met overdruk (caissonarbeid) of duikwerkzaamheden verrichten.
Een zwangere werkneemster is extra gevoelig voor infecties door bacteriën en schimmels. Het is daarom zaak extra hygiënische maatregelen te nemen.

De werkgever moet een zwangere werkneemster voorlichting geven over de risico's van het werk tijdens de zwangerschap. Deze risico's dient u in de RI&E te vermelden. Dit deel van de RI&E geeft u ook aan uw zwangere werkneemster, zodat zij ze kan nalezen. Zo kan zij de gezondheid van haar ongeboren kindje ook zelf beschermen.

Als bedrijf bent u verplicht om te zorgen voor een afsluitbare ruimte waar uw zwangere werkneemster kan rusten. Na de geboorte van het kindje moet er voor de moeder op de werkplek een hygiënische en van binnen afsluitbare kamer zijn, waarin zij in alle rust borstvoeding kan geven of moedermelk kan afkolven
Ik zie Tanja momenteel op de streams en heb eigenlijk best medelijden met haar. Ze lijkt extreem moe en staat zowat op instorten. Heeft zij geen recht op een middagdutje? Mag ze niet wat langer pauzeren dan de anderen?

Ben écht geen fan van mis treurwilg maar dit gaat MI iets te ver
pi_30789865
Gezondheid en tanja, ik er nog één op

  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 13:50:29 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30789918
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:
Gezondheid en tanja, ik er nog één op

Dát staat volledig los van de Arbowet volgens mij regenworm.
(Daarnaast staat het de ruim de helft van de dag hardstikke blauw van de rook in dat BB huis, niet álleen Tanja rookt)
  woensdag 21 september 2005 @ 13:52:45 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30789983
Tanja krijgt zowieso al niet voldoende rust in het huis. Eerder ging ze 's middags altijd ff liggen, maar dat lukt nu dus niet. Genoeg zwangere vrouwen in mijn omgeving gingen overdag altijd ff een uurtje of 2 slapen. Ik vind het dan ook niet raar dat tanja nu op instorten staat.

en ik vind dus óók dat BB hier rekening mee dient te houden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30790010
Hoeveel weken is zij nu zwanger? 34? 35?
Dan heb je normaal recht op zwangerschapsverlof, het lijkt me niet echt lekker om 8 uur op zo"n keukenstoel te moeten zitten.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 21 september 2005 @ 13:55:12 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30790057
quote:
Uw werkgever moet ervoor zorgen dat u veilig en gezond kunt werken. Mogelijke gevaren moet de werkgever wegnemen. Blijkt dat niet afdoende, dan kan het werk of kunnen de werktijden worden aangepast. In het uiterste geval krijgt u tijdelijk ander werk aangeboden of wordt u vrijgesteld van werken. Twijfelt u over mogelijke gevaren, vraag dan advies aan de arbodienst op het arbeidsgezondheidskundig spreekuur.

Andere werktijden
Lukt het niet om uw werk volledig uit te voeren? Maak dan met uw werkgever afspraken over aangepaste werk- en rusttijden. Hier heeft u recht op, maar overleg onderstaande zaken altijd met uw werkgever:

regelmatige werk- en rusttijden
extra pauzes (maximaal 1/8 deel van uw werktijd)
een geschikte, afsluitbare ruimte om te kunnen rusten (met bed of rustbank)
geen overwerk en nachtdiensten
zwangerschapsonderzoek onder werktijd
Ook tot zes maanden na de bevalling gelden deze regels (behalve de onderzoeken).
bron: http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=2&subrubriek_id=210&link_id=2105
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 21 september 2005 @ 13:55:37 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30790072
Als Tanja gewoon een leuke en spontane meid was geweest waren de mensen wel kritischer geweest ten opzicht van BB in deze situatie. Ze moeten haar gewoon meer rust gunnen én een fatsoenlijke stoel geven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 21 september 2005 @ 13:57:05 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30790130
ze zou dus extra pauze mogen opnemen, maar dit niet zonder meer afdwingen.
Alles in overleg met de werkgever. (in dit geval BB)

Hoewel ze nu wel in 'zwangerschapsverlof' zou kunnen zitten.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30790148
Officieel geldt voor werkende vrouwen 16 weken zwangerschaps-bevallingsverlof dit is meestal 6 weken voor en 10 weken na de bevalling. Verder doet ze in het huis toch echt helemaal niks dus van die paar uurtjes papiertjes in een zakje doen daar stort je echt niet van in. Ach en als ze nu al op instorten staat dan wil ik nog wel eens zien hoe ze het na de bevalling gaat redden.... Een baby is best hard werken hoor en dan heb ik het nog niet eens over de onderbroken nachten....
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 13:59:57 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30790235
Ik zei al dat Tanja ook niet mijn favoriete BB deelnemer is maar ben wel van mening dat zei recht heeft op extrax pauzes en aangepaste werktijden. De hele dag al op je hoede zijn omdat vanaf dag 1 zich iedereen met je loopt te bemoeien en over je loopt te roddelen in dat huis zal haar al genoeg extra stress opleveren.

@Flugeltje, je hebt volkomen gelijk, moeder moet naar bed voordat ze aan die tafel in slaap stort of begint te huilen.
Grappig is dan wel weer dat iedereen zich met haar rookgewoontes bemoeide en daar een punt van maakt en NIEMAND zich daar nu bekommerde om iemand aan tafel die toch echt zichtbaar op instorten staat
pi_30790251
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Tanja krijgt zowieso al niet voldoende rust in het huis. Eerder ging ze 's middags altijd ff liggen, maar dat lukt nu dus niet. Genoeg zwangere vrouwen in mijn omgeving gingen overdag altijd ff een uurtje of 2 slapen. Ik vind het dan ook niet raar dat tanja nu op instorten staat.

en ik vind dus óók dat BB hier rekening mee dient te houden
's Middags ff liggen? Ze stond na de haan niet op, kwam uit bed wanneer ze wilde; sterker nog: ze bleef vaak als 1 van de laatsten op. Weet je nog dat BB haar op een gegeven moment naar bed stuurde?
Als zij 's middags een dutje wil doen had ze daar de mogelijkheid voor, maar ze kiest ervoor dit niet te doen. Ze is volwassen, dit is niet de taak van BB.
De reden dat ze nu op instorten staat heeft alles met gisteravond te maken; ze is ff op haar plaats gezet en dat pikt ze niet, zoals ze geen enkele kritiek zal pikken.

Verder vind ik dat een paar dagen werken op deze manier niks mis mee, maar goed, ik ben niet zwanger.
Maar als ze het niet redt moet ze dat aangeven.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30790332
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef Loedertje het volgende:
Ik zei al dat Tanja ook niet mijn favoriete BB deelnemer is maar ben wel van mening dat zei recht heeft op extrax pauzes en aangepaste werktijden. De hele dag al op je hoede zijn omdat vanaf dag 1 zich iedereen met je loopt te bemoeien en over je loopt te roddelen in dat huis zal haar al genoeg extra stress opleveren.
Ze heeft geen énkele moeite gedaan enigszins te integreren, terwijl er vaak genoeg belangstelling voor haar is getoond. Het 'geroddel' is pas van de laatste dagen; omdat ze het zichzelf onmogelijk maakt.
Dat dat stress oplevert heeft ze aan zichzelf te danken.

Edit: sorry, verder over de Arbowet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 14:06:29 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30790429
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:00 schreef CartWOman het volgende:

[..]

's Middags ff liggen? Ze stond na de haan niet op,
Ze was vanmorgen eerder uit bed dan die andere goudvinkjes.
quote:
Als zij 's middags een dutje wil doen had ze daar de mogelijkheid voor, maar ze kiest ervoor dit niet te doen.
Had ja...het gaat nu niet over wat er eerder gebeurde maar over de huidige situatie NU.
quote:
De reden dat ze nu op instorten staat heeft alles met gisteravond te maken; ze is ff op haar plaats gezet en dat pikt ze niet, zoals ze geen enkele kritiek zal pikken.
Emotionele belasting dus
Des te meer redenen om haar nu naar bed te sturen. Hoop dat die internetredactie dit topic leest
Heb hen erop gewezen maar vrees dat ze de bergen mail ongelezen weggooien.
quote:
Verder vind ik dat een paar dagen werken op deze manier niks mis mee, maar goed, ik ben niet zwanger.
Maar als ze het niet redt moet ze dat aangeven.
Zoals je hierboven zei is zij gisteren terechtgewezen o.i.d. en zal ze het wel uit haar hoofd laten om weer iets voor zichzelf te gaan vragen.
  woensdag 21 september 2005 @ 14:07:00 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30790445
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:00 schreef CartWOman het volgende:

[..]

's Middags ff liggen? Ze stond na de haan niet op, kwam uit bed wanneer ze wilde; sterker nog: ze bleef vaak als 1 van de laatsten op. Weet je nog dat BB haar op een gegeven moment naar bed stuurde?
Als zij 's middags een dutje wil doen had ze daar de mogelijkheid voor, maar ze kiest ervoor dit niet te doen. Ze is volwassen, dit is niet de taak van BB.
De reden dat ze nu op instorten staat heeft alles met gisteravond te maken; ze is ff op haar plaats gezet en dat pikt ze niet, zoals ze geen enkele kritiek zal pikken.

Verder vind ik dat een paar dagen werken op deze manier niks mis mee, maar goed, ik ben niet zwanger.
Maar als ze het niet redt moet ze dat aangeven.
Ik ben ook niet zwanger (geweest) maar ik weet van mijn schoonzusjes dat ze de laatste weken nog maar weinig wakker gesignaleerd werden. (of ze hebben het er natuurlijk ook ff flink van genomen)

Ook in vind Tanja dus niet leuk en sociaal is er van alles mis met haar. Maar ik ben het met Loeder eens dat BB Tanja wel wat extra rust moet gunnen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30790459
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef Loedertje het volgende:
Ik zei al dat Tanja ook niet mijn favoriete BB deelnemer is maar ben wel van mening dat zei recht heeft op extrax pauzes en aangepaste werktijden. De hele dag al op je hoede zijn omdat vanaf dag 1 zich iedereen met je loopt te bemoeien en over je loopt te roddelen in dat huis zal haar al genoeg extra stress opleveren.

@Flugeltje, je hebt volkomen gelijk, moeder moet naar bed voordat ze aan die tafel in slaap stort of begint te huilen.
Grappig is dan wel weer dat iedereen zich met haar rookgewoontes bemoeide en daar een punt van maakt en NIEMAND zich daar nu bekommerde om iemand aan tafel die toch echt zichtbaar op instorten staat
Ik denk dat het bemoeien met haar rookgewoonte niet voorkomt uit oprechte bezorgdheid over haar gezondheid. Inderdaad grappig dat ze zelf denken dat ze dat wel doen, zogenaamd. Sowieso bekommeren ze zich niet om elkaar. Lijkt me trouwens vreselijk, in zwangere toestand en geen mensen die van je houden om je heen. Hoe verzin je het om zoiets te gaan doen.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 14:07:46 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30790467
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:03 schreef CartWOman het volgende:

Het 'geroddel' is pas van de laatste dagen
Het geroddel en veroordelen is al vanaf de 1e week zo.
  woensdag 21 september 2005 @ 14:13:28 #17
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30790629
Ze ziet er echt doodmoe uit. En ik ben ook niet zwanger, ook niet geweest, maar weet wel: als ik doodop ben, dan ben ik NIET gezellig....
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30790661
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het geroddel en veroordelen is al vanaf de 1e week zo.
Dan heb ik de streams anders geïnterpreteerd dan jij.

Ik zou het trouwens niet snel als roddelen bestempelen maar meer als praten over een ander, en da's heel natuurlijk.
Roddelen is kwaadspreken, onwaarheden verzinnen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin woensdag 21 september 2005 @ 14:15:59 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30790687
Trouwens?
Hoe staat het eigenlijk met het roken in dat huis?
Je mag nergens meer roken, maar daar nog wel?
Een echt "huis"is het niet, het is een studio-achtig iets.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30790799
Ja yvon dat vraag ik me ook weleens af, maar de regels gelden toch voor op de werkvloer?
En ik denk niet dat je het huis zo kunt beschouwen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30790885
Is de ARBO wet van toepassing voor mensen in het huis? Is er een arbeidsovereenkomst?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 14:26:21 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30790948
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:23 schreef Lucille het volgende:
Is de ARBO wet van toepassing voor mensen in het huis? Is er een arbeidsovereenkomst?
Haha
Op dit moment hebben ze een weekopdracht (thuiswerk ?)
Je zou het kunnen zien als productiewerk lijkt mij ?
Er is sprake van tijdsdruk, er is sprake van een soort van werktijden.

Tanja heeft overduidelijk behoefte aan * een moment voor haarzelf*
Misschien dat je dat afzonderen wat ze doet ook in dat licht kunt zien..
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 14:27:57 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30790989
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef yvonne het volgende:
Trouwens?
Hoe staat het eigenlijk met het roken in dat huis?
Je mag nergens meer roken, maar daar nog wel?
Een echt "huis"is het niet, het is een studio-achtig iets.
Tjah, je zou ook dit idd kunnen zien als werk. In BB1 kreeg men een maandelijkse vergoeding ( zodat je thuis iig je vaste lasten kon doorbetalen)
Was toen iets van 2000 (gulden) in de maand.
  Admin woensdag 21 september 2005 @ 14:29:07 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30791011
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
Ja yvon dat vraag ik me ook weleens af, maar de regels gelden toch voor op de werkvloer?
En ik denk niet dat je het huis zo kunt beschouwen.
Er mocht toch niet meer gerookt worden in bv films en tv-series?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30791773
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er mocht toch niet meer gerookt worden in bv films en tv-series?
Geen idee.... volgens mij zie je het nog steeds in series en film.
Ik ga er dan ook vanuit dat John wel op de hoogte is van de regels en het dus is toegestaan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30792476
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef yvonne het volgende:
Trouwens?
Hoe staat het eigenlijk met het roken in dat huis?
Je mag nergens meer roken, maar daar nog wel?
Een echt "huis"is het niet, het is een studio-achtig iets.
In de studio die aan het huis vast zit, mag ook niet gerookt worden. Iedereen staat bij de live uitzending ook buiten te roken terwijl ze op een paar meter afstand wel in de studio mogen roken


Overigens ben ik het totaal met Loedertje eens. Ze staat nu op instorten. Tijdens beide zwangerschappen kon ik echt niet op een keukenstoeltje zitten en zij moet daar nu 8 uur per dag op zitten Zij moet net zoveel werken als de rest terwijl zij dus al lang en breed recht heeft op haar "zwangerschapsverlof". Zij hoort dus rust tijden te krijgen. Ik vind het niet normaal dat zij dat niet krijgt!!!!!
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 15:33:31 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30793024
Loedertje heeft wel een punt. Ik vind Tanja ook niet bijzonder sympathiek maar het welzijn van haar en de baby gaan wel voor (stom dat ze rookt maar dat staat hier nu even buiten). Ik vind ook dat ze de regels wat betreft Tanja wel iets kunnen aanpassen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 21 september 2005 @ 15:45:46 #28
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30793385
Ik heb tot en met week 38 bij een winkel gewerkt, ik vond het namelijk juist extreem slopend om de dagen wachtend en hangend door te brengen.

Denk dat als Tanja gewoon had aangegeven dat ze het niet zou trekken dat er niets aan de hand was geweest en er een uitzondering was gemaakt. Alleen kon ze het weer niet op de normale manier doen en het ziet er naar uit dat ze daar nu voor gestrafd wordt. Dit was juist haar kans om mee te doen met de rest en werd eigenlijk wel gedwongen om te overleggen als het anders ging dan zij kon handelen. Ze doet weer precies wat gewoon echt niet kan, totaal geen rekening houden met de rest. Overigens vind ik niet dat BB er iets aan moet doen. Toen er aangegeven werd dat ze minder moest gaan roken en op tijd naar bed moest gaan vond ze het ook niet nodig om gebruik te maken van goed bedoeld advies. Het houdt een keer op toch?

Ze ziet er trouwens niet slechter uit dan anders.
pi_30794125
Het BB-gebeuren is één groot zwangerschapsverlof voor haar.
Drie dagen werken is toch niet zo stuitend?
Het zal juist de bedoeling zijn haar meer een onderdeel van de groep te laten zijn.
Een groep die zich best om haar bekommert, maar die zij veel te vaak afwijst.
Van te voren weet je toch dat meedoen aan BB je aanpassen in een groep inhoudt?
Echt jammer dat het zo'n depressief mens is, vooral voor haarzelf, nog meer voor haar kind.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30797401
Ik ben het helemaal eens met Luchtbel dat Tanja het echt wel op een andere manier had kunnen aangeven, en dat er dan waarschijnlijk door iedereen zou zijn meegedacht en meegewerkt. Maar ze is zo langzamerhand op een punt dat ze al haar credits heeft verspeeld. Ze wil nóóit met iets meedoen (zelfs niet met haar eigen zwangerschapsgym) en beroept zich daarbij altijd op haar zwangerschap. Ze overlegt daarbij ook niet, maar deelt gewoon mee dat zij het niet doet. Als je te vaak "wolf" roept, interesseert het niemand meer als er een keertje echt een wolf is.

Overigens denk ik niet dat het zo ontzettend zwaar is voor haar. Ze heeft een normale, gezonde zwangerschap. Geen extreme misselijkheid, geen bekkeninstabiliteit, geen extreme vermoeidheid want ze kan wel gewoon heel laat opblijven, ik zie niet in waarom je dan niet drie dagen een beetje zittend werk kan doen. Natuurlijk is het voor haar zwaarder dan voor de rest, maar daar moet ze zich dan maar bij neerleggen. Alle andere opdrachten waren voor de rest zwaarder dan voor haar. Zo is het leven. En ze heeft het gewoon echt voor zichzelf verpest.
mooi he, alles
pi_30798746
mee eens
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_30805234
Phileine ik ben het helemaal met je eens!!!
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30807091
Vergeten jullie niet dat Tanja hier zelf voor gekozen heeft? Als ze wilde luieren, had ze een luxe suite in een hotel moeten boeken
  donderdag 22 september 2005 @ 00:41:03 #34
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_30811330
Zal er wel op neerkomen dat het puur juridisch een spelshow is (geen werk) en Johnny zal er ook wel op wijzen dat iedereen elk moment kan oprotten. (de boeteclausules enzo zijn er ja, weet ik)
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_30828020
Dat Tanja er nog inzit vind ik raar, ze zit nooit bij de groep en loopt alleen maar te klagen, voor zover ze al loopt. Zwanger of niet, van mij mag ze weg.
Positive thinking, that's my way of thinking!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')