Die zijn er niet meer (behalve dan de 2 zakken die in het kastje van Tanja liggen maar die zijn van haar en ze wil niet delenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:26 schreef mr-maxi het volgende:
en joost wil knotsen
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef regenworm het volgende:
Nieuwe icoon dankzij Scanman bedankt.
Alweer pauze
Dat nu zo'n 95% van de forummers zich kapot ergert aan Tanja en daar dan ook over blijft zeiken lijkt me toch wel enigzins een signaal... Misschien dat het ergeren dan toch ergens wel enigzins een heel klein beetje terecht is?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies. Ik post over de hele breedte van het huis en niet continue over dezelfde. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naat greppelhoer Sjankwal, want ik heb een godsgruwelijke hekel aan dat mens.
Dat je je daar druk over maakt. Dta gezeik over Tanja weten we nu wel een keer.
Zou mij niets verbazen als het 2 potten zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef jalla het volgende:
nattelie en dido samen zijn echt vreselijk
Ik maak mij daar kompleet niet druk over. Ik heb er juist lol in hoe de reacties zijn als ik Tanja verdedig. Natuurlijk mote ze zich socialer opstellen. Zoals ze nu ook bij Rob doet. Maar ze kapt snel af, maar dat gaat van 2 kanten zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat nu zo'n 95% van de forummers zich kapot ergert aan Tanja en daar dan ook over blijft zeiken lijkt me toch wel enigzins een signaal... Misschien dat het ergeren dan toch ergens wel enigzins een heel klein beetje terecht is?
Trouwens... dat je je daar druk over maakt...
Ik aan beide onvoorstelbaar veel.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef jalla het volgende:
ik erger me niet aan tanja, ook niet aan rob overigens.
Nee joh gek Ralph is relaxed!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef jalla het volgende:
vooral ralph met z,n nietszeggende schijnheilige gedrag vind ik vreselijk
tussen wie? en waarover?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef mijn23 het volgende:
ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |