Zij is toch diegene die er 's nacht eruit gaat om te roken en te eten?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil niet meer in de meiden slaapkamer, maar wil ergens apart slapen....
die kreeg toch gewoon zn 4500 startgeld en 75 euro perdag dat hij erin heeft gezeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef fantastrick het volgende:
[..]
als je eruit gestemd wordt ook niet he... kijk maar naar Rikkert....
Je hebt mij ook nergens zien typen dat ik haar gedrag helemaal goedkeur. Maar vanacht waren alle bewoners het er zooooooo over eens om haar eens op haar gedrag aan te spreken, en vervolgens gaan ze schijnheilig door alsof er niet over haar is geroddeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef Kimske het volgende:
@ Lekkersimpel: Ik ben zoals je weet ook voor Tanja, maar haar gedrag gister en vandaag is gewoon om je rot over te ergeren.
ze heeft ook wel goede dagen hoor, maar niet zo heel veelquote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef buzzer het volgende:
ze maakt het zichzelf wel errug moeilijk in de groep op deze manier. Als ze in beeld is, zit ze alleen (of is dat een vorm van type neerzetten door BB)
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:18 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ze had het over prada schoenen....
Nee, Lieske wilde Prada schoenen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in die merken! Dacht dat ze haar kind van die kleine nike's wilde geven maar met een uitkering kon dat niet
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Lieske wilde Prada schoenen.
Tanja wilde Nike's voor de baby.
Zou kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:18 schreef b0ng het volgende:
misschien doet tanja wel extra zo, als je er vrijwillig uitgaat krijg je toch niks?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt mij ook nergens zien typen dat ik haar gedrag helemaal goedkeur. Maar vanacht waren alle bewoners het er zooooooo over eens om haar eens op haar gedrag aan te spreken, en vervolgens gaan ze schijnheilig door alsof er niet over haar is geroddeld.
Ze moet zich ook wat socialer opstellen in de groep, maar als ze iets zegt, dat wordt ze meteen weer overstemd door o.a. Sjankwal, want die is strontjaloers dat Tanja wel zwanger is. En haar kinderwens waarschijnlijk nooit vervuld gaat worden.
Ik zie Sjankwal er nog wel voor aan om iemand in een dronken bui af te trekken en haar inseminatiesetje te gaan gebruiken. Zo'n stoephoer is het wel. GNA GNA GNA GNA
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb Prada maar even opgezocht, sorry kende ze echt niet en aan de prijzen te zien hoop ik dat mijn vrouw ze ook niet wilquote:Op woensdag 21 september 2005 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jahoor ze is al de hele dag sjaggo en wil apart slapenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Falco het volgende:
Zo ik ben er weer. Gaat het lekker met die weekopdracht? Doet Tanja een beetje goed mee?
haha, leuk een wedstrijdjequote:Op woensdag 21 september 2005 15:28 schreef guzzie het volgende:
ik hoop dat ze er nog een zwangere inzetten, maar dan een hele leuke, die helemaal nergens last van heeft, en wel graag wil weten wat het is, kijken of tanja dan weer bijdraait, ze krijgt dan "eerlijke concurentie" en word het niet meer zo vanzelfsprekend dat ze de eerste bb baby krijgt!! ze valt me de laatste tijd inderdaad ook erg tegen
omda ze wakker wordt van gefluister en gegiegel...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef Darklight het volgende:
waarom wil ze apart slapen dan?
paar oordopjes, opgelostquote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omda ze wakker wordt van gefluister en gegiegel...
wat heeft ze het ook zwaar!![]()
Precies. Ik post over de hele breedte van het huis en niet continue over dezelfde. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naat greppelhoer Sjankwal, want ik heb een godsgruwelijke hekel aan dat mens.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:28 schreef guzzie het volgende:
lekker simpel, klagen dat het continu tanjabashen is, nou je doet over de andere bewoners anders ook aardig mee hoor!!
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |