Kon je op wachten, lijkt me...quote:
Niet schrikken hoor!quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:kut dr zit een bustle in mn hedgerow
quote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef Cynic het volgende:
Mein liebes Kind, pass besser auf,
Fritz Haarmann sucht nach dir
Er wird dich aufschlitzen, dein Blut verspritzen
zum stillen der hungrigen Gier
Warte noch ein Weilchen,
warte noch ein Weilchen,
dann kommt Haarmann auch zu dir
Mit dem Hackebeilchen,
mit dem Hackebeilchen
macht er Leberwurst aus dir
Er lockte hungrige Jungen ins Haus
mit der Aussicht auf etwas zu essen
Er biss den Kindern die Kehlen durch
um sie anschliessend aufzufressen
is dat alleen een vertaling of zingen ze het zelf ook ?quote:
Nee, zingen ze ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
is dat alleen een vertaling of zingen ze het zelf ook ?
tofquote:
niet zo negatief gebruik in vervolg de sup tags !quote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Neen. Ijs vooraf, daarentegen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:45 schreef Zwansen het volgende:
soep na het eten, vinden jullie dat vreemd?
ej vos ie hebt ja een knientien in oew icoon ?quote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef FlyingFox het volgende:
BB.
reedsquote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef FlyingFox het volgende:
Jij hier?
Gewoon met een warme kruik in bed kruipen, gaat na een paar dagen vanzelf over!quote:
een konijn heeft 2 oren een varken één haasquote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Hoe was het ook alweer, een konijn heeft 2 oren en een haas 1?
Wat doet het er toe.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Hoe was het ook alweer, een konijn heeft 2 oren en een haas 1?
Mijn naam is haasquote:
Hoiquote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo, Cynic.
quote:
haha geldnood ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Wie doet er hier examen en heeft moeite met wiskunde?
Tssssssssssssk, die sommetjes kan mijn oma ook nog uitleggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Wie doet er hier examen en heeft moeite met wiskunde?
Wie bleef er ook alweer zitten in havo-4 op wiskunde B.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, die sommetjes kan mijn oma ook nog uitleggen
Dat was niet wiskunde B vriend... Alle technische vakken had ik gehaald...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie bleef er ook alweer zitten in havo-4 op wiskunde B.
Owja Stom Boerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:27 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, Emile...
Werff ja... Met Stom Boer en Kieviet. Beetje kutten met die systeemborden.
Bram F??quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens weber doe de groeten aan bram!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |