ja hallo mensen, oude spellen online tegen elkaar spelen! wakker worden!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gamen, LAN via internet (hamachi)
programma met potentieel!
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee BB, niet stiekem onder haar account posten!
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef BosFrollie het volgende:
schijnbaar lijken mijn uitspraken op die van jou
![]()
ik zou in geval van deze uitspraak geenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef BosFrollie het volgende:
schijnbaar lijken mijn uitspraken op die van jou
![]()
die trouwe schutte systems klanten ookquote:Op woensdag 21 september 2005 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
ik dacht altijd dat ik een grote mok had maar nu! heb ik een echte dr gaat een halve kan koffie in
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die trouwe schutte systems klanten ook
Binnenkort weer een keertje oefenen?quote:
Hoe oudquote:Op woensdag 21 september 2005 20:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja hallo mensen, oude spellen online tegen elkaar spelen! wakker worden!
ach daar heb ik toch geen verstand vanquote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zou in geval van deze uitspraak geen [afbeelding] gebruiken als P.I.
we proberen nu quake 1 aan het werk te krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe oud
Ik heb nu Soldier of Fortune erop staan
ja, lijkt mij een goed idee.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Binnenkort weer een keertje oefenen?
Hebben net weer goed ons best gedaan, begint ergens op te lijken
Vogend weeken 30 september bedoel je? Dan kan ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:53 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
ja, lijkt mij een goed idee.
Heb je nog overlegd met d en r wanneer hun goed uitkomt? Misschien volgende week weekend?
Uiteraard, iets anders krijg ik niet meer aan de praat. Heb zelfs het orgineel ervanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
we proberen nu quake 1 aan het werk te krijgen.
maar SoF is ook wel zeer okay! ( deel 1?)
andere datum mag natuurlijk ook. roep maar iets!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vogend weeken 30 september bedoel je? Dan kan ik niet.
dan is zeist tochquote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vogend weeken 30 september bedoel je? Dan kan ik niet.
Die week daarna?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:31 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
andere datum mag natuurlijk ook. roep maar iets!
Met paradise lost: http://www.prog-nose.org/(...)dise_lost_020905.htmquote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Hahaha die reviews van the wounded .. cynic in het donker ..
Ja heb ik ook gelezen .. wie doen de achtergrondzang ?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met paradise lost: http://www.prog-nose.org/(...)dise_lost_020905.htm
Daar zijn we zelf dus ook nog niet helemaal achterquote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen .. wie doen de achtergrondzang ?
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar zijn we zelf dus ook nog niet helemaal achter
Troep van Bill Gatesquote:
Nee Billie doet dat nooitquote:Op donderdag 22 september 2005 19:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee, ik bedoel meer dat als je momenteel Quicktime "wil" cq. moet installeren ergens voor, je verplicht word ook iTunes te downloaden en installeren..
een of andere website die moeilijk deed, dus toen klikte ik maar op "plugins" installeren.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou je Quicktime willen/moeten installeren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |