Naar welke muziek luister jij graag tijdens het intieme samenzijn en brengt jou tot hogere sferen?
Persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van de muziek van U2, met name het album Rattle and Hum. Prince doet het ook goed...
En jullie?
Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip
Dat vind ik de meest sexy muziek die er bestaat. Vooral "Principles of lust" op hun eerste album.
Nog een paar tips:
* Prince (die muziek IS sex)
* Madonna met het nummer "Justify my
love"
Greetz,
Marco
P.S: iemand al es die kama-sutra CD van ons aller Ad Visser geprobeerd tijdens het vrijen?
Niets is heerlijker dan het liedje dat 'van jullie' is te horen, wanneer je samen bent. In ons geval: Semisonic, met "Secret smile"
(even stukje daaruit: "Nobody knows it, but you've got a secret smile and you use it only for me." Dat slaat zo ontzettend op ons, en ze hoorde dat nummer en stuurde me meteen de cd-single op. Lief hè?! )
Eigenlijk heb ik geen specifieke voorkeur, zolang het maar wat rustige en gezellige muziek is.
En voor al die mensen die nu mooie nummers hebben opgeschreven: luisteren jullie echt naar de tekst tijdens de sex?
Of hebben jullie ze opgeschreven omdat de tekst wellicht wel passend is bij sex.
Persoonlijk gaat het mij toch meer om de sfeer van de muziek dan om de teksten (ik heb wel wat beters te doen dan daar op dat moment naar te luisteren.....)
- Enigma
- R&B (TLC/Destiny's Child/Etc ...)
- Prince
- Sommige Ambient/Mellow tracks
Mijn post was eigenlijk geen reactie op de jouwe, maar meer een losse flodder...
Niet mijn bedoeling om je het gevoel te geven dat ik je "aanviel".
Ondanks dat ik geen ervaring heb, heb ik nog wel een muziektip. De cd Endtroducing van DJ Shadow is echt vet relaxed ! Het is Enigma in het kwadraat. Slechts beperkt verkrijgbaar, vraag ernaar bij je platenboer. Dit is echt weirde triphop. Hier staat ook het nummer Stem op, wat sommigen misschien wel herkennen als intro van het programma Shiphol airport op VOO. En zo is de hele cd ! En Massive attack en Portishead lijken me ook niet verkeerd tijdens een vrijpartij... Deze cd's zijn wel volop verkrijgbaar. Nou, hopende weer wat zinnigs te hebben toegevoegd aan deze topic verblijf ik u
Djeez
quote:
op 12-08-1999 om 09:28 AM schreef heropsychodreamer het volgende:
Als het er ooit nog van komt lijkt me "U2 - With or with out you" wel wat
Lijkt me meer een masturbatieplaat
Zelf heb ik geen voorkeur. Als de vrouw die erbij is me maar aanstaat, dan mogen wat mij betreft ook Irene Moors en de Smurfen opstaan. Behalve als Irene Moors zelf bij me in bed ligt. Dan mag zelfs Henk Wijngaard brullen over een vlam in de pijp.
------------------
Life is to short to stay out of the sun
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 08 December 1999).]
Ik weet, niemand kent het, het staat op de CD "Mr. Natural" uit 1974, maar voor de romantisch aangelegden is het puur genieten.
Mijn Slayer-collectie kan ik overigens beter in de kast laten staan; vind m'n vrouw toch wat minder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |