Je kunt ze ook gewoon bellen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef Crazykill het volgende:
Zo kut :/
En klote Vodafone. Ik wacht al 2 weken tot ze mijn code sturen om mijn tel simlock vrij te maken (gratis :p)
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef LoggedIn het volgende:
hoeveel dagen moet je nog voor je niewe maand begint dan?
Ja, we hadden 2 weken terug gebeld. Toen kregen we een brief thuisgestuurd, wat ingevuld en met aankoopbewijs teruggestuurd. Toen zou het binnen 10 werkdagen geregeld zijn. Me ma gister weer gebeld, zeiden zij dat niet hadden. Het moet van de fabriek komen :/quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:00 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon bellen.
Dat deed ik tenminste zo per jaar terug bij Dutchtone. Kreeg allemaal code's om mij oren maar het was biinnen 5 minuten klaar.
Als je gelijk op de website gekeken had ipv te bellen had je meteen simunlock formulier kunnen uitprinten en invullen. Hoefde je niet daarop te wachten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja, we hadden 2 weken terug gebeld. Toen kregen we een brief thuisgestuurd, wat ingevuld en met aankoopbewijs teruggestuurd. Toen zou het binnen 10 werkdagen geregeld zijn. Me ma gister weer gebeld, zeiden zij dat niet hadden. Het moet van de fabriek komen :/
Kon ik het net zo goed gewoon op de markt doen :/
bij mij is het nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Skv het volgende:
Ik vind Vodafone nu al kut.
Volgens mij kom ik noooit op 275 minuten. Heb nog maar 17,- beltegoed over en heb nog helemaal niet veel lopen bellen
Hmm das balen. Want ik bel veel meer dan dat ik sms.quote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef spooky1234 het volgende:
halfgedraaide:
bij t-mobile kan je niet downgraden.. helaas dus
Als je ergens midden in de maand begint dan krijg je altijd tot het punt waarop het BTG word ververst.quote:Op maandag 21 november 2005 18:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bij mij is het nog erger
ik heb een 450 min abbo, en ik begin dus met ¤16,66 btgmorgen die gasten maar eens even bellen
ik hoor met ¤50 te beginnen
wie belt er nouquote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef spooky1234 het volgende:
ewaldus:
1. voor sms voordeel bel je klantenservice en ze zetten het gewoon erbij
2. kan ook.. gewoon bellen
halfgedraaide:
bij t-mobile kan je niet downgraden.. helaas dus
bellen naar een klantenservice om iets te wijzigen..stel je voor zeg!quote:
Daar heb ik dus een paar vraag over:quote:* U kunt uw belbundel gebruiken voor: alle nationale gesprekken naar een Nederlands vast of mobiel nummer (m.u.v. koop- en servicenummers) en voor het bellen naar uw voicemail.
* Binnen en buiten uw belbundel wordt geen onderscheid gemaakt voor bellen naar een mobiel/vast of piek/dal.
* Bellen in of naar het buitenland wordt apart berekend. Voor de kosten per minuut kunt u kijken op www.vodafone.nl of op www.vakantiebellen.com. Daarnaast kunt u zich aanmelden voor Vodafone Passport, waarmee in zeer voordelig kunt bellen in het buitenland, klik hier voor de voorwaarden van Vodafone Passport.
* U betaalt bij Vodafone geen starttarief.
* Vooraf in te kopen belminuten zijn maximaal 2 maanden geldig. Overgebleven belminuten kunt u dus nog 1 maand meenemen.
* Uw volledige belbundel gaat niet vanaf dag 1 van uw aansluiting volledig in. U krijgt dus niet meteen de beschikking over uw volledige belbundel. Deze wordt op bepaalde data in de maand volledig geactiveerd (vaak de eerste dag van de maand). Wacht op uw eerste faktuur om te zien op welke datum uw volledige belbundel wordt bijgeschreven of neem contact op met de klantenservice van Vodafone.
* Bij Vodafone geldt: bellen per seconde = betalen per seconde.
* Voor het aansluiten van een Vodafone abonnement dient u minimaal 18 jaar oud te zijn.
* De abonnementen van Vodafone hebben een opzegtermijn van 3 maanden.
* Vodafone faktureert maandelijks.
* U kunt uw nummer behouden als u overstapt naar Vodafone. Voor de voorwaarden klik hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |