Vind je dat overzichtelijk? Ik heb een hekel aan die startpagina dochters. Overal waar "tip" bij staat hoef je sowieso niet te bekijken want dat is meestal gesponsorde crap.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef THC1 het volgende:
voor de goedkoopste sim only abo's kijk hieronder![]()
bij is het ook heel raar uitgevallen, moet oppeens veel meer dan 6.95 (200 minuten) betalen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Skv het volgende:
Ik zou geen VOdafone nemen. Krijg je geen minuten, maar 35 euro beltegoed.
En die dingen zijn nu alweer veeel duurder dan tijdens de acties. Ik betaal 8,95 per maand, en nu zijn ze geloof ik weer 17 euro per maand ofzo.
* LoggedIn is keihard genaaid door (de klantenservice van) vodafonequote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Skv het volgende:
Ik zou geen VOdafone nemen. Krijg je geen minuten, maar 35 euro beltegoed.
En die dingen zijn nu alweer veeel duurder dan tijdens de acties. Ik betaal 8,95 per maand, en nu zijn ze geloof ik weer 17 euro per maand ofzo.
Dat is dus ook mijn probleem. Het T-Mobile netwerk is hier niet geweldig, maar ze hebben wel steeds leuke acties.quote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef outcast_within het volgende:
TVP
en t-mobile. Nooit meer. (alleen jammer dat die baggeraars iedere keer de beste acties hebben)
Ik moet deze maand ook ineens meer betalen.quote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
bij is het ook heel raar uitgevallen, moet oppeens veel meer dan 6.95 (200 minuten) betalen.
als ik factuur heb gevonden type ik em over/scan ik em in..
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Kan ik met een prepaid toestel van telfort,
telfort sim only erin doen?
ja, dat klopt. dan zou je 1,5x het bedrag moeten betalen wat je per maand betaalt, dus iets van ¤13,50 ofzowquote:Op maandag 19 december 2005 17:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet deze maand ook ineens meer betalen.
Maar dat was de halve vorige maand (toen ik werd aangesloten) + heel december.
Zal wel kloppen.
Laat je me weten welke actie jij nu uiteindelijk kiest?quote:Op maandag 19 december 2005 15:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Het T-Mobile netwerk is hier niet geweldig, maar ze hebben wel steeds leuke acties.
9 euro per maand betaal ik normaal voor 35 Euro btg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, dat klopt. dan zou je 1,5x het bedrag moeten betalen wat je per maand betaalt, dus iets van ¤13,50 ofzow
Wat denk je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik begrijp dus dat ze niet meer zo goedkoop zijn als ze waren?
waar kan ik het beste zoeken?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik ben blij dat ik er snel bij was met mijn T-Mobile sim-only abbo!
Betaal 5,95 per maand voor 300 belminuten.
Nu krijg je voor datzelfde geld 200 belminuten.
Kortom, het is gewoon een kwestie van wachten op DE actie
Volgens mij kan dat 3 maanden voordat het afloopt pas...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb sinds November een abo bij Vodafone, die 8,95 (275/275) actie.
Kan ik dan nu gewoon alvast die brief om op te zeggen versturen? (zodat de contract na een jaar gelijk afloopt).
nee, dan ben je te laat. Je moet het minimaal 3 maanden vantevoren opzeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat 3 maanden voordat het afloopt pas...
Als je die brief afhebt, kan je 'm ff posten?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb sinds November een abo bij Vodafone, die 8,95 (275/275) actie.
Kan ik dan nu gewoon alvast die brief om op te zeggen versturen? (zodat de contract na een jaar gelijk afloopt).
Het is alleen klote dat T-mobile nog zo ouderwets doet met een aparte sms en belbundelquote:Op donderdag 22 december 2005 01:00 schreef Zweefvliegje het volgende:
@ MissyMirjaM, jep, je mag je overige minuten 1 maand meenemen!
En dan komt het erop neer, dat als jij in maand 1 voor 300 minuten belt, je naar maand 2 dus 100 minuten meeneemt. De eerste minuten die jij in maand 2 verbelt, zijn die 100 minuten die jij overhad. Zo stapelt het dus toch nog wel lekker op die minuten
Ik ben trouwens ook erg te spreken over het bereik van T-mobile! (heb zelf sim-only 300 minuten gekozen van T-mobile en bel daar nu zegmaar 4 maanden mee)
hm, dat is wat lastigerquote:Op donderdag 22 december 2005 09:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het is alleen klote dat T-mobile nog zo ouderwets doet met een aparte sms en belbundel
Maarja, wanneer komt DIE actiequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik ben blij dat ik er snel bij was met mijn T-Mobile sim-only abbo!
Betaal 5,95 per maand voor 300 belminuten.
Nu krijg je voor datzelfde geld 200 belminuten.
Kortom, het is gewoon een kwestie van wachten op DE actie
Wat dacht je van mijne dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:50 schreef timovos het volgende:
Dat kun je met een gerust hart EEN actie noemen...
Nou inderdaad, hopen dat telfort (mijn huidige prepaid) na 31 december met een soortgelijke actie komt. Anders switch ik denk ik over naar T-mobile (met nummerbehoud)quote:Op donderdag 22 december 2005 16:58 schreef echt het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijne dan?![]()
Telfort, 200 minuten (+ 100 bonus naar vaste nummers tussen 20.00 en 08.00) voor 2.50 per maand![]()
Ligt eraan hoeveel jij beltquote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, dat is wat lastiger
domme vraag, maar hoelang bel je ongeveer met 300 minuten?
ik heb altijd gewoon geldbundels gehad.
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
domme vraag, maar hoelang bel je ongeveer met 300 minuten?
Ik wacht wel een paar maandjesquote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je die brief afhebt, kan je 'm ff posten?
Hoef ik 'm niet meer te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |