abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 20:26:44 #126
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32035112
Sorry, niet gezien..
niets
pi_32064170
Mensen, als ik zo'n sim-only abonnement van Vodafone bestel, deze van 200 minuten, kan ik dan tussen nu en 9 maand hetzelfde abonnement ook weer opzeggen, zodat ik na 12 maand het abonnement heb afgesloten en dus niet in eens 30 euro ofzo per maand moet gaan betalen?
  maandag 7 november 2005 @ 18:56:41 #128
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32064503
Je hebt 3 maand opzegtermijn als het goed is...

Nog een rvaagje van mij kant: stel dat over een maand blijkt dat k een abbo heb met voor mij te weining minuten, kan ik dit dan ook vergroten ? (ander abbo dus, maar wel met nummberbehoud)
niets
pi_32066116
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, als ik zo'n sim-only abonnement van Vodafone bestel, deze van 200 minuten, kan ik dan tussen nu en 9 maand hetzelfde abonnement ook weer opzeggen, zodat ik na 12 maand het abonnement heb afgesloten en dus niet in eens 30 euro ofzo per maand moet gaan betalen?
gaat dat niet vanzelf?
  maandag 7 november 2005 @ 20:00:07 #130
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32066502
Nee, dat gaat niet vanzelf..
niets
pi_32068026
Nee, tuurlijk niet.
Dan word ie verlengt tegen normale prijs.
Iets van 30 euri per maand
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 7 november 2005 @ 20:55:12 #132
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32068345
Ik snap helemaal niks van die GSM zooi, heb al 5 jaar hetzelfde Telfort/O2/Telfortabbo.

Nu heb ik echter een tweedehands BMW gekocht met een ingebouwde telefoon, met knoppen op het stuur enzo, ding werkt alleen op 900 MHz, dus dat wordt KPN of Vodaphone (geloof ik)

Nu wilde ik dus 2 simkaarten hebben, 1 voor in de auto en ééntje voor de gewone foon.

Iemand ervaring of dat een beetje werkbaar is?
Moet je dan 1 foon uitzetten ofzo, of gaan ze beide over tot er ééntje opgenomen wordt?

Oja, en iemand een handig sim-only abbo met 2 sim-kaarten voor ong 100 min per maand en geen sms gezien? (wordt vnl. gebeld )
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32068596
900MHz ligt gewoon aan de telefoon, niet aan het netwerk volgens mij.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 7 november 2005 @ 21:06:30 #134
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32068689
Dat bedoel ik (geloof ik), die telefoon werkt alleen op 900 MHz (single band)
Moderne foons weken op 900/1800 ( en voor de USA op 1900 MHz).
Dus als ik die otoofoon wil gebruiken heb ik een netwerk nodig wat op 900 Mhz werkt.
KPN en Vodaphone dacht ik.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32068830
Oh, daar weet ik verder geen fuck van, sorry.
Bel Vodafone klantenservice morgen ff, of het mogelijk is dat je 2 simkaarten krijgt etc.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32076762
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:56 schreef Ewaldus het volgende:
Je hebt 3 maand opzegtermijn als het goed is...

Nog een rvaagje van mij kant: stel dat over een maand blijkt dat k een abbo heb met voor mij te weining minuten, kan ik dit dan ook vergroten ? (ander abbo dus, maar wel met nummberbehoud)
Ja 3 maand opzegtermijn weet ik. Maar waar het mij om gaat is dat ik na een jaar dus NIET wil overgaan naar die 27,50 per maand, maar dat ik dan wel weer een nieuw abonnement zoek. Ik kan dus gewoon 3 maand van te voren het abonnement opzeggen? Of beter nog: kan ik gelijk bij het aansluiten van het abonnement aageven dat ik het na een jaar wil opzeggen?
pi_32081842
Dat gelijk aangeven wou ik ook
Maar weet niet zeker of ze dat pikken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:54:55 #138
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32085505
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:43 schreef Skv het volgende:
Dat gelijk aangeven wou ik ook
Maar weet niet zeker of ze dat pikken.
Dan lukt hun grap niet meer om je veel te evel te laten te betalen
niets
pi_32086918
Ze hebben het zo uitgekozen dat ik eind juli die brief op de post moet doen, midden in de zomervakantie.
En als je dat vergeet ben je de lul
Heel naaierig uitgekozen die tijd, maargoed. Ik naai niet in die kutgrap.
Zal wel ff mailen naar Vodafone of ik nú al mn abo op kan zeggen voor volgend jaar
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32088058
idd.. ik mag het wel in mn agenda zetten

wel kut geregeld dan zeg, als je een dag te laat bent wordt je zeker gelijk genaaid voor een jaar en heb je geen poot om op te staan
pi_32088358
Vast niet voor een jaar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32088832
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Skv het volgende:
Vast niet voor een jaar.
Heb je al antwoord van Vodafone trouwens? Ik heb dezelfde vraag naar Typhone.nl gestuurd en wacht ook op antwoord. Als je inderdaad voor die tijd gewoon op kan zeggen en dat je na 12 maand niet genaaid wordt, dan doe ik dat abonnement van 6,95 denk ik (200 minuten).

Maarja, effe wachten op duidelijkheid
pi_32088988
Ik ben momenteel bezig met tentamens leren, ff geen tijd voor dat soort gedoe.
Kijk ik volgende week wel naar.
Bel anders zelf ff, nummer is toch gratis.
0800-0560.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32090631
quote:
Status: Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.
op: 07 november 2005 09:13 uur
Bijzonderheden:
Status: Uw aanvraag nummerbehoud is in bewerking. Wij wachten op een bevestiging van de provider.
op: 07 november 2005 14:46 uur


rond de 18e zou er dan wel weer iets moeten gebeuren
pi_32095238
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:09 schreef Skv het volgende:
Ik ben momenteel bezig met tentamens leren, ff geen tijd voor dat soort gedoe.
Kijk ik volgende week wel naar.
Bel anders zelf ff, nummer is toch gratis.
0800-0560.
Heb al een mail terug van Typhone, ze zeiden dat je gewoon 9 maanden de tijd hebt om je abonnement op te zeggen. Dus niks aan de hand, lijkt eigenlijk een beetje op abortus plegen
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:39:45 #146
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32098041
Mijn zus heeft sinds vandaag geen bereik meer met haar oude simkaart waar we nummberbehoud van hebben aangevraagd, wie haar nu belt krijgt een voicemail die zijn nooit eerder heeft gehad.

Op typhone.nl is er nog niets veranderd aan de status van de order en ik kan mijn nummer nog steeds gebruiken..
niets
pi_32099774
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Heb al een mail terug van Typhone, ze zeiden dat je gewoon 9 maanden de tijd hebt om je abonnement op te zeggen. Dus niks aan de hand, lijkt eigenlijk een beetje op abortus plegen
Dus als ik morgen een aangetekende brief stuur hebben ze me volgend jaar afgesloten
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32105766
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef Skv het volgende:

[..]

Dus als ik morgen een aangetekende brief stuur hebben ze me volgend jaar afgesloten
Kweenie of dat aangetekend moet, maar als je gewoon binnen nu en de opzegtermijn aangeeft dat je het abo wil afsluiten per [1 jaar na aansluiting], dan moet dat geen probleem zijn.
pi_32108314
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kweenie of dat aangetekend moet, maar als je gewoon binnen nu en de opzegtermijn aangeeft dat je het abo wil afsluiten per [1 jaar na aansluiting], dan moet dat geen probleem zijn.
Domme vraag, maar moet die brief naar die mensen van die site waar je die abo hebt besteld, of de provider? Ik dacht zelf gewoon de Provider
pi_32109447
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:36 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Domme vraag, maar moet die brief naar die mensen van die site waar je die abo hebt besteld, of de provider? Ik dacht zelf gewoon de Provider
toen ik mijn bestelling deed stond erbij dat het bij de provider moest:
# Opzegtermijn 3 maanden
# Opzeggen schriftelijk naar adres op uw Vodafone factuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')