gaat dat niet vanzelf?quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, als ik zo'n sim-only abonnement van Vodafone bestel, deze van 200 minuten, kan ik dan tussen nu en 9 maand hetzelfde abonnement ook weer opzeggen, zodat ik na 12 maand het abonnement heb afgesloten en dus niet in eens 30 euro ofzo per maand moet gaan betalen?
Ja 3 maand opzegtermijn weet ik. Maar waar het mij om gaat is dat ik na een jaar dus NIET wil overgaan naar die 27,50 per maand, maar dat ik dan wel weer een nieuw abonnement zoek. Ik kan dus gewoon 3 maand van te voren het abonnement opzeggen? Of beter nog: kan ik gelijk bij het aansluiten van het abonnement aageven dat ik het na een jaar wil opzeggen?quote:Op maandag 7 november 2005 18:56 schreef Ewaldus het volgende:
Je hebt 3 maand opzegtermijn als het goed is...
Nog een rvaagje van mij kant: stel dat over een maand blijkt dat k een abbo heb met voor mij te weining minuten, kan ik dit dan ook vergroten ? (ander abbo dus, maar wel met nummberbehoud)
Dan lukt hun grap niet meer om je veel te evel te laten te betalenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:43 schreef Skv het volgende:
Dat gelijk aangeven wou ik ook
Maar weet niet zeker of ze dat pikken.
Heb je al antwoord van Vodafone trouwens? Ik heb dezelfde vraag naar Typhone.nl gestuurd en wacht ook op antwoord. Als je inderdaad voor die tijd gewoon op kan zeggen en dat je na 12 maand niet genaaid wordt, dan doe ik dat abonnement van 6,95 denk ik (200 minuten).quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Skv het volgende:
Vast niet voor een jaar.
quote:Status: Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.
op: 07 november 2005 09:13 uur
Bijzonderheden:
Status: Uw aanvraag nummerbehoud is in bewerking. Wij wachten op een bevestiging van de provider.
op: 07 november 2005 14:46 uur
Heb al een mail terug van Typhone, ze zeiden dat je gewoon 9 maanden de tijd hebt om je abonnement op te zeggen. Dus niks aan de hand, lijkt eigenlijk een beetje op abortus plegenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:09 schreef Skv het volgende:
Ik ben momenteel bezig met tentamens leren, ff geen tijd voor dat soort gedoe.
Kijk ik volgende week wel naar.
Bel anders zelf ff, nummer is toch gratis.
0800-0560.
Dus als ik morgen een aangetekende brief stuur hebben ze me volgend jaar afgeslotenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb al een mail terug van Typhone, ze zeiden dat je gewoon 9 maanden de tijd hebt om je abonnement op te zeggen. Dus niks aan de hand, lijkt eigenlijk een beetje op abortus plegen![]()
Kweenie of dat aangetekend moet, maar als je gewoon binnen nu en de opzegtermijn aangeeft dat je het abo wil afsluiten per [1 jaar na aansluiting], dan moet dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus als ik morgen een aangetekende brief stuur hebben ze me volgend jaar afgesloten
Domme vraag, maar moet die brief naar die mensen van die site waar je die abo hebt besteld, of de provider? Ik dacht zelf gewoon de Providerquote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kweenie of dat aangetekend moet, maar als je gewoon binnen nu en de opzegtermijn aangeeft dat je het abo wil afsluiten per [1 jaar na aansluiting], dan moet dat geen probleem zijn.
toen ik mijn bestelling deed stond erbij dat het bij de provider moest:quote:Op woensdag 9 november 2005 08:36 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Domme vraag, maar moet die brief naar die mensen van die site waar je die abo hebt besteld, of de provider? Ik dacht zelf gewoon de Provider![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |