De 28ste heb ik bevestiging gekregen dat ze mijn contract binnen hebben, vandaag nog niks gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:53 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 2 weken geleden een vodafone Sim only besteld (22.50). 3 dagen na het opsturen van het contract had ik het pakketje (aangetekend verzonden) binnen.
Binnen 2 dagen krijg je een kontrakt dat je moet ondertekenen en terugsturen..quote:Op donderdag 3 november 2005 13:33 schreef Ewaldus het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat ik mijn abbonoment heb van Vodafone? Besteld bij typhone.nl..
Heb ook vodafone sim only van typhone....geen aansluitkosten betaald.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef Skv het volgende:
Wat heb jij voor aansluitkosten?
Volgens mij moet ik nu 52,50 betalen
Ook vodafone.
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen krijg je een kontrakt dat je moet ondertekenen en terugsturen..
Binnen 2 dagen daarna heb je je sim thuis.
Lekker op tijd zijn ze niet, tis nu al 3 november en kan niets vinden over een verzonden sim-kaart..quote:29-10-2005 Aanvraag nummerbehoud staat in behandeling bij:
Vodafone
De verwerking hiervan kan ongeveer 10 - 12 werkdagen op zich laten wachten. Wij vragen u geduld te hebben en zullen u z.s.m. berichten wanneer de datum voor nummerbehoud bekend is.
29-10-2005 We hebben uw contract ontvangen en gecontroleerd, echter de volgende zaken ontbreken nog of zijn onjuist/onduidelijk:
- Bankafschrift niet aanwezig (mag maximaal 1 maand oud zijn bij ontvangst door Typhone.nl)
- Identiteitsbewijs niet aanwezig
Kunt u ons z.s.m. reactie geven op bovenstaande zaken. U kunt u bellen op telefoonnummer ** (op werkdagen tussen 11.30 en 16.00 uur). Ook kunt u faxen naar **. Daarnaast kunt u ons een email sturen via **.
31-10-2005 We hebben uw bestelling weer in behandeling genomen. Alle benodigde gegevens zijn momenteel in ons bezit.
Ik hoor dan toch gewoon eerst mijn oude nummer te krijgen en dat ze die in 2 weken veranderen? Automatisch ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 13:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Oh ja....met nummerbehoud zal wel langer duren...ik heb gewoon een nieuw nummer besteld...vind het wel fijn om met enige regelmaat van nummer te wisselen...
werkdagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:01 schreef Skv het volgende:
Zo, brief binnen.
ff kopietjes maken van rijbewijs en rekeningafschrift en opsturen.
Als het goed is maandag ofzo alles binnen?
Dus ik ontvang tussen 11 en 15 november mijn simkaart pas?quote:29-10-2005 Aanvraag nummerbehoud staat in behandeling bij:
Vodafone
De verwerking hiervan kan ongeveer 10 - 12 werkdagen op zich laten wachten. Wij vragen u geduld te hebben en zullen u z.s.m. berichten wanneer de datum voor nummerbehoud bekend is.
True.quote:
of net iets eerder...quote:Op zondag 6 november 2005 12:51 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dus ik ontvang tussen 11 en 15 november mijn simkaart pas?
ik had eerst zitten kijken naar die 275 min.. maar ik stap natuurlijk niet voor niets op een abbo over, en volges mij kan je toch beter iets te ruim zitten als iets te krapquote:Op zondag 6 november 2005 18:27 schreef Ewaldus het volgende:
ik bij typhone..
een vodafone van 200 minuten/sms..
Misschien toch te weinig..
ja.. zie een van mn vorige posts? ik heb die met 450min besteldquote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Ewaldus het volgende:
Dus je hebt een grotere dan 275 genomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |